Siper'de nisan ayının sonlarındayız yılbaşı özel bölümü yapmak düzeni bozar gibi geldiği için akışa herkesin beraber olduğu eğlenceli bir bölüm eklemek istedim.
Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl dilerim.
Keyifli okumalar.
"Sürpriz?" dedim sorarcasına.
"Bakış açısına göre de değişir" diye ekledi.
Kapıya yaklaşırken "Siz bir geri çekilin burada sürpriz olan biziz" sesi duydum ve kapıyı açtığımda ilk önce karşımda Erdinç ve Bekir'i görmüştüm.
"İnanmıyorum" dedim ikisine aynı anda sarıldım.
"Sen gelmiyorsun diye biz gelelim dedik"
"İyi demişsiniz hoş geldiniz" dedim.
Herkes tek tek içeriye girerken konuşuyorduk Caner, Yusuf ile konuştuk sonra Yusuf'un kız arkadaşı Gizem'de gelmişti. Şırnak'ta güzel zamanlar geçirmiştik. İyi bir kızdı. Birbirimize sarıldık "Hoş geldin, nasılsın?"
"Hoş bulduk, iyiyi canım sen nasılsın?"
"Bende iyiyim" dedim.
En son Emre ve Tunahan'da içeriye geçerken Emre yanımda durdu "Biz?" diyerekten Tunahan ile kendini gösterdi.
Anlamadığım için sorarcasına baktım "Bize karşılama yok mu?" diye devam etti.
"Biz hep beraberiz ya" dedim.
"Hep biriz diye önemimiz yok mu Didem Hanım?"
"Hak veriyorum kardeşim" diyerekten Tunahan'da Emre'ye katıldı.
İkisine de aynı anda sarıldım "Siz de hoş geldiniz baş belaları" dedim.
"Bu da olmadı abla" dedi.
"Son kelimende bozdun" dedi Emre'de.
Bora belimden tutup kendine çekti "İçeriye geçin beyler ve sevgilimi rahat bırakın"
Emre ve Tunahan pes ederek içeriye girdi. Bora'nın dudağına öpücük kondurarak "Teşekkür ederim sevgilim" dedim. Yoksa bunlar beni sıkıştıracaktı.
İçeriye geçtiğimizde koyu bir sohbete dalmıştık. Kapı tekrar çaldığında Gülnur gelmişti. Bora'ya doğru döndüm "Güran abiyi de mi çağırsan kafası dağılır" dedim.
"Aradım, açmıyor" dedi.
Anladım dercesine başımı salladım. Caner araya girerek "Ahmet buralardaymış çağırdık ama sorun olur mu?" dedi.
Bora'nın bakışları Gülnur ile kesişti ve "Sorun olmaz" dedi.
Ahmet'te geldikten sonra yemek siparişi vermiş ve bir masanın etrafına toplanarak keyifli bir şekilde yemek yedikten sonra oyun oynamaya karar vermiştik.
Herkes masanın bir tarafındaydı ve şişe çevirmece oynuyorduk. Şişe bir kaç el döndü ve kolay sorular ile ilerledi. Şişe tekrar çevrildi.
O şişe döndü, döndü ve Bora ile Erdinç'in arasında durdu. "Doğruluk mu Cesaret mi?" diye sordu Bora.
Elimle C yaptım, Bekir arada dürttü çünkü Bora'nın sorusunu tahmin edebiliyorduk. Cevabı biliyordu ama gerçekliğe dökmemiştik.
Erdinç bizi anlamadı ve "Doğruluk" dedi.
"Didem ve Bekir ile ajanlar adlı grubunuz olduğu doğru mu?" dedi Bora.
Ah sevgilim illa bunun doğruluğunu duyacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİPER
Genç Kız EdebiyatıTesadüfler birbirlerinin kaderine yazılı olan iki insanı birleştirmişti. Şırnak'ta görev yapan Yüzbaşı Bora Koçal, Ankara'da okuyan Psikoloji öğrencisi Didem Serdan. Eli boğazlı üstümün kenarlarında dolaştı " Boğazlı giyinmeni sevmiyorum" "Neden?"...