CHAPTER 33
AMETHYST'S P.O.V
Siapa sangka Jeremy tiba-tiba muncul di depan pintu bilik si Jeremiah? Ugh!
Dia nampak macam a big brother yang siap sedia mau lecture adik-adik dia ni.
But then... Oh God.
I forgot to Whatsapp mom and Saph semalam. Kalau saya Whatsapp dorang to inform saya balik duluan, maybe dad wouldn't ask all his guards to search for me. Matilah ni.
And Jeremy.
"Pulanglah, explain to your parents." Isn't helping at all.If it's not already bad enough that Jeremy kedapatan saya berada dalam bilik Jeremiah sepanjang malam, now their mom is at the door!
Oh God, punya saya panic.
Sampai saya biar saja Jeremy dragged us to the bathroom. Dan yang paling teruk saya si buduh ni membiarkan diri saya basah kuyup under the shower.
Saya tersentak dan hanya tersedar bila Jeremy masuk balik tandas dan tanya soalan cepu emas.
"Kenapa kamurang dua basah?" Dia tanya.
And... si crazy Red Ferrari yang jadi mengamuk. I think he not only threw his toothbrush at Jeremy, he threw his razors and tissue box at Jeremy as well.
Saya menahan lengan si Jeremiah.
"Kenapa kau ni? You're going to kill your brother." Razor bah tu.Eh, macam act concern kunun kau, Amie. Eh eleh, baru humban-humban tissue sudah kau bilang membunuh. Yang kau tu mencekik dia semalam.
"Don't you?" He rolled his eyes at me.
"Don't I what?" I rolled my eyes back at him.
"Wanna kill my brother?" Mata dia memarak.
"Why ar-" I started.Then I realized something. The shower's already off.
"What are you gonna wear, hmmm?"
And I realized, I'm drenched to the toe.
"My shirt, sayang?" Aiks, macam sarcastic saja tu.
I closed my eyes and inhaled a deep breath.
Yeah, what am I gonna wear, hmmm? His shirt?
No, I can't wear his shirt home!
"Ahhh!" Saya menjerit dalam kegeraman. "Jeremy!"
Ni kali saya yang macam mau membunuh Jeremy.
"I'm wet. WET!" I screamed.
"Ssshhh, don't tell people you're wet, sayang." Apa lagi si Jeremiah gila ni?
Memang pun saya basah kuyup ni sekarang. Dia sendiri pun basah, tapi ini kan bilik hotel dia, dia ada pakaian ganti. Yang saya ni?
"How...?" Astaga, frustnya saya. Kenapalah nasib saya stuck sama ni dua adik-beradik Ashburns yang gila ni? "Apa saya mau pakai sekarang, hah?! Telanjang?!"
Ooppss, buduh oh mulut saya ni. Tidak pandai berfikir sebelum bercakap. Argh, Amethyst!
"Bukan saya tidak pernah nampak." Ada lagi bisikan syaiton di telinga saya!
"Kau diam!" I snapped at Jeremiah.
Oh, Tuhan. Saya tidak tau setebal mana sudah dosa saya sejak saya kenal si Jeremiah mulut lancau. Nah kan, lancau lagi saya bilang. Tambah lagi dosa.
"Macam mana saya mau pulang macam ni?" Sendu sudah suara saya.
Jeremy made a guilty as charged face ni.
"Pinjamlah baju si Jeremiah.""Tidak mau!" Saya membentak.
"Bah, jap saya pinjam baju mom." Jeremiah!
Dia mau kasi pakai saya baju mamak dia! Seriously, God, what is Your purpose to make this brat of a man crossed path in my life?
YOU ARE READING
Once Upon A One Night Lust
Romance2nd Once Upon a Love Legacy series The Ashburns x Abrahams #ONCEUPONAONENIGHTLUST Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** ⚠️ Story is mixed Sabahan Slang. Ada English, B...