35.BÖLÜM

47.7K 2.3K 539
                                    

200bin okunma olmuşuz. Okuyan herkese teşekkür ederim cansınız ❤️🤗

Yukarı kattan kapı kapanma sesi geldiğinde kendimi geri çektim.

"Senin yüzünden kapıda tartışıyoruz. Gören, duyan olacak gir içeriye" dedim sahte bir bıkkınlıkla.

"Benim yüzümden mi? Ben hep tartışmayalım taraftarıyım güzelim" diyerekten arkamdan eve gelmişti.

"Ama tartışacak konuların baş rolü oluyorsun Bora"

"Bize ne Güneşten hadi başka konular konuşalım."

"Bilerek mi yapıyorsun?"

"Yok. Neyi?"

"Güneşten derken Bora? Ne bu samimiyet?"

"Öylesine dedim"

"Yani beni geçiştiriyorsun"

"Öyle bir şey yapar mıyım? Sen yanlış anlıyorsun"

"Neyse" dedim ama neyse falan değildi.

"Aramızı düzeltelim mi artık ben çünkü uzak kalmamıza dayanamıyorum" dedi ve yanıma gelmesin diye oturduğum tekli koltuğu kolundan tutarak dibine kadar çekti.

Artık karşı karşıya kalmıştık.

"Ben duygularımı açığa çıkarabilen bir adam değildim. Sinirlendim ve hata yaptım. Pişmanım bunu biliyorsun."

"Ben buraya çok mutlu geldim Bora. Bozmak istemedim sadece -"

"Sadecesi yok düşünmek yok. Sen bana bırak her şeyi telafi edeceğim."

"Çok hızlı gidiyoruz gibi hissediyorum ve yine-"

"Hislerin zamanı ve hızı olmaz Didem. İlla var diyorsan bence yavaş gidiyoruz."

"Yavaş?" diye sordum şaşırarak.

"Ben şimdi senin elini tutup sevgilim diyemiyorum desem çok güzel olur. Bence demeliyim. Sence demelimiyim?" diye sorarken elimi tutmuştu.

Kırılmıştım doğru ama her gün çabaladığını görüyorum.

Sevgisini hissediyordum.

Kendimi biliyordum. Onu nasıl beklediğimi, geldiğinde ki sevincimi, sarıldığımızda dünyalar benim olmuş gibi hissetmemi.

Sevdiğimi biliyordum ve ben ona kırgın olmak istemiyordum.

"Bence de demelisin. Bence bende demeliyim"

Bora uzun dakikalar cevap vermedi "Bağırmanı bekliyordum Didem" dedi.

Koluna hafifçe vurdum.

"Sevgilim" dedi ve elimin üstüne öpücük kondurdu.

"Şimdi Güneş konusuna geri dönelim" konu kapanmazsa içim rahat etmezdi.

"Dönmeyelim sevgilim"

"Dönelim, dönelim ki yoksa ben unutmuyorum, unutamıyorum."

"Biliyorum güzelim unutmuyorsun"

"Sen böyle aralarına sevgilimdi, güzelimdi kelimeleri ekleyerek dikkatimi dağıtmaya çalışma sinirli Didem bunları yemez"

"Sinirli hallerini de çok sevdiğimi söylemiş miydim?"

"Sana Yüzbaşım dedi. Hem sahiplik eki var hem de sen benim Yüzbaşımsın"

"Ben senin Yüzbaşınım ne güzel bir cümle" dedi tuttuğu elimin üstüne tekrar öpücük kondurarak.

"Nasıl tanıştınız? Ne yardımı? Ne bu samimiyet? Bugün buluşmak için mi sözleştiniz de kapıya geldi?" art arda sıraladım kaçırdığım veya unuttuğum detay var mı diye olayları tekrar düşünmeye başladım.

SİPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin