---6 Ay sonra---
15 Haziran 1353
Jenna, Sinclair kalesinin yenilenen salonunda oturmuş camı gözlemekteydi. Ian'ın evlilik için öne sürdüğü haziran ayı pek çabuk gelmişti Ağabeyi o gece Robert'e nişanlı kaldıkları süre zarfında onu gözetleyeceğini ve en ufak hatasında anlaşmanın geçersiz sayılacağını söylemişti lakin ortada gözetleyecek bir Robet bulamamışlardı. Sonradan öğrendikleri kadarıyla adam çeyiz parasından bir miktar alıp sırra kadem basmıştı Jenna ise oldukça memnun olmuştu bu durumdan. Belki de hangi cehenneme gittiyse oradan geri dönmeyecekti. Jenna ömrü boyunca nişanlı bir kadın olarak kalmayı göze almıştı. Ona kazara da olsa dokunan tek erkek Robert olmuştu ve genç kadın başka bir adam ile yan yana gelemeyecek kadar yeterli bulmuştu o kısa birkaç dokunuşu. Belki de evlilikten kaçmak için bir bahaneydi bu lakin Jenna Callie ve Ian'ı gördükçe daha da soğumuştu evlilikten. Kaleyi ayağa kaldıran kavgalardan sahip oldukları aşk sayesinde kurtuluyorlardı. Jenna ise öyle bir kavganın ardından kimin sağ çıkacağını henüz bilmiyordu. Düşünecek pek vakit de bırakmamıştı kendisine üstelik. Geçtiği aylar boyunca Sinclair kalesi ile ilgilenmiş her detayına müdahalede bulunmuştu. Caledonia ev işleri ile ilgilenmekten hoşlanmıyordu. Ağabeyi de bahar geldiğinden bu yana onu sık sık seyahatlere çıkartıyordu. Jenna halinden memnundu. Pek çok işi vardı üstelik. Sözde nişanlısının öne sunduğu tek şart kuzey batı yerleşkesindeki McDonald topraklarında bulunan okyanusa bakan ana kalede kalmaktı. Öncesinde Rebecca o kalede kalıyordu lakin Robertin şartı üzerine Rebecca ve Karen McDonald kalesine geçmişlerdi. Jenna da Sinclair'e daha yakın olan kale ile de ilgilenmeye başlamış fazladan iş edinerek oranın yenilenmesine de el atmıştı. Kale Sinclair ya da McDonalddaki kadar büyük değildi. Lakin biraz fazladan bakım ile oldukça gösterişli bir hale geldiği de su götürmezdi ve her detayı tamamen Jennaya bırakılmış olduğundan ev hissiyatı vermişti genç kadına. Robert olmasaydı da Jenna Ian ve Callie'den ayrılıp bundan sonraki hayatında orada yaşamayı kafasına koymuştu. Kendine ait bir evde yaşama fikri ziyadesiyle cazipti. Lakin Robert bir şekilde vardı! Lanet adam tam kurtulduğunu sanmışken Haziran başı ortaya çıkıvermişti. Rebecca da düğün hazırlıklarının hızlandırılması için bir mektup yollamıştı derhal. Görünen o ki Jenna yarın evleniyordu davetliler bile bu günden gelmeye başlayacaklardı. Doğu kanadının onarımı henüz bitmediğinden bir balo salonları yoktu Callie'de ön avluyu hazırlatmaya koyulmuştu düğün için. İşte şimdi ne yapacaktı gerçekten bir fikri yoktu. Tek ümidi adamın evlendikten sonra alıp başını gitmesiydi.
Kapı çalınıp Anna içeri girdiğinde Jenna tedirgin bir şekilde ayağa kalktı. "Evet Anna..."
"Leydim. Lord McDonald kaleye teşrif ettiler. Bilmek istersiniz diye düşündüm." Anna Jenna'yı süzdü. O adamla ne yapacaktı bilemiyordu. Hiçbir değişiklik yoktu adamda. Hatta sakalları biraz daha uzamıştı. Hanımının baygınlık geçirmesinden korktuğundan odadan kaçmak zorunda kaldı genç kız.
Jenna dudaklarını ıslatıp yerine oturdu. Bir an sonra yeniden ayağa kalktı. Nereye kadar kaçıp saklanacaktı bilmiyordu genç kadın. Derin bir nefes alıp salondan çıkarak kale girişine doğru ilerlemeye koyuldu. Oldukça sakin davranacaktı. Aradan uzun bir süre geçmişti ve Jenna da kendini her tür ihtimale karşı hazırlayıp bir şekilde kabullenmişti bu evliliği. Belki Robert de kabullenmiş olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYDİ.. (M)
Historical FictionRobert Mcdonald boşvermiş bir adamdı. Hayatında en son tamamen ayık olduğu gün ne zamandı hafızasını zorlasa dahi hatırlayamıyordu çünkü geçmişi anımsamak için yine ayık olmak gerekiyordu. Yanlış, adamın bedeninde vuku bulmuştu. Gelinini kendi yatağ...