CHAPTER 50
Back to AMETHYST'S P.O.V
In the airplane back to KL.
Memang business class tempat duduk kami.
Emerald duduk di belakang saya sama-sama si Goldy. Sebelah saya nasib juga kosong.
In a way, saya rasa tenang si Emerald tidak duduk di sebelah saya terutamanya selepas pertengkaran kecil kami masa di rumah hari tu.
I put on my my Beats without music on dan mula menyantap makanan yang terhidang di depan saya.
After the meal, saya cuba tidur. Saya cuba kasi kosong fikiran saya. Kosong dari berfikir tentang Jeremiah Ashburn.
Saya memejamkan mata.
Tapi...
Argh! Muka si Jeremiah and his hot body yang saya terbayang. Saya terbayang that moment in my room.
Try again, Amie... Sleep.
"I wanna taste you. I wanted to taste you since the day I saw you, Amethyst." That sexy voice is haunting me!
Mata saya terbuka mengejut. Terbulat bah mata saya.
Astaga, Amethyst. Mau gila sudah kau ni tau.
ish! Mana lagi bising betul si Emerald and Goldy berketawa di belakang saya. Macam mana bah saya mau tidur ni?! Manusia yang tiada depan saya pun boleh mengganggu tidur saya, apa lagi manusia-manusia yang ada di belakang saya!
Then tiba-tiba...
"Si anu bah-"
"Ssshhh!"
"Tidur sudah bah juga adik kau."
"Walaupun."Ui.
Makin terbulat, terbesar mata saya. Macam saya rasa telinga saya pun membesar sekali. Hahahaha.
Kenapa juga dorang cakap begitu? Mentangsikan.
Saya memasang telinga kunun, sampailah saya terdengar hanya bisikan.
Bisikan!
Eeeee. Terkotor terus oh fikiran saya. I assume next akan ada part kissing-kissing ni kan? Ew!
Cepat-cepat saya played my Beats. Saya kasi kuat supaya saya tidak akan terdengar apa-apa yang menggelikan dari Emerald and Goldy. Hahahahaha. Macam saja kau tu suci, Amethyst.
Betul-betul bah saya tertidur. I should thank Emerald and Goldy for their indecent behaviour sampai buat saya tertidur dan melupakan si Jeremiah rambut Maggie.
By the time saya terbangun, we have already landed in KLIA.
"Kau ada bawa kereta?" Emerald tanya saya as I started inserting notes of money into the autopay machine.
"Tidaklah, saya bawa bulldozer." Saya jawab sinis.
I know Emerald is rolling her eyes at me. Goldy pula terkekeh geli sana. Duh.
"Kenapa tidak bawa lorry sampah saja?" Emerald membalas jawapan sinis saya dengan soalan yang lebih sinis.
Tapi otak dan hati saya sekarang ni tidak baik-baik saja okay. Tau lah bah tu pasal siapa kalau sudah melibatkan hati saya.
"Ya kan, silap saya tidak bawa lorry sampah." I smiled that bitchy smile. Hahahaha. "Saya ingat saya bawa satu sampah saja, rupa-rupanya dua."
HAHAHAHAHAHA!
Termerah muka si Goldy! Siapa suruh kau, Em? Sudah tau saya membayar parking fees di autopay machine, apalah maksud tu kalau bukan saya kasi parking kereta di airport?
YOU ARE READING
Once Upon A One Night Lust
Romance2nd Once Upon a Love Legacy series The Ashburns x Abrahams #ONCEUPONAONENIGHTLUST Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** ⚠️ Story is mixed Sabahan Slang. Ada English, B...