<33Selamlar dostlarım. Nasılsınız bakalım? Bölümler nasıl ilerliyor sizce ileride neler olacak? Bizi neler bekliyor? Beklentinizi karşılar nitelikte bir bölüm olmasını diliyorum ve iyi okumalar deyip sizi satırlarımla baş başa bırakıyorum.<33
---
3.Bölüm: Derin Sular
1 Eylül 2007
.|Karaca'nın Güncesi|.
Merhaba günlük, nasılsın? Biliyor musun bugün ilk defa tek başıma bahçeye çıktım. Çimenlere oturdum. Annem görmedi Allah'tan. Görseydi beni mahvederdi üzerimi kirlettiğim için. Evdekilerden gizlice çıkıp biraz bahçede oturdum. Bir haftadır yazamadım özür dilerim. Yazma fırsatı bulamadım çünkü odamda kalmadım. Annem bodrum kata indirdi. Biliyor musun orası çok ıssız ve çok tuhaf. Odada hiçbir şey yok, ışık bile yok.
Tartılmam gerektiğini söyleyip kiloma baktı ardından beni aşağı ilerletti. Bir sürü oda var adeta saray gibi burası. Odaya beni bırakıp kapıyı kapattı ve kilitledi. Ne olduğunu anlamadım ama biraz korktum çünkü hiç ışık yoktu. Ben karanlıktan korkmazdım ama yalnız olduğum için yere oturup düşündüm biraz.
Ne hata yaptığımı anlamak istiyordum ama bir hata göremiyordum. Kilomdan dolayı mıydı acaba? Yoksa dışarı çıktığımı mı duymuştu ya da görmüştü? Oysa çok sessizdim.
Karnım çok acıktı. Annem hiçbir zaman bağırmamam gerektiğini söylüyordu ama eğer bağırmazsam nasıl acıktığımı ve yemek yemek istediğimi söyleyecektim. Önce fısıldayarak ona seslendim sonra biraz sesimi yükselttim. Ama kimse beni duymadı. Bende biraz uyudum.
Birkaç gün sonra oradan çıkınca halim yoktu hiçbir şeye. Karnım çok ağrıyordu ve sanırım hasta olmuştum. Tekrar tartılmamı istedi. Neden sürekli bunu istiyordu ki? Tartıldıktan sonra yemek yememe izin verdi. Sonra odama çıktım ve banyo yapıp sana olanları anlatmaya geldim işte. Ama şimdi gidiyorum çünkü karnım hala ağrıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZLİĞİN VAVEYLASI
Teen FictionGeçmişini, tozlu sayfalara gömüp halının altına süpüren Karaca, zamanla geçmişinin onun için açtığı çukura düşüyor. İçinde yüzleşmesi gereken koca geçmişi ve önünde hesap vermesi gereken birinin olduğu gerçeği onu kasıp kavuruyor. Bataklık misali o...