CHAPTER 20
JEREMIAH'S P.O.V
ARGH!
Sial bah ini pantat. Tidak habis-habis mau cirit.
Lebih satu jam sudah saya termelekat di tandas ni.
Saya sumpah saya tidak sudah mau makan di warung-warung di KL ni. Or I shouldn't trust Jeremy when it comes to food at all.
Perut saya ni tidaklah juga sensitif. Tapi tidak tau kenapa tiba-tiba saya boleh terkena keracunan makanan.
Berpeluh-peluh bah saya sitting on the toilet seat.
Sempat saya Whatsapp Jeremy.
Me: Get me Imodium
Saya suruh dia beli ubat untuk saya.
Jeremy: What's Imodium?
Me: Ubat lah bah!
Jeremy: Kau ingat saya doctor?
Jeremy: Saya tau kunun apa ImodiumArgh! Just go to pharmacy, idiot!
Me: Ubat sakit perut, buduh!
Jeremy sent me a voice note. The sound of him laughing his head off.
Cis! Kau ingat saya main-main kah, Mie?
Jeremy: Berapa baldi sudah taik kau?
Punya kitai si Jeremy ni. Dia kasi main lagi saya bah.
Me: Biarlah saya beli sendiri!
Tapi tidak sampai 10 minit tiba-tiba pintu tandas dalam bilik saya terbuka.
Muncul si Jeremy depan pintu tandas saya sambil memicit hidung dia.
"Bau taik kau." Sengaja lagi dia sana.
"Jadi taik kau wangi?" Saya balas dia.Jeremy handed me a plastic. Oh, he got me Imodium juga akhirnya.
Saya terasa lega sampailah saya mengeluarkan kandungan dalam tu plastic bag.
I looked up at Jeremy in disbelief.
"PIL CHI KIT?"Lain yang saya suruh beli, lain yang dia pergi beli.
"Bukan tidak biasa." Jeremy terkekeh geli.
Memanglah bah saya pernah makan Pil Chi Kit masa budak-budak dulu. Tapi ni kali sakit perut and cirit-birit saya dahsyat! Bukan biasa-biasa ni.
"Kau tau kah lubang pantat saya mau terbakar sudah gara-gara mee sawah padi kau?!" ARGH! Saya humban tu Pil Chi Kit at Jeremy yang sedang berlari keluar sambil ketawa terbahak-bahak.
Boleh-boleh he take this as a joke? Kau belum kena belum rasa bah, Mie.
So dapat agaklah the whole day and night I'm down.
Jeremy, maybe his guilty conscience made him went down to get me Imodium.
Saya terasa lemah dan tidak berdaya. This is the worst feeling I could ever feel being away from home.
***
Next day is the day of the Investors' Conference in St. Regis.
Ini bukan saja a conference between signing MOU between AJ Ashburn/ACP Group and a big investment company from UK which has Malaysian based office in KL, beberapa syarikat turut terlibat dalam menandatangani perjanjian pelaburan tersebut.
AJ Ashburn and ACP Group is only part of the MOU. Kami mendapat bahagian construction and development. Syarikat-syarikat lain termasuklah bahagian oil & gas, permotoran dan manufacturing industry.
Tapi sialnya perut saya masih memulas. Saya masih lemah.
Nasib juga dad paksa Jeremy terbang sama-sama saya to KL.
YOU ARE READING
Once Upon A One Night Lust
Romance2nd Once Upon a Love Legacy series The Ashburns x Abrahams #ONCEUPONAONENIGHTLUST Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** ⚠️ Story is mixed Sabahan Slang. Ada English, B...