41.BÖLÜM

30.9K 1.7K 232
                                    

Bora'nın yanına geçtim. Gelmem ile belimden çekerek dip dibe gelmemizi sağladı.

"Uzak kalıyorsun" dedi. 

"Aramızda sadece bir tık boşluk vardı" dedim şaşırarak.

"Bir tık da olsa ne gerek var" dedi ve iyice belimden çekti "Yamacımdan ayrılma" diyerekten boynumdan öptü.

"Bora" dedim uyarır gibi ama takmadı.

"Abimi duydun nişanlanıyor" dedi.

"Evet" dedim.

"Bizim de bu konuşmadan bir sonuç çıkarmamız gerekmiyor mu?"

"Nasıl bir sonuç?" dedim anlamayarak.

"Sıra bana, bize geldi" dediğinde şaşırarak baktım.

"Ne?" 

"Benimle gönül mü eğlendiriyorsun yoksa?" dedi ve boynumu öptü.

"Ne alakası var?"

"O zaman konuyu konuşabiliriz"

"Konuşuruz. Hem insan içerisindeyiz yerinde dursana" dedim çünkü biraz daha çekiştirmesi kucağına oturmam demek oluyordu. Bir yandan Bora'nın belimdeki sıkıca tuttuğu elini açmaya çalışıyordum.

"Yerimde duramıyorum ben sevgilimi özledim hepsini evden atacağım"

"Onlar senin kardeşlerin ve yengen, biri de benim kardeşim nasıl evden atacaksın?"

"Evden atma kısmına tamamsın yani?"

"Sevgilisini özleyen tek sen değilsin yüzbaşım" dedim bu sefer ben ona doğru yaklaşmıştım.

"O zaman kesin kovuyorum" dediğinde belimdeki eli gevşemişti. Bir an korkuyla elini tuttum ama kendiliğinden durmuştu.

"Bizimkileri hallederim de Tunahan'ı kovamam. Aramızın bozulması riskini alamam. Onu da sen hallet" dedi ciddi ciddi.

"Bora saçmala" dedim. Hemen etrafa bakındım.  Güran abiler hazırlık sohbetindeydi. Tunahan ve Emre akşam ki bilgisayar oyunları için takımları ile görüşüyorlardı. En azından kimse tarafından fark edilmiyorduk.

"Niye saçmalıyor olalım ki sabahtan beri bir yarım kalmalar, yalnız kalamamalar çıldırmak üzereyim bir de bana sabırsız derler sabır taşı oldum"

"Sabah ki arabaya çarpan adama bende sinirliyim sen sinirlisin diye sinirlenemedim. Hayır, sevgilimi özlemişim geliyor duran arabaya çarpıyor bir sövsem rahatlardım" dedim.

Bora gülmeye başladı ve tuttuğu elimi öptü "Bilseydim bu kadar sinirli olduğunu geri çekilir durumu sana bırakırdım sevgilim"

"Kesin bırakırdın Yüzbaşım" dedim inanmadığımı ima ederek.

"Geç oldu hadi kalkalım" dedi Güran abi. Bora bu cümleden memnun olmadığını yüzünü buruşturarak belli etmişti.

"İyi hadi dikkat edin kendinize" dedi Emre.

Biz Tunahan ile yolcu etmek için kalmıştık ama Emre bilgisayar oyununu kurmak için ayağa kalkmıştı.

"Sen?" dedi Bora. 

"Benim Tunahan ile işim var" dedi.

Kapının oraya geldiğimizde tek tek sarıldık "Yine beklerim"  dedim ve Ayşen ablaya" Tanıştığımıza memnun oldum" diye belirttim.

"Bende canım iletişimde kalalım"

"Tabii ki" dedim.

"Güran'dan alırım numaranı"

SİPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin