Chapter 40

547 80 5
                                    

CHAPTER 40

JEREMIAH'S P.O.V

When I said I'm gonna miss her, I mean it.

"Jangan bah marah-marah, pretty little pemabuk. Kau tidak rindu sayakah nanti?" I'm going back to Sydney sudah lusa.

I'm trying to imprint her in my head. The image of her, the smell of her. Mmmmm.

Can I get just one more kiss?

"Siapa juga mau rindu kau?" She laughed bitterly.

Okay, sejujurnya, that hurts.

I've never felt this kind of emotion before. Hurt by a woman.

And all of these emotions... lust, anger, jealousy, hurt. Semualah perasaan yang bercampur-baur.

Masa back at the dining hall, saya terlampau melamun sampai saya meng-iya-kan saja rancangan dorang mom.

And here we are di Imago.

Penat sudah saya mengekori mom yang kesiokkan bershopping. Macamlah tiada malls di Sydney, mom.

"Kau lah angkat semua ni shopping bags." I pushed the bags to Jeremy.

"Kenapa saya?" Jeremy tanya lah lupa.
"Saya mau menyigup ni." Stress betul oh saya.

"Alah, adakah birthday boy bad mood?" Jeremy mengusik saya.

Siapa tidak bad mood kena bawa jalan, mengangkat shopping bags, terus kena pegang-pegang lagi oleh perempuan yang paling saya tidak suka.

Kenapa juga mom mau bawa dia shopping? Can't mom just go shopping with Sapphire or her mom? Or better, go shopping with si Amethyst batu purple. Barulah saya ada semangat. Bukan semangat sikit, semangat banyak.

Tapi hampa. Knowing how Amethyst felt last night, memang dia tidak akan mau walau kena jemput oleh mom.

Last-last, saya dan Jeremy duduk sambil minum di SOULed Out selepas menyigup.

Jerome and Sapphire joined us, but dad ada golfing dia bilang, He just sent a birthday wish through Whatsapp to me.

I don't mind juga. I'm too old for birthday wishes and birthday celebrations.

Tidak lama kemudian, mom and Rachel joined us.

Saya rimas sama Rachel yang terlampau mau dekat-dekat saya. Nasib saja Jeremy and Jerome duduk di sebelah saya, and Rachel duduk sebelah mom and Sapphire.

Sambil having lunch, tiba-tiba ada birthday song kena main.

And entah dari mana timbulnya si Rachel with a birthday cake. Saya tidak pun sedar dia tiada tadi.

"Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday to..." All of them singing.

Then everyone went silent as Rachel shrieked.
"Abang Miyo! Happy birthday to you!"

Jeremy menunduk sambil membisik di telinga saya.
"Bah, make a wish."

Mau wish apa?

Okay, wish sajalah, Rem. Saya tutup mata, made my wish... hehehe. And blew the candle.

Yang bikin terkejut, Rachel merangkul tubuh saya dari belakang. I can feel her boobs pressed at the back of my head.

Saya cuba menepis, tapi kuat pula rangkulan dia. Saya dapat terasa lagi basah-basah ketiak dia tu. Argh! Kitainya!

"Happy birthday, Abang Miyo!" Rachel wished me again with excitement.

No, I don't feel any excitement at all whenever Rachel is around.

Once Upon A One Night LustWhere stories live. Discover now