𝓣𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓿𝓲𝓸𝓵𝓮𝓽 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓪𝓻𝓮 𝓰𝓸𝓻𝓰𝓮𝓸𝓾𝓼
“JAYDEN kuat sangat lah awak pegang tangan saya. Sakit lah lepas!" Sophia cuba menarik tangannya namun lelaki itu terlalu dikuasai amarah dengan kejadian tadi.
Akhirnya Sophia tunggu sahaja sehingga Jayden berhenti pegang tangannya.
Sophia dibawa berjalan melalui koridor yang penuh dengan barangan antik berharga cecah 1 juta. Jayden terus lagi menarik Sophia ke arah sebuah bilik.
Sebaik sahaja pintu dibuka, dia terus masuk lalu tutup pintu tersebut.
“B-bilik apa ni Jayden?" seram Sophia melihat bilik yang gelap hanya bertemankan cahaya daripada luar tingkap.
Jayden tidak bersuara sebaliknya berjalan ke arah sebuah meja. Laci dibuka lalu fail yang agak besar diambil. Fail itu kemudiannya dicampakkan ke arah Sophia.
Sophia menelan liurnya. Dah kenapa Jayden begini? Masalahnya waktu lelaki itu culik dia pun elok lagi. Ini seram betul.
Sophia tunduk mengutip fail-fail tersebut. Matanya tertancap pada satu gambar seseorang yang dia amat kenal.
“Raykal?" dapat dia baca profil lelaki itu yang tertera.
Nama: Raykal Iman Bin Rashid Izwan
Umur: 28 tahun
Pekerjaan: 1) CEO of Ace Group Company after Tan Sri Idris Syah.
2) Leader of mafia Phantom Troupe Gang for 7 years after Rashid Izwan.
3) Strictly does not have any kind of business with drugs and whores.Mata Sophia terbeliak. Mafia? Dia angkat wajah memandang Jayden. Tangannya menggigil.
“M-mafia..? Apa ni..?” serta merta dia teringatkan kembali peristiwa dia menyaksikan Raykal membunuh seorang lelaki. Bukan, malah semua dia dah bunuh. Hatinya rasa tidak sedap.
“Kenapa? Terkejut?” sinis Jayden bertanya. “Tengok lah lagi. Banyak lagi yang kau tak tahu, Sophia Rose."
Walaupun dalam keadaan takut, Sophia selak juga juga helaian itu. Satu lagi wajah yang dia kenali ada di situ.
“André.."
Nama: André Claude
Umur: 31 tahun
Status: Married
Child: Rose Claude
Pekerjaan: 1) Has 5 hotel across Italy, Europe and Malaysia.
2) Italy's biggest mafia leader.
3) Owns the largest amount of army and has a huge influence in many countries.Tangan Sophia naik menutup mulutnya. André pun sama sahaja seperti Raykal. Dua-duanya mafia.
Tapi ada sesuatu yang lebih menarik perhatian dia.
“Jayden kalau André dah kawin then who is his wife? Rose's mom?" soalnya musykil.
Jayden tertawa mengejek. “You really don't know?”
YOU ARE READING
𝐁𝐄𝐀𝐔𝐓𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐒𝐓 (COMPLETE)
Romance"𝑻𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒗𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕 𝒆𝒚𝒆𝒔...𝑮𝒐𝒓𝒈𝒆𝒐𝒖𝒔." ❤︎❤︎❤︎ SOPHIA ROSE Gadis kacukan yang dilahirkan dengan sepasang mata violet. Seorang yang pendiam namun dalam diam, dia meru...