“Uhuk!" dia sudah barai teruk. Wajahnya berlumuran darah dan lebam-lebam bahkan matanya juga tidak dapat melihat dengan jelas. André masih berdiri, tidak mahu mengalah.“Kau akan mati, André." Jayden sendiri tidak kurang parahnya tapi dia juga masih berdiri.
"Aku akan pastikan kau dengan keturunan kau dapat balasan kau orang balik!" tumbukan dilayangkan pada André.
Lelaki itu elak, namun dia tidak sempat elak tendangan Jayden.
Buk!
“Uhuk uhuk!" terasa perit tekaknya apabila darah membuak keluar. Lutut André jatuh ke tanah juga.
Jayden tidak lepaskan peluang yang ada di depannya. Wajah André ditendang sehingga lelaki itu terbaring.
“K-kau gila Jayden..." pedih betul tekaknya ingin keluarkan kata-kata pada saat ini. Dirinya memang sudah lemah.
Jayden mencengkam kolar baju André. “Bagus kau kenal aku siapa sebenarnya. I've been waiting for a very very long time untuk dapatkan titik kelemahan kau. Thanks to Sophia, everything is easier."
“Why..?"
“Kau pemusnah! Kau pembunuh! Kau punca aku jadi macam ni!"
Buk!
Makin teruk dia menumbuk wajah André tapi dia tidak berhenti di situ. Kolar baju lelaki itu dicengkam lagi.
André menggeleng. “N-no..why..? Kenapa Sophia..?"
“She's the best revenge I could get! Macam mana sakitnya bila kau rampas semuanya dari aku, macam tu lah sakitnya aku akan bagi dekat kau!"
Buk! Buk!
Sekali dua tumbukan dia beri kepada André. Memang nyawa nyawa ikan lelaki itu dikerjakannya.
“Uhuk!” André masih lagi cuba untuk bertahan. “K-kau..kau tak faham soalan aku Jayden.. Why? K-kenapa kau nak..Sophia..?"
Buk! Buk!
“For revenge!”
“Tak..kenapa..?"
Buk!
“Aku dah kata kan aku nak dia sebagai balas dendam dekat korang! Apa yang kau tak faham lagi?!"
Buk! Buk!
Namun André masih menggeleng. Bukan itu jawapan yang dia mahu. Dia mahukan jawapan sebenar.
“André..” dia tahu lelaki itu menipu. Kalau benar Jayden mahu balas dendam, lelaki itu tidak akan bunuh dia dan Raykal. Sebaliknya, Jayden patut bunuh sahaja Sophia dan biarkan mereka marah.
YOU ARE READING
𝐁𝐄𝐀𝐔𝐓𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐒𝐓 (COMPLETE)
Romansa"𝑻𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒗𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕 𝒆𝒚𝒆𝒔...𝑮𝒐𝒓𝒈𝒆𝒐𝒖𝒔." ❤︎❤︎❤︎ SOPHIA ROSE Gadis kacukan yang dilahirkan dengan sepasang mata violet. Seorang yang pendiam namun dalam diam, dia meru...