Chapter 48

564 71 15
                                    

CHAPTER 48

JEREMIAH'S P.O.V

Yeah, I climbed down the same way I climbed up.

The balcony.

I looked up at the skies as I walked out the gates. It's breaking dawn.

"Boss." The guard greeted me.

Saya mengangguk saja kepada tu guard.

Mau ambil GRAB kah? Atau saya jalan kaki saja balik resort.

Gila, jauh pula tu kalau jalan kaki.

I turned to the guard.
"Ada taxi kah limpas-limpas area sini?" Saya tanya.

"Tiada, boss." The guard answered.

Bah, this is a private VIP residential area pula, what should I expect kan?

Then I will have to take GRAB.

I clicked on the GRAB icon on my handphone screen and started ordering my GRAB.

Harap-harap ada GRAB driver masa-masa begini. It's 25 minutes to 5am.

Sambil saya menunggu the GRAB, tiba-tiba saya nampak seseorang sedang berjogging, topless!!! Dan... menuju ke arah di mana saya sedang berdiri.

Oh sh*t!

Why is Axel Abraham jogging too early in the morning?! It's only 4am+!

Sh*t! Dia ada terdengarkah bunyi-bunyi nafsu ghairah kami dalam bilik Amethyst tadi? Dari jam berapa lagi dia sudah bangun dan berjogging ni?

Damn.

Saya tidak takut Axel Abraham. Tapi dalam keadaan begini, jam 4 pagi depan rumah dia dan baru habis making Amethyst cum and also making her angry, I think I'd better avoid Axel Abraham for now. Saya malas kena banyak soal,

It's not fear. It's only avoiding something that can cause more problems.

Saya memandang ke arah the guard dan menggelengkan kepala saya. A signal for the guard.

And BUUUP!

I jumped into the... PARIT!

Hebat.

Bersembunyilah sangat kau, Jeremiah.

In a few seconds, I heard Axel's steps and his booming voice.

"Ada orangkah tadi?" Dia tanya the guard.

Saya harap the guard will back me up.

He did.

Thank God.

"Tiada, sir." Dia bilang, suara dia macam ada ketakutan juga saya terdengar. "Anjing bah tu tadi."

ANJING!

Dia bilang saya... ANJING.

Kitai!

"Oh." Saya dengar Axel bilang. "Saya ingat saya nampak orang tadi, hmmm."

"Mungkin sebab masih gelap, sir, tu lah tu anjing nampak macam orang." Tu guard bilang lagi!

Macam suka betul dia panggil saya anjing. Huh!

Then I heard the gates open.

Tapi yang buduhnya...

The GRAB sampai!

I peeked from the drain. Nasib baik ini parit kecil saja. tidak pun sampai pinggang saya. Berhabis saya menunduk. Tapi tu air parit sampai juga dekat lutut saya ah!

"Amethyst baru balik?" Axel tanya.

Saya mengintai dari the drain.

"Tapi kereta Amethyst ada sini." Hairan si Axel. "Rey, pergi tanya tu orang apa dia mau. Mana tau dia mau minta pukul."

Once Upon A One Night LustWhere stories live. Discover now