البارت الثاني عشر ♥️

2.5K 182 25
                                    

©©مساءاً .. في منزل عائلة أتاكول ...
#بعد إنتهاء العشاء ذهبت سهيلة ومعها ياسمين وجنا ونهلة إلى منزل قدير ليجلسوا معهم ويمرحون قليلاً قبيل مغادرته إلى تركيا وعودته مرة أخرى ...

"دوروك" بتساؤل :- أومال سهيلة فين يا مرات عمي هي والبنات ونهلة كمان مش موجودة .

"والدة سهيلة" بابتسامة :- هتلاقيهم عند قدير وعمر وروميساء قاعدين مع بعض وبيلعبوا زي عادتهم بس المرادي إحتمال يتأخروا لأن عرفت من لوليتا هيسافر بعد بكرة تركيا ويرجع تاني .

"سهيلة" وهي تدخل عليهم الشقة :- ماما أومال فين علبة المكعبات بتاعتي وبنك الحظ كمان علشان إحنا هنلعب بيهم ومستنيين أرجع بيهم دلوقتي .

"نباهات" بضحك :- مكعبات وبنك الحظ هههههههههه معقولة بقيتوا أطفال وهتلعبوا بلعب عيال صغيرة يا لوليتا ياااه فكرتيني بأيام زمان .

"عاكف" بإيماءة وضحك أيضاً :- Evet ya نيبـوش والله هههههههههههه والله معاكي حق ذكريات ولعب زمان دي حاجة حلوة والأحلى إنكم بتكرروها .

"والد سهيلة" بابتسامة :- لوليتا علطول كده بتعشق الألعاب والمقالب والهزار من صغرها ولغاية دلوقتي مجننة دماغي هي والبنات الأشقياء وكل إجازة تقعد معاهم ع السطوح ويلعبوا ويتنططوا وكأنهم أطفال لسه مش كُبار وبيدرسوا كمان .

"سهيلة" بمرح :- لو حابين تلعبوا معانا تعالوا قبل ما العرض يخلص وقديري هيسافر بعد بكرة وقولنا بقى نلحق نفلسه ونجننه قبل ما يمشي ويرجع .

"عاكف" بتساؤل :- صحيح يا دوروك أومال أصحابك فين بيركو وأمير أنا مش سامع ليهم صوت يعني من أول ما رجعت من الشركة مع عمك .

"دوروك" هز كتفيه بعدم معرفة :- bilmiyorum والله معرفش راحوا فين ومش سامع صوت ليهم أنا كمان من بعد المغرب لغاية دلوقتي ومختفيين .

"سهيلة" ببرود :- موجودين عند قدير وبيلعبوا معانا ومن ساعة ما رُحنا وهما هناك يلا يا ماما قولي فين الحاجات بتاعتي علشان أمشي بقى .

"والدة سهيلة" بجدية :- هتلاقيهم عندك ف أوضتك فوق الدولاب زي ما إنتي شايلاهم ومحدش راح عند حاجة منهم متقلقيش عليهم .

"دوروك" وهو ينظر إليها بفتور :- تحبي أساعدك ف حاجة وأشيل معاكي أو أجيبهملك من فوق الدولاب .

"سهيلة" بنفي وإتجهت لغرفتها :- متتعبش نفسك أنا هجيبهم لوحدي وهمشي علطول عن إذنكم .

^^ذهبت سهيلة غرفتها ونظرت تجاه الخزانة لتجدها عالية ومكان ألعابها عالي أيضًا^^

"سهيلة" بصدمة وفاه مفتوح :- هااااررر إسووود دي محطوطة عالية أوي طب أنا هطولها إزاي دي بس .

"دوروك" بابتسامة مرحة من خلفها :- متأكدة كويس إنك مش محتاجة مساعدة مني يا أوزعة .

"سهيلة" بغيظ :- لأ قولت مش عايزة حاجة منك أنا هجيبها وحدي أنا مش عرجة ومتقولش عني أوزعة أحسنلك sakın ha .

الصعيدية والتركي ♥️🌏 مكتملةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن