80.Bölüm

5.9K 570 201
                                    

Daha ne kadar uğraşacağıma karar vermediğim için yanından geçip gidecekken belimden tuttu. Kulağıma doğru eğildi ve "Senin için yapabileceklerimin sınırı yok Didem Serdan. Her şeye sıfırdan başlamak istiyorsan kabul. Sevdiğin Yüzbaşın olacak ve yüzükleri tekrar takmanı sağlayacağım. Bunları her gün katlanarak artarak sevgim ile yapacağım. Sen benim en değerlimsin ve seni kaybetmeyeceğim" dedi.

"Görelim bakalım" dedim ve geri çekilecekken izin vermeyip boynumdan öptü.

"Öpemezsin Bora"

"Onu yapamam, dayanamıyorum. "Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu .İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük" " şiir alıntısını okurken üç kere daha öpmüştü.

Bir şiiri onun sesinden dinleyince büyülenmiş gibi oluyordum. Bu sayede kararlı duruşumun bozulmasını fırsat bilmişti.

"Şiir okumakta yetmiyor. Elime kağıt kalem alıp gözlerinin içine bakarak ben mi yazsam acaba?"

"Artık dağları mı deliyorsun, şiirler mi yazıyorsun sen bilirsin. Bunları kendi evinde düşün artık gidebilirsin"

"Nereye? Annenler gitti pencereden girme olayları da bitti."

"Ayrıyız Bora ve artık gitmelisin"

"Ayrı değiliz. Sen bana kırgınsın ben de bunu düzelteceğim." dedi kesin bir dille.

"İyi öyle olsun ama burada kalamazsın"

"Ağrın olursa, uyuyamazsan?"

"Artık olmaz geçti gidebilirsin" dedim aslında geçmemişti.

"Bugüne kadar beni kullandın yani güzelim, bu üzdü"

"Değersiz hissettirilmesi kadar üzmez. Atlatırsın"

Sesli bir nefes verdi. Birkaç dakika cevap vermedi veya veremedi. Ardından "Didem geceleri uyuyamıyorsun. Bak bu zamanları atlatalım bana öyle kızmaya devam et. İstersen yanında yatmayayım kenarda sandalyede dururum"

"Uyumaya çalışacağım Bora. Olmazsa Gizem'i çağırırım."

"Olmazsa beni arıyorsun Didem"

"Bakarız" derken odadan çıkmıştık. Diğerleri biz konuşurken gitmişti. Kapının orada Gizem ve Yusuf vardı.

"Bu bana niye kötü kötü bakıyor?" diye Bora'yı işaret ederek sordu Gizem.

"Siz artık evlenseniz mi?" dedi Bora.

"Bora" dedim kolunu dürterek "İnsanların ilişkileri bizi ilgilendirmez"

"Didem'i benden ayırmaya mı çalışıyorsun?" dedi Gizem.

"Birbirinizi sevmiyor musunuz, sevenlerin birleşmesi için çabalıyorum"

"Teşekkür ederiz Bora. Tabii  biliyorsundur evlensem de Didem ile ayrılmaz bir bağımız var"

"Gizem hanım yeşil ışık yakarsa olacak" dedi Yusuf'ta.

Herkes kendi konusunda laf söylüyordu. Ortalık karışmaması adına Bora'yı kolundan tutarak ilerlettim. 

"İyi geceler" 

"Sana da" dedim. Böyle de iki yabancı gibi olmuştuk.

"Didem böyle dargın ayrılmayalım. Bir kere sarılsam öyle gitsem"

Öyle bir konuşuyordu ki etrafa örmeye çalıştığım duvarlar hemen parçalanıyordu. İncitmeden sarıldı. Elleri saçlarımın arasında dolaştı, derin bir nefes çekerek boynumdan öptü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin