42.BÖLÜM

31.1K 1.8K 315
                                    

"Hatırlayamadım" dedim.

"Hatırlatayım"

Aramızda ki çekim daha da artmıştı. Bora dün ben tamamlarım derken ciddi olduğunu hissettiriyordu. Belimden tutup iyice kendine çekti.

Bora dibimdeydi ve dudaklarımız birbirine değiyordu. Alt dudağımı dudaklarının arasına aldığında kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Dudaklarımı araladığımda boynumdan beni kendisine iyice çekmişti. Öpüşmemizi derinleştirmişti.

Nefes nefese geri çekildiğimde Bora başını boynuma koymuştu "Hatırlatabildim mi güzelim?" dedi.

Başımı olumsuz anlamda hareket ettirdim "Hatırlatamadın Yüzbaşım" dedim cilveli bir ses tonuyla.

Boynuma bir öpücük kondurduğunda "Hani gençtin, hafızan tazeydi unutmuyordun" dedi.

"Ne?" diye istemeden yüksek sesli konuşarak şaşkınlıkla baktım "Maşallah Bora ilk tanışmamız zamanı yazdığım mesajın lafını şimdiye kadar içinde mi tuttun?"

"Sevgilim bana yaşlı muamelesi yapmıştı"

"Yapmamıştır, yapmamıştır" dedim gülerekten. O sırada tatlı tartışmamızı Bora'nın çalan telefonu böldü.

Bora telefonu açmıştı ve hoparlöre almıştı. Arayana baktığımda 'Gülnur' yazıyordu.

"Abi, abime dayanamıyorum ya evi başıma yıktı. Sessiz ol dedim olmuyor. Güran abim ve Tunahan sessizce oynuyor ama neymiş o öldüğü için susamazmış" dedi ağlamaklı.

Onu çok iyi anlıyordum.

Bende çok sese tahammül edemiyordum.

"Şimdi ararım olmadı birazdan geleceğim zaten sabret abicim" dedi.

"Gülnur bize gelebilir sizinde oyununuz bozulmamış olur" dedim.

"Aa merhaba abimin yanında olduğunu bilmiyordum"

"Merhaba canım sen hiç onlararla uğraşma gel istersen yanıma" dedim. Bir tek Gülnur ile tanışmamıştık. Bence artık zamanı gelmişti.

"Olur aslında, Abi sen ne diyorsun?" diye sordu.

"Siz ne derseniz o. Sen hazırlan ben seni alır getiririm"

Telefonu kapatmıştı. "Bora'ya döndüğümde siz erkek erkeğe takılırken bende kızları toplayacağım. Ayşen ablanın numarasını verir misin?"

&

Ayşen abla, Gülnur ile oturmuş film izliyorduk. Türü konusunda bayağı fikir ayrılığı yaşasakta en sonunda 'Now you see me' filmini açmıştık.

"Film çok iyiydi ya bir ara ikincisini izleyelim" dedi Gülnur.

"Bana uyar" dedim.

"Şu kız istemeyi atlatayım bana da uyar" dedi Ayşen abla ve saate baktı" Geç olmadan kalkalım"

"Gülnur kalacaktı seni de bırakmam" dedim.

"Kız gecesi bu nereye gidiyorsun yengecim" dedi Gülnur.

"O zaman erkekleri rahatsız edelim" dedi ve telefonunu alarak görüntülü arama başlattı.

"Ben biraz hava alacağım" diyerekten Gülnur ayağa kalktı. Bir ara telefonu ile çok uğraşıyordu ve modu biraz düşük olsa da hissettirmemeye çalıştığını düşünüyordum.

Bir kaç saniye sonra aramayı Güran abi 'Efendim hayatım "diyerekten açtı.

"Ne yapıyorsunuz?" diye sorduğunda Güran abi kamerayı çevirdi. Önce canım arkadaşım Emre'yi ve biricik kardeşim Tunahan'ın kameraya yansıyan sinirli görüntülerini gördük.

SİPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin