Chapter 55

635 85 20
                                    

CHAPTER 55

JEREMIAH'S P.O.V

'𝘿𝙞𝙖 𝙗𝙞𝙡𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙞𝙖 𝙢𝙖𝙪 𝙗𝙚𝙡𝙞 𝙥𝙞𝙪𝙠 𝙨𝙖𝙮𝙖. 𝘽𝙪𝙩 𝙄 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙝𝙞𝙢... 𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙖 𝙥𝙖𝙘𝙠𝙖𝙜𝙚.'
'...𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙖 𝙥𝙖𝙘𝙠𝙖𝙜𝙚.'
'...𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙖 𝙥𝙖𝙘𝙠𝙖𝙜𝙚.'

Terbayang-bayang saya Amethyst's IG post.

Paaak! Saya buang pen saya. Entah landing jauh sampai mana sudah pen yang tidak berdosa tu. Malas sudah saya mau sign-sign semua ni dokumen atas meja.

Then ngam-ngam lagi si Rachel masuk office saya.

"Coffee, Abang Miyo." Dia menghidangkan saya secawan kopi di atas meja saya.

I looked down at the cup of coffee, dahi saya mengerut.

"Minumlah, Abang Miyo while its' still hot." Rachel dengan suara dia yang dibuat-buat manja.

Entahlah dia buat-buatkah tidak suara manja dia sebab tidak pernah saya dengar dia bercakap macam orang normal ni. Asyik dengan tu rengekkan melulu saja.

Tiada niat mahupun nafsu saya mau minum kopi buatan si Rachel. Mana tau dia letak racun kah untuk kasi saya paralyze. Tsk, sampai sana fikiran kau, Rem.

Kemudian mata saya tertangkap sesuatu.

I turned the cup slightly.

Ada bekas merah.

Bekas gincu!

I looked up at Rachel with a flash of anger in my eyes.
"You're serving me your coffee?"

Berani dia menghidangkan kepada saya kopi yang bekas dia sudah minum?!

Rachel memuncungkan bibir sambil menggelengkan kepala.
"No lah, I made the coffee for you bah, Abang Miyo."

Saya mau ketawa oh. Macam kemarahan saya limpas maximum limit sudah sampai saya tidak boleh rasa apa-apa sudah ni.

Saya menunduk sambil meraup wajah saya kasar.

"Get out." I said in a low voice.
"Abang Mi-" Rachel started.
"And bring your coffee with you." I cut her off. 

Tapi lain yang Rachel buat. Bukan dia ambil tu kopi di atas meja saya seperti saya telah arahkan.

She turned away to walk two steps and bent down.

Dia menunduk sampai nampak... what the f*ck? Dia ada pakai seluar dalam kah tidak ni?! Or maybe she's wearing G-string with that super short, super tight mini skirt. Punya jelas kenampakkan her bare ass cheeks that I cannot unseen.

Shit betul bah pagi-pagi sudah dapat kesialan begini! Kalau ass si Amethyst pretty little pemabuk saya tidak apa juga, saya terkam terus tu dari belakang biar dia tidak sempat tunduk habis terus saya kasi tiarap dia atas lantai saya jilat d-

Uh... no, jangan kau fantasize pasal Amethyst sekarang, Jeremiah. Yang di depan kau ni sekarang perempuan yang jelek.

Lama lagi tu si Rachel menunduk macam mau adjust-adjust entah apa kunun.

Saya mau marah sudah, tapi ngam-ngam dia berdiri tegak melentik dan menghulurkan the pen that I just thrown a while ago before she came into my office.

"Your pen, Abang Miyo." Rachel mengukirkan senyuman... eee, kenapa macam gete betul senyuman dia?

"Letak saja sana." I snapped. "Keluar."

"Abang Miyo." Apa lagi?! "Saya mau apply cuti bah, boleh?"

Kau cuti sampai bila-bila sampai kau resign pun boleh!

Once Upon A One Night LustWhere stories live. Discover now