71.rész

46 1 0
                                    

-jó én ezt nem tudtam! És ne merd azt mondani, hogy buta szőke nő.
- nem is akartam. Gondoltam, hogy ezzel nem vagy tisztába teljesen.
- köszi aszem. Nah de megyek le tusolok nagyon meleg van ma de ha valamire szükséged van csak szólj.
- rendben Lexi
Lexi fel ment a szobájukba le tusolt gyors egy szexi de még is aranyos rózsaszín ruhát vett fel bár a cipzárját nem tudta fel húzni.
- segítsek Lexi?
-igen kérlek Liam.
A maffia vezér oda megy Lexihez előre teszi a lány haját és fel húzta a ruha cipzárját.
-köszi
- nincs mit Lexi. Nem megyünk le enni?
- de le mehetünk.
- csak annyi, hogy a séfek egy része beteg a másik része pedig nyaral és olyanok is vannak akik szabin vannak.
- akkor össze ütök valamit én.
-most én szeretnék! Meg akarom hálálni azt a két hetet, hogy így lested minden szavam.
- félre ne érts nem kötekedésből mondom de csináltál már valaha kaját.? És az alap, hogy ha nem vagy jól lesem minden egyes szavad.
- majd csak össze ütök valamit
Le mentek a konyhába Lexi le üllt a pulthoz a konyha egy U alakba van ki alakítva. Liam a konyha közepén áll.
- nah akkor kezdjünk is neki a főzésnek.
-gyere ide előbb.
Liam oda ment Lexihez aki egy kötvényt vett elő a maffia vezér nyakába tette és meg kötötte de mikor kötötte elég közel volt a szájuk úgyan is mivel a lány jóval kisebb lábúj hegyen kellet rá adnia a kötényt ebbe Liam bele is pirult és el fordította a fejét gyorsan.
- főzéshez jobb ha ezt fel veszed! Mi az Liam miért fordultál el?.
-megyek főzni. Mit szeretnél enni?
-legyen valami könnyü. Omlet piritóssal és egy kis zöldséggel.
-jó legyen
A maffia vezér neki lát elő venni a tojást a hütőből de mikor fel törte az elsőt a tojás a földön landolt. Elővett egy másik tojást le tette a pultra elő kapott egy kést és a tojásba szúrta.
-áh ne haragudj de ezt rossz nézni. Még sose törtél fel tojást. Gyere meg mutatom, hogy kell.
Liam oda állt Lexi mögé és a fejét a lány vállára tette közbe figyelt, hogy töri fel Lexi a tojást.
-ezt el készítem én addig tedd a kenyeret a melegszendvics gépbe, mert el romlott a piritó gép.
- rendben.
Lexi fel tette a gázra a tespis neki állt meg sütni az omleteket. Liam elő vette a meleg szendvics gépet be dugta az áram de mivel Lexit figyelte emiatt mikor össze zárta a gépet a kezét kicsit még égette.
- bassza meg!
-mi az Liam?..
-hozzá nyúltam ahoz a meleg rákhoz!
-Ahj te. De jól van a kezed?
-kicsit fáj bizsereg de ki bírom.
- az omlettek készen vannak a pirítós meg csinálom! Öm.. Szereted az úborkát meg a paradicsomot?
- szeretem.
- akkor vágsz fel egy keveset hozzá?
- aha vágok

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Kde žijí příběhy. Začni objevovat