Ben sınırı bir günde geçmeniz şokunu atlatamadım 🤗 Cansınız ❤️Yeni bölüm için sınır 250 oy 150 yorum.
Yolculuklardan nefret ediyordum. Uzun yolculuk sevmiyordum. Hastalanıyordum midem kötü oluyordu.
Tatillerde bile eve çok sık dönemiyordum. Yol beni mahvettiği için ailemde el mecbur istemiyordu.
Şimdi ise bir hevesle uzun yolculuğa çıkıyordum.
Havaalanına gelmiştik. Telefonum tekrardan titredi. Bora ile son konuşmamızdan sonra cevap yazmamıştım. Acil bilet ayarlayıp çıkmıştık ve vaktim olmamıştı.
"Bence iyi davranma" dedi Emre.
"Ne?" diye şaşırarak sordum.
"Zaten seni gördüğünde sevinecek daha çok sürpriz olması için biraz soğuk yap"
"Emin misin?"
"Eminim. Hiç belli etmemiş olursun. Bende oğlan tarafı mıyım kız tarafı mıyım belli değil"
Yüzbaşı Bora: Mesajları görmüyorsun
Siz: Efendim Bora
Yüzbaşı Bora: Uzun süredir cevap vermedin
Yüzbaşı Bora: Merak ettim
Siz: Her dakika telefonda olamam ya
Siz: Hem gitmeden demiştim sana müsait olduğumda cevap veririm diye
Yüzbaşı Bora: Neden başa sardık
Yüzbaşı Bora: Bir şey mi oldu?
Siz: Olanlar yetti daha fazlasına ne hacet
"Tamam ya sen de vur dedik öldürdün" dedi Emre.
"Sen dedin soğuk yap" diye dedim üzgünce.
Telefonları kapattık ve uçuş saatimiz gelmişti.
Benim ortam yoktu ki, üzüldüm şimdi neyse ama gidince gönlünü almış olacaktım.
Uçakta yolculuğumuz bir saat otuz beş dakika gösteriyordu. Uyursam kötü olmazdım.
Uzun yol sonrası olan bitkinlik, mide bulantısı hemen kendini göstermeye başlamıştı.
Uçaktan indiğimizde Emre telefonunu açtı ve Bora'yı aradı.
Bora, Emre'nin geleceğini biliyordu. Burada ki tek sürpriz bendim. Yani inşallah sürpriz olarak görürdü. Bir hayal kırıklığına daha yerim yoktu.
"Yok" dedi "Abi almana gerek yok. Kendim gelirim" biraz dinledikten sonra "Tamam gelince görüşürüz" diye hızlıca kapattı.
"Israr ediyor ya sürprizi bozacak" dedi.
Taksi ile de yaptığımız yolculuktan sonra ben iyice bitmiştim ama enerjimi kaybetmemeye çalışıyordum. Otele gidince yıkılırdım.
Bir apartmana girdik ve ikinci kata çıktık. Sağda ki daireyi işaret ederek "Burası" dedi.
Kenarı da kapıyı açtığında gözükmeyecek şekilde durdum. Emre zile bastı.
"Kardeşim hoş geldin" diye birbirlerine sarıldılar.
"Hoş bulduk" dedi.
O sırada Bora bir duraksadı sanki "Orada birimi var " derken öne çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİPER
ChickLitTesadüfler birbirlerinin kaderine yazılı olan iki insanı birleştirmişti. Şırnak'ta görev yapan Yüzbaşı Bora Koçal, Ankara'da okuyan Psikoloji öğrencisi Didem Serdan. Eli boğazlı üstümün kenarlarında dolaştı " Boğazlı giyinmeni sevmiyorum" "Neden?"...