CHAPTER 54
AMETHYST'S P.O.V
Hati saya.
Macam mana saya mau meluahkan perasaan saya pada masa ni?
How can I describe myself?
I think I need to self-check my heart. I mean my feelings.
Kenapa saya sakit hati?
Kenapa saya marah?
Kenapa saya cemburu?Kenapa saya bernafsu?
Kenapa saya nervous?
Kenapa saya happy?
Semua perasaan saya yang sememangnya melibatkan Jeremiah Ashburn."Kau penat sudah?" Leo tanya saya.
Well, literally yeah.
Hati saya penat berperasaan banyak rasa.
Tapi kau tidak penat pun mau balas dendam kan, Amethyst?
But why?
Kenapa saya perlu balas dendam? Tiada apa yang jelas di antara saya dan Jeremiah. Jadi kenapa saya macam girlfriend yang tersakiti saja ni? Macam girlfriend yang dicurangi?
Sampai-sampai saya post di IG and tagged si Leo lagi tu gambar kami berdua selepas saya approve follow request si Jeremiah. Tsk tsk. Dalam hati saya, kalau kamurang boleh buat begitu, saya pun boleh bah!
And jangan sangka saya sudah melupakan tu birthday kiss di SOULed Out.
And now! Now!
Rachel posted lagi di IG dia.
'𝙈𝙚 & 𝙈𝙮 #𝙟𝙚𝙧𝙚𝙢𝙞𝙖𝙝𝙖𝙨𝙝𝙗𝙪𝙧𝙣'𝙨 𝙁𝙚𝙧𝙧𝙖𝙧𝙞'Gambar tangan dia dengan kuku dia yang merah darah on the steering wheel with the clear logo of the FERRARI!
Tidak cukup itu, saya nampak lagi gambar tangan lelaki dan perempuan on a table, a dinner table. And I know tangan siapa tu. Siapa lagi kalau bukan Jeremiah! I know how his watch looks like. Ingat bah kau kalau pasal Jeremiah kan, Amie?
And captioned.
'𝑫𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓 & 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝑨𝒔𝒉𝒃𝒖𝒓𝒏𝒔'Makin hati saya tidak tenteram. Makin saya mau naik pitam gara-gara IG post si Rachel.
Okay, I think I look murderous right now because in my head I'm thinking...
THIS IS WAR.
Hahahaha! Gila bah kau ni, Amie. Entah apa-apa kau isytihar perang.
"Tidak sedap kah tu Cinnamon?" Leo tanya saya.
Nah kan, saya tau sudah saya nampak marah seakan mau membunuh orang.
"Sedap bah." I gave my brightest smile. Tapi dalam hati, Tuhan saja tau macam mana panas api kemarahan saya.
Then I gave my Starbucks card to Leo. Banyak isi lagi ni.
"Can you get me just a hot latte?" Saya bilang. "Like very very hot latte."
Saya tersenyum miring.
Dalam otak saya yang licik, I have another idea for my IG post.
"Aite, one latte is on the way for Miss Beautiful." Leo bilang. Terketawa saya dengar.
Another idea, saya tersenyum licik.
In less than 10 minutes, my hot latte is served.
Like very very hot...
Okay, ini saya tidak tag si Leo. Saya malu, hahahaha.
Dengan gambar my hot latte yang berasap-asap, I captioned the picture.
'𝙃𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙨 𝙢𝙚 𝙈𝙞𝙨𝙨 𝘽𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡, 𝙄 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙝𝙞𝙢 𝙈𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙃𝙤𝙩.'
YOU ARE READING
Once Upon A One Night Lust
Romance2nd Once Upon a Love Legacy series The Ashburns x Abrahams #ONCEUPONAONENIGHTLUST Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** ⚠️ Story is mixed Sabahan Slang. Ada English, B...