CHAPTER 56
AMETHYST'S P.O.V
YAAA.
OH MY GOD!
What is he doing here?
JEREMIAH ASHBURN.
Apa kau buat depan pintu rumah saya, gila?!
"Kenapa kau ada di sini?" I'm still super shocked.
"Saya bilang saya mau pinj-" Oh, TUKUL."Jangan kau alasan tukul sana. Why are you in KL?" Marah kunun kau, Amie, maka dalam hati berbunga-bunga.
"Kau tidak mau jemput jiran kau masuk?" Dia mengenyitkan mata!
Saya tergamam.
Huh? Jiran?
Wait... tadi dia bilang 'Hi, neighbour.'
JIRAN.
WHAT THE...?
Okay. Jeremiah is just Jeremiah since entah bila lah. Asal saya mau marah mesti dia cut me off with a passionate kiss.
Sampai saya tidak jadi marah bah.
I felt the cold marble of the bar table against my covered ass.
Mmm, saya tidak dapat kawal tangan saya. Rambut Maggie dia juga saya mau ramas sampai saya puas.
I think... I might be addicted.
Addicted to Jeremiah Ashburn rambut Maggie.
Addicted to si penjahat.
Addicted to this Crazy Red Ferrari."Amie..." He whispered against my neck. I can feel his stubs against my sensitive skin. Makin naik nafsu saya.
And my boobs! YES! YES!
And the kiss. I'm addicted to his lips, the taste of his tongue.
Amethyst! Kau perempuan tidak tau malu, kuat nafsu. Hahahaha!
Then... EMERALD just had to kill my lust again.
"Ooopppsss. Am I interrupting something?"
Punya bikin panas flight dia to Bangkok cancelled.
Aiks, Amie, bukan kau sedihkah tu Emerald gone for the weekend not even an hour ago?
Tapi sekarang you really wished she stayed away... far far away for the weekends. Hahahaha.
Then came lunch time.
Lunch was like entah apa-apa bah si Emerald menjemput Jeremiah for lunch.
Which ended up so awkward.
That screaming and shouting.
Sampai saya dan Jeremiah jadi speechless, jadi bingung akan situasi sekarang.
Main mayat-mayat oh kata-kata dorang. Punya bahaya. Nasib saja dorang tidak cakap pasal minum darah macam tu menteri Sabah tu. Hahahaha.
Saya ingat sayalah kunun anak si Axel Abraham yang ganas sama lelaki sebab selalu saja si Jeremiah kena marah oleh saya. Tapi ada yang lebih ganas.
And...
"Kau cakap sama abang kau! Dia lah kesilapan terbesar dalam hidup saya! Saya menyesal pernah jatuh cinta sama dia!"
Hmmm. Pernah jatuh cinta.
Emerald dan Jeremy pernah bercinta? Atau bercinta yang bertepuk sebelah tangan itulah Emerald mengamuk kena reject kah atau apa?
Tapi mustahil juga. Sebab Jeremy lagilah nampak macam mau makan orang, terutamanya masa di KK ketika dia dan Goldy bersemuka.
Apa bah semua ni?
YOU ARE READING
Once Upon A One Night Lust
Romance2nd Once Upon a Love Legacy series The Ashburns x Abrahams #ONCEUPONAONENIGHTLUST Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** ⚠️ Story is mixed Sabahan Slang. Ada English, B...