Chapter 34

561 67 5
                                    

CHAPTER 34

JEREMIAH'S P.O.V

Saya dapat tau yang mom and dad going to the Abrahams for breakfast bila si batu purple masuk bilik mandi untuk alang-alang mandi sebab sudah basah dan pakai baju.

Mom's favourite brown dress. Hahahahaha!

Saya dengar-dengar juga bah tu walaupun saya pura-pura buat macam saya tidak peduli sambil menghiup kopi saya. Jeremy chuckling, hiding his face behind the coffee cup. Macamlah orang tidak tau dia tengah menahan diri dari ketawa terbahak-bahak.

In a few minutes macam Jeremy tidak tahan sudah. Nasib dia cuma tidak tahan bercakap, jangan saja dia tidak tahan ketawa.

"Kau tolong dulu bah batu fefel kau tu." Jeremy saja kalau pasal mengolok nama orang memang nombor satu.

"Apa yang saya boleh buat? Mengaku dia tidur di bilik saya semalam?" I rolled my eyes at Jeremy.

Jeremy memang suka kalau saya tercabar bah. Saya tau sudah gaya dia.

"Ah, mana kau berani." Dia bilang. Hurmmm. Tahan kau, Rem. Jangan terpancing oleh Jeremy. Jangan- "Kau kan takut sama Axel Abraham."

Saya menaikkan satu kudou. Bila saya pernah cakap yang saya takut Axel Abraham?

Jangan bilang cakap, saya tidak pernah pun menunjukkan apa-apa perasaan takut pada Axel Abraham.

"Baseball bat bah tu... siapa tid-" Jeremy cuba menakut-nakutkan sayakah ni?

Yo, Mie, do I look like a chicken to you?

"Kau nampak saya macam senang kena ayam-ayam kah?" I gave Jeremy a cold stare.

Jeremy's snigger tambah lagi buat saya rasa tercabar ni.

Saya langsung berdiri dan melangkah ke arah dorang yang masih lagi berdebat pasal mom's dress.

What's with mom's dress? It looks decent on si baru purple, it covers most of her skin away from mata lelaki-lelaki buaya.

Sebelum saya menghampiri tempat dorang mom and dad sedang berdiri, saya menoleh ke belakang sambil menyeringai menatap Jeremy.

This is Jeremiah lah, Jeremy. Kau nampak saya ni macam pengecut kah? Tsk tsk.

"Oh, mom." Saya berdiri di sebelah mom. "I kasi pinjam first your dress to Amethyst."

I was expecting it.

The shock on everyone's face.

"Uhuuuk! Uhuuuk! Uhuuuk!" Jeremy tersedak on his coffee.

Saya menghadap Axel Abraham yang nampak macam berfikir sesaat.

Muka Amethyst si batu purple pucat macam mayat.

Then she recovered before I can continue talking.

"Uh, Cheryl..." Macam dia pause sesaat. "Cheryl drove me to the hotel tadi pagi be... because..."

"Because si batu purple's car is in STAR." Saya tolong dia kasi habis ayat-ayat penipuan dia bah si batu purple. At least, my part of talking is the truth. Her car memangpun parked di STAR.

"Can you repeat that again?" Axel Abraham menaikkan satu kudou, tatapan dia datar.

"Her car's at STAR." Saya ulang. Sikit saya roll my eyes, tapi nasib saya sempat control.

"No, repeat your sentence again." Axel tanya lagi.

Saya membalas menaikkan satu kudou, tapi tatapan saya lebih kepada persoalan.

"Which part do you want to hear exactly, sir?" My lips twitched a smile.

Axel Abraham took a few steps forward.

Once Upon A One Night LustWhere stories live. Discover now