Chapter 32

690 74 3
                                    

CHAPTER 32

JEREMIAH'S P.O.V

TAK TAK TAK. Apa tu?

Saya mengedipkan mata beberapa kali. Uh, sampai begitu sekali saya berkhayal.

Huh. Tunggu kau, pretty little pemabuk. Bergeliga bah ni otak saya kalau bab-bab menjahili kau saja. Tsk tsk.

Sssss... punya kuat saya tahan iman dan nafsu saya masa dia bergerak-gerak macam mendayung sampan di atas saya. Ngam-ngam on my d*ck lagi tu dia duduk. Macam betul-betul sex-ing me oh si pretty little pemabuk ni.

Sebelum tu, geli hati saya kasi main tu lampu sampai dia tersungkur dan terhantuk kepala dia di meja kecil sebelah katil.

Andu, cian.

And she thought her small hands affected me is it? Saya berlakon saja tu. Hahahaha! Kurusnya tu jari-jari, tidak terasa pun leher saya macam kena cangak.

Ugh, macam saya mau ramas-ramas nenen dia.

"Cantik nenen kau lumpat-lumpat." Dia lupakah she's nearly naked except for her panties?

Sudah, Rem, jangan lagi kau mau mengkhayal sana. Jangan juga kau mau buat betul-betul.

When I say I'm up to Axel Abraham's challenge, sex on the first night wasn't on my mind.

Hmmm. Kenapa ah? Maybe because she's Amethyst Abraham and not all the other girls that I barely even know.

Apa yang kau terasa istimewa tentang si batu purple ni, Rem?

Nothing. Nothing is special about Amethyst Abraham. She's just one ordinary girl that gives me the pleasure to annoy her, to make her feel miserable for daring to hit my most beloved possession, my Ferrari.

Tapi dia cantik.
Tapi dia bikin panas.
Tapi piuk dia buat hati saya...

Ugh!

Stop, Rem.

Terus saya teringat dia panggil saya crazy Red Ferrari tadi.

Paaap!

Saya tampar tu pantat dia. Itu tamparan bukan saja disengajakan sebab lawa tu pantat melentik, tapi juga pembalasan panggil saya crazy Red Ferrari. Cuba dia panggil saya handsome Red Ferrari, saya picit-picit tu pantat dia bikin dia ghairah. Hahahaha.

Rupa-rupanya kan...

Si pretty little pemabuk Amethyst Abraham penakut bah pula.

HAHAHAHAHA!

Another weakness I discovered about her.

Sana sudah dia di pintu bilik, saya tidak dapat nampak sudah dia.

Tapi... siok.

"Dia biasa berlari-lari tu di corridor masa-masa macam ni." Hahahaha.

Dia bilang dia tidak takut kan?

BUK.

Sengaja saya kasi jatuh handphone saya di lantai. The sound of my handphone hit the floor made her gasped loudly.

HAHAHAHAHA!

Sengaja lagi saya tutup lampu bilik dan enggan pasang balik walaupun dia merayu-rayu. Tsk tsk.

"Bye." Kunun saya bilang. Menghalaulah bah saya tu kunun. Tapi handphone saya sudah saya pungut tadi lagi.

Selagi dia masih di pintu keluar, selagi tu dia tidak boleh nampak saya.

Hehehehe.

Cepat-cepat saya click Youtube. Nasib saya  subscribe to no ads. Ck.

Saya search 'Little Girl Crying in a Grave'.

Once Upon A One Night LustWhere stories live. Discover now