Satır aralarına yorum yapmayı unutmayın 😘
Keyifli okumalar ❤
"Ben iki, üç sene sonraya mı uyandım yoksa duymak istediklerimi mi duyuyorum" dedi.
Şu an gerçekten dediklerimin gerçekliğini sorguluyor gibiydi.
"Sen durumu çöze dur ben bir çay servisi yapayım" dedim ve yanından geçtim.
"Didem dur bir dakika gitme" dese de ben yanından ayrılmıştım.
Mesaj yerine ulaşmıştı.
Çay servisini yaptım ve yerime oturdum. Bora da gelmişti. Yanımda babaanne olduğu için karşı tarafa oturmuştu.
Telefonum titredi. Sebebinin Bora olduğunu biliyordum çünkü elinde telefonu vardı.
Hiç ilgilenmiyormuş gibi yaptım. Telefona bakmadım. Hatta birkaç dakika Bora'ya da bakmadım.
En sonunda dayanamadım ve gözlerimiz kesiştiğinde telefonu işaret ediyordu.
Anlamamış gibi yaptım.
Bora şu an resmen çıldırıyordu. Bora ayağa kalkar gibi olduğunda hemen elime telefonu aldım. Herkesin içinden beni kaldırıp mutfağa götürme ihtimali yüksekti.
Ben telefonu alınca koltuğa geri yaslanmıştı. Sen benimle oynarsan bende seninle oynarım demek istemişti.
Yüzbaşım: Didem mutfağa geçer misin güzelim?
Siz: Hayır
Yüzbaşım: Ne demek hayır?
Mesajı Bora'nın ses tonu ile duyuyor. Huysuzluğunu hissediyordum.
Siz: Hayır aşkım, hayır Yüzbaşım, hayır bebeğim, hayır kurt bakışlım
Aşkım dedikten sonra kendimi bir an sevgi seline kaptırmıştım.
Yüzbaşım: Güzelim benim
Bu mesajı da Bora'nın ses tonu ile okuduğum için resmen erimiştim.
Siz: Efendimmmmm
Bilerek harfi uzatmıştım. Uzatılan harflerle atılan mesajların anlamı cilve değil miydi?
Yüzbaşım: Dediklerini tekrar konuşalım mı?
Siz: Ne dedim?
Yüzbaşım: Didem!
Siz: Naptım hata mı yaptım gece kulüplerine gitmeyelim barlara gitmeyelim arkadaşlarından uzak tut sevmiyorum beğenmiyorum aile gibi yaşayalım dedim aile gibi yaşayalım dedim
Yüzbaşım: Ne?
Siz: Sosyal medya sözleri anlamazsın
Yüzbaşım: Anlamayacaksam niye yazıyorsun güzelim?
Siz: Sanane, sevgilim değil misin yazarım. Yazmayayım mı, ayrıldık mı?
Yüzbaşım: Yokluğumda Emre ile takılmaktan mahvolmuşsun
Siz: Mahvolmuş muyum? Ne demek istedin? Oturur herkesin içinde ağlarım.
İstediği konuyu konuşmayacağımı belirtirken onu iyice çıldırttığımın farkındaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİPER
ChickLitTesadüfler birbirlerinin kaderine yazılı olan iki insanı birleştirmişti. Şırnak'ta görev yapan Yüzbaşı Bora Koçal, Ankara'da okuyan Psikoloji öğrencisi Didem Serdan. Eli boğazlı üstümün kenarlarında dolaştı " Boğazlı giyinmeni sevmiyorum" "Neden?"...