51.BÖLÜM

19K 1.3K 142
                                    

Ellerim Bora'nın sakallarında geziniyordu ve gözlerimiz birbirinden ayrılmıyordu. Her şey, herkes yokmuşçasına davranıyorduk. Sevdiğim adamın gözlerine bakarken tüm dünya silinmişti. Sadece biz vardık.

"Ciddi olduğumu tekrar belirtiyorum" dedi.

Bir anda gelen cesaretim ardından gelen utangaçlığım ile sönmüştü. Bazen sevgimi belli edebiliyor muyum sorusu aklıma düşüyordu. Utangaç ve içe çekilen yapım ile sevgimin taşması çatışıyordu.

Yanaklarımın ısındığını hissediyordum. Evet dediğim an evden herkesi kovacaktı. Şakası yoktu.

"Misafirlere ayıp olur" dedim.

"Bana da ayıp olmuyor mu? Heveslendir sonra olmaz de" bu bir isyandı, haklı bir isyandı.

Elini sıkıca tutum ve göğsüne yaslandım. Oyun oynandığı için ortam gürültülüydü ama kendimi herkese kapatmıştım. Sadece Bora'nın kokusu ve kalp atışı sesini algılıyordum.

"Sen ne diyorsun?" diye sertçe konuşan kişi Emre'ydi.

Bu gürültüde en çok sesi çıkan kişi kendisiydi ama hiç bu kadar sert şekilde konuştuğuna rastlamamıştım.

"Gülnur'u seviyorum. Abileri olarak sizde bilin" dedi Ahmet. İki abi Koçal'ın üzerinde bakışlar dolanıyordu.

Bora'nın göğsünden kalktım. Ne tepki vereceğini zaten biliyordum.

"Abi ben yanlış mı duydun o benim kardeşime seviyorum mu dedi?" diyerekten Emre bizim olduğumuz tarafa baktı. Sert bir şekilde konuşuyordu.

"Emre abi sen-" diye Gülnur konuşacakken Emre sözünü kesti.

"Bu tarz sert tepkiler vermemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. O diğer iki abi Koçallar için geçerli" dedi sakince ve gülerekten.

"Yediler valla" diyerekten Bekir ve Tunahan bakıştı ardından para çıkararak Emre'ye verdiler.

"Abi iddia için mi bağırdın?" dedi Gülnur alınarak.

"Siz niye inandınız ona ben de şaşırdım ama para kaybedeceğim diye stresten de iyi oynadım" diyerekten Gülnur'a sarıldı. Sonra Ahmet'e tekrardan dönerek "Ama kardeşimi üzersen Bora ve Güran Koçal'dan daha tehlikeli abi olurum haberin olsun" dedi.

Biz birbirimizi seviyoruz diye beden dili olaraktan bağırıyorlardı. Bora sadece "Tamam" dedi ama Emre'nin yaptığı üzme konuşmasını sonra yapacağını ben anlamıştım.

Bekir isyan etmeye başladı "Gerçekten ama gerçekten bu sahte performansa nasıl inandınız. Size yazıklar olsun " diyerekten eliyle bizi ayıplar hakaretti yaptı ve "Sizlere güvendim ve param gitti" dedi.

"Cidden abla, Bora abi siz nasıl inandınız?" dedi Tunahan. Para kaybeden ikinci mağdurumuz.

"İnanmadım ama şovunu izlemek değişikti" dedi Bora. Tepki vermemesinin sebebi bu olmalıydı. Yoksa bu kadar yükselmesine izin vermez araya girerdi.

"Ben şaşkındım ve doğrusu biraz inandım" dedim. Emre'nin sahiplenici, kıskanç yapısı vardı. Bundan dolayı çıkış yapmış olabileceği ihtimali aklımdan geçmiş olması şaşırtıcı değildi.  

Bu konu uzamadan oyunda diğer gruba geçildi. Gizem ve Yusuf oynuyorlardı. Gizem anlatıyordu, Yusuf bilmeye çalışıyordu ama ikinci karttan sonra bir gerilim adım adım hissedilmeye başlandı. 

"İlk buluştuğum gün üstümde ne vardı hatırlamıyorsun tamam ama ilk hangi ayda buluştuk bari onu hatırla" dedi Gizem ama büyük bir sitemdi. 

"Bana yazdığın ilk mesajı hatırlıyor musun Bora? Ahmet olayını aştıktan sonrasını soruyorum. Onları kabul edemeyiz" dedim konuyu sessizce bize çevirmiştim. Her şey telefonda kayıtlı olabilirdi ama hafızamızda da olmalıydı.

SİPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin