Önemli DUYURU

4.9K 225 19
                                    

Nasıl bir dönüş alacağımı kestiremiyorum ama öncelikle kendimi açıklayarak başlamak istiyorum. Şu anda okuduğunuz ve gelecek olan kurguları önceden yazdım. Şöyle ki paylaşmayı düşünmüyordum. Kendi halimde taslaklarımda duruyordu.

Her hikayemin girişi, yirmi beş-otuz bölümü ve finali var. Ara yerleri nerede derseniz hiç paylaşmayı düşünmediğim için yazmadım.

Tamamlanmış bir dosya halinde durmasının beni etkileyeceğini düşünüyordum. Bu benim hislerim ve bakış açımdı. Gelişme için başlıkları yazdım ve bu şekilde hikayelerin taslaklarını kapattım.

Sonra bir cesaret paylaşmaya karar verdim, sonra erteledim ve en sonunda paylaştım. Bir senedir sizlerle paylaşıyorum.

Siper'in devamını yazdıkça kendime 'dur' dediğim yerler oluyor çünkü ilk bölümleri düşünüyorum. Artık  zihnimde Didem ve Bora böyle tanışmıyor.

Dosyayı tekrar açtım ve başlangıçları için düzenleme yapmaya başladım. Onların tanışma hikayesi aynı ama her şey mesaj üzerinden ilerlemeyecek.

Simdi kurguya ne oldu diyeceksiniz ama akışta hiçbir şey değişmedi. Aynı olayları mesajlaşma ile değil yüz yüze yaşadılar. Mesafe olduğu için yazışma bölümlerinin bazıları duracak.

Temel olarak ilk 16 bölümde değişiklikler oldu. İleri ki bölümleri etkilemiyor bile.

'Ne münasebet?" sahnemizin yüz yüze nasıl oldu görmeniz gerek, Didem'in eli yandığı sahnede yan yana oldukları an hepsini görmeniz gerek.

Arada mesafe olduğu için tabii bazı mesajlaşma bölümleri kalacak bunu tekrar edeyim.

En iyisi olacak şekilde sunmaya çalışıyorum ve en iyisinin bu şekilde olacağını düşünüyorum. Umarım kararımı desteklersiniz 😊

Biz aynı şekilde bölümlere devam ediyoruz ama son kez texting kısımlarına bakmak isteyenler için 30 ocak geceye kadar eski halinde okumanız için zaman bırakıyorum.

Sonra o kısımları hemen değişeceğim. 

Maalesef ilk bölümlerin kısalığına çok el atamadım ama yeni haliyle de beğeneceğinizi düşünüyorum.

Onu dışında yeni bölüm alıntısını profilde paylaştım. Merak edenler bakabilir.

Sınır geçince yeni bölümde görüşmek üzere ❤️

Aklınıza takılan bir şey olduysa sorabilirsiniz yorumlarda aktif olacağım 😘

SİPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin