Chapter 45

775 87 16
                                    

CHAPTER 45

AMETHYST'S P.O.V

Gete betul ni dua orang kembar. Si Joanne ada boyfriend sudah, si Joyce memang masih single tapi itupun baru breakup sama boyfriend yang baru couple 2 bulan.

Tapi macam mana si Jeremiah penjahat ni tau di mana saya berada? Atau satu kebetulan yang dia pergi club untuk minum. Tapi satu orang saja? Kenapa Jeremy tidak ikut? Jeremiah ni tiada kawan-kawan kah di KK?

Then kami pergi makan sebab ni dua orang getes kebuluran.

Macam dorang ni mau test kesabaran saya bah.

"Kau bilang bukan juga boyfriend kau kan, Amie?" Si Joyce masih lagi menatap si Jeremiah dengan keterujaan.

Memanglah saya bilang bukan boyfriend saya, tapi bukan si penjahat mengaku boyfriend saya kah kepada si Leo? ish.

"Ada chance lah kami ni kan, Jeremiah?" Joanne!

"Entah, mungkin juga." Punya bikin saya panas jawapan si Jeremiah.

Nah, kena kau cubitan.

"Mmmmm, kenapa kau handsome?" Joanne lagi gila-gila.

Lagi gila tu jawapan si Jeremiah!
"Bibit bagus kan? Untung siapa dapat kahwin saya."

Apa juga penyakit dia ni? Macam semua perempuan dia mau tibai.

Nah, kena lagi cubitan. Ngam lagi saya kasi kuat tu cubitan saya bila saya teringat dia sama Rachel berkissing tadi tengahari di Imago.

Argh! Berani dia kiss lagi saya di Waterfront tadi! Saya mau sanitize ni mulut saya bila sampai rumah.

Masa Joyce tegur bulu dada dia, sampai tahap 100-degree celcius sudah kepanasan saya. Saya kasi button up baju dia sambil ter-imagine saya mencekik dia hidup-hidup.

"Makan tu roti canai kau." And shut up!

Sudah bulu dada, Joyce cakap lagi tangan si Jeremiah berurat! Punya teruk gete ni perempuan. Nenen dia di atas meja tu macam saja saya mau siram pakai tu sup soto panas-panas yang dia order.

Kena tampar kan tangan.
"Owww!" Joyce meringis kesakitan.

Odoi. Ter-fresh terus saya sikit oh.

And then...

Jeremiah kiss lagi saya di public!

Kenapa dia suka cium di public ni ah? Tiada malu betul oh si penjahat ni.

"Gila!" Saya berdesis. "Ada orang bah sini, gila."

And ouch! Dia gigit lagi bibir saya. Suka betul dia menggigit bibir saya selepas buat saya tercungap-cungap dengan lidah dia yang mmm sedap.

Hilang feel terus oh kena gigit bibir.

Baru kau tau kenapa saya bilang tu bambangan pandai menggigit kan, Jeremiah si penjahat? Si penggigit.

"Nanti saya kiss lagi yang sedap-sedap ah masa tiada orang." Dia bisik di telinga saya.

Sssss, ternaik bah bulu roma saya. Lain lagi saya terasa yang ternaik... nafsu.

And after that, we ate NOT in peace.

Jeremiah looked like he is enjoying Joanne and Joyce's attention. Melayan betul dia sama si kembar sampai tersenyum-senyum yang bikin panas.

Ada part yang...

"Ouch!" Saya pijak kaki dia pakai hujung heels saya. "Kenapa?" Dia buat muka satu sen.

Saya cuma tersenyum setan.

Bukan apa-apa. Saya cuma malas nampak dia terlampau senyum. Sesekali mesti nampak kesakitan. Hahahahaha! Sadis oh kau, Amie. Baru kau tau the most evil side of you kan.

Once Upon A One Night LustWhere stories live. Discover now