LEYDİ... (M) 5. KİTAP

3.2K 95 48
                                    

2 Kasım 2022
12.39
İnstagram: yazar.grbz
Serinin Uisce Beatha Sürgün Kusursuz Günah keçisi ardından 5. Kitabıdır. Günahkeçisi ile birlikte okunduğunda çok daha keyif verir. Tekde okunabilir tüm seri kitaplarının konusu kendine özgüdür.

Çok gülen insanlar var, onlara yalnız kaldıklarında iyi bakın BİR yerlere dalıp gittiklerini göreceksiniz, o zaman anlayacaksınız...
La Edri

Tutkunun ortaya çıkardığı kavgaları bilir misiniz? Çok istenildiği an ufak bir gülümsemeden, bir öpüşten, basit bir sözden mahrum kalınmanın ortaya çıkardığı gerginlikleri... Kalp bedende büyümeye başladığında ve incecik camdan bir hale dönüştüğünde en ufak kelimenin dahi paramparça olmasına sebebiyet verdiği o fındık içini doldurmayan lakin o an derin yaralayan kavgaları... İşte onlar en tehlikelileridir... Hele ki birbirine karşı aynı yoğunlukta olan iki kalp ise karşı karşıya kalan, her sözcük yanlış, her cümle bıçaktan daha keskin... iki taraf da anlaşılmak için girdiği savaşta, işte o an... üç seçenek çıkar ortaya... Ya bir kişi ölür, ya iki gazi kırık dökük bedenleri ile yollarını ayırır ya da tutku öyle büyüktür ki ayakta kalmaya büyük bir direniş başlar... Lakin her ruh farklıdır ve bu ayakta kalma çabası kalpten kalbe çok büyük farklılık gösterir...
Gizem Gürbüz

Peki ya bu büyük cesaret isteyen direnişi göstermeye çalışan iki DELİ, 'mantık kalpten yoksun' ruh ise ne mi olur hadi görelim...

Robert Mcdonald boşvermiş bir adamdı. Hayatında en son tamamen ayık olduğu gün ne zamandı hafızasını zorlasa dahi hatırlayamıyordu çünkü geçmişi anımsamak için yine ayık olmak gerekiyordu. Yanlış, adamın bedeninde vuku bulmuştu. Gelinini kendi yatağında öldürmüş bir katildi. Highlands'ın en kötü şöhretli en vurdumduymaz, en gevşek klan beyiydi. Kaldı ki baba emaneti, kendi klanına dahi sahip çıkmak yerine ülkesine mecbur kalmadıkça adım atmıyordu. Ürkütücü bir heybeti, ardına gizlendiği babadan miras korkutan bakışları vardı. İnsanlar aksini bilselerde o Sinirleri alınmış, yaygaracı, utanmaz uslanmaz bir dövüşçüydü. Uçurumun kenarına tek eliyle tutunmuştu ve bu zamana kadar onu hayatta tutan da gücüydü zaten. Başını yukarı kaldırıp yardım edecek biri varmı diye dahi bakmaya tenezzül etmeyen düşeceği günü inatla bekleyen bir adamdı. Ta ki hayatında ilk defa kendisine gerçekten muhtaç bir çift ceylan göz ile karşılaşıp önünü ardını düşünmeden çılgınca evlenme talebinde bulunana dek...

Jenna Sinclair acılar içinde büyümüş lakin inançlarından ve erdemlerinden asla vazgeçmeyen otoriter bir kadındı. Ağabeyine gözkulak olabilmek adına evliliği bir gün bile düşünmemişti. Kaldı ki evlilik ona çok uzaktı. Asabiydi Jenna, yaşadıkları, annesiz büyümüş olduklarından ağabeyine karşı anne figürü almış olması çocuk olmasına izin vermemişti hiçbir vakit. Tahammül sınırı çok altlardaydı ve bu da onu kim olduğuna bakmaksızın saldırganlaştırıyordu. Oldukça titiz, dikkatli attığı her adımda mükemmelliyetçiydi. Değil bir erkekle yan yana yürümek tek başına sohbet dahi etmemişti şimdi ise başını kalesinden çıkarıp karşılaştığı ilk adam ile evlenmek zorundaydı ve bu adam olmaması gereken herşeyi üzerinde toplamış katil, Ayyaş, pis herifin tekiydi

Vazgeçmiş bir adam ve yaşadığı herşeye rağmen dik durmaya çalışmış onun tam tersi olan bir kadının birbirlerini nasıl tamamladıklarını anlatan komik bir o kadar da romantik bu serüvende benimle birlikte gülmeye, sinirlenip sonra gevşemeye ama herşeye rağmen delice aşık olmaya hazır mısın? O zaman gel bakalım...

Hikayelerimin şarkıları var bu şarkıyı ilk dinlediğimden beri hiçbirine koyamadım bu kurguyu bekliyormuş meğer,

Karakterler

ROBERT MCDONALD

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ROBERT MCDONALD

ROBERT MCDONALD

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JENNA SINCLAIR

G

elelim uzun açıklamalara ; p


*Bu bir evlilik komedisidir. Kafa yoran ağdalı bir kurusu yoktur tüm hikayelerimde olduğu gibi Bol bol AŞK içerek ve razda tebessüm ettirmek dışında bir amacı yoktur.

*** 🔞 eylem ve düşünceler bol bol bol içerir rahatsız olanlar okumasın.

*Bu oluşturduğum Highlands evreninin beşinci hikayesidir. Tüm hikayeler birbirleriyle bağlantılı olsa da tek tek okunduğunda anlaşılabilir lakin bu bir geçiş hikayesi olduğundan Günah Keçisi'nden sonra okunduğunda daha zevkli olacaktır. Yine de tek de okunabilir.

*NEDEN KARAKTER RESMİ KOYUYORSUN HAYAL GÜCÜMÜZE BIRAKMIYORSUN DİYENLER İÇİN ÇÜNKÜ BU HİKAYELER EĞLENCE AMAÇLIDIR VE NASILKİ DİZİ İZLİYORSANIZ OKURKEN SİZE O TADI VERSİN DİYE GİFLER İLE MÜZİK İLE DESTEKLEMEKTEYİM. BİRAZDA KONTROL MANYAKLIĞI VAR ELBET AFFOLA 🤗

*CANLARIM, çık git şu Highlands tan başka Bi bok yazamıyomusun kop şu klişeden diye bağıranlar mutlaka olacaktır ama kendi kendine kopup gitmiş bu 12 yıllık hikaye örgüsünün pek klasik hikayeler ile bağı yok onu da ancak Uisce BEATHA dan başlayan bilir. 😏

Herneyse konu aşk yer Highlands pek tabii ilk kez benim sayfamı görecekler için bu da dev bir KLİŞE 😍 HOŞGELDİNİZ AMAN GİTMEYİNİZ...

*BANA YORUM YAPIN LÜTFEN ÖYLE HEYECANLANIYORUM VE BEKLİYORUM Kİ ANLATAMAM. 😖

*içki kullanmıyorum sevmiyorum aşırı yazdığıma bakmayın... Küfür kıyamet için de affola...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LEYDİ.. (M) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin