32.rész

529 44 2
                                    

Jᴇᴏɴ Jᴇᴏɴɢɢᴜᴋ

Leveszem fejéről a plüsskoronát, amivel úgy nézett ki, mint egy nyomott hercegnő, majd kicsit megrázogatom, hogy életteltelibbnek lássam.
- Hamarosan ott vagyunk- tudatom vele, mire kamu lelkendezésbe kezd, amit képtelen vagyok nem megmosolyogni. Szemeim letévednek ajkaira és nem bírom ki, hogy meg ne csókoljam. Ennyi önuralmat még én sem  tudok összeseperni.
- Még meggondolhatod magad. Nem fogok haragudni- mondom öltöny nadrágba bújtatott combjára simítva, hátha megtudom nyugtatni.
- Nem akarom. Csak egy kicsit parázok- vonja meg a vállát, hogy lazán fessen.
- Ne félj, nem lesz semmi baj! Bent vagyunk a vendéglistában, itt a meghívó- húzom elő a hamísitottat, amit az én nyomtatómmal csináltunk. Valójában az egész bejutást én intéztem. Minden tudásomat bevetve, beletettem magunkat a vendéglistába, hiszen Jane-nek az eredeti terve az volt, hogy kukákban juttat majd be a helyszínre. Ez nyilvánvalóan hatalmas hülyeség volt, úgyhogy cselekednem kellett.
- Ezek után már igazi bűnőzőnek számítasz- kuncog és a tarkómra simítva ráhúz husis ajkaira, amiket örömmel ízlelek meg ismét. Fogaimmal meg is kínzom a puha felületet, mire belesóhajt a számba és közelebb is húzódik hozzám. Készségesen karolom át elegáns ruhákba csomagolt testét, hiába tudom, hogy a fiú apja könnyen ránk leshet a visszapillantóból. Jimin kezdte, és ő is fogja befejezni.
Megállunk, és bár én tudom, hogy már a helyszínen vagyunk, eszem ágában sincs félbeszakítani Jimint. Inkább kivárom, hogy Jane ránk szóljon. Nem is kell benne csalódnom.
- Olyanok lesztek, mint két kacsacsőrű emlős! Le lehet állni! Megérkeztünk!
Barátnője harsány hangjára Jimin valóban elhúzódik tőlem és szemet forgatva kiugrik a kocsiból. Mind a hárman követjük őt, Jimin apja pedig jó szórakozást kivánva el is hajt.

- Remélem, nem fogunk lebukni, csak mert gyalog érkezünk- szólal meg Jane hatalmas magassarkújában egyensúlyozva. Annyi biztos, hogy most igazán kitett magáért. Még elegánsnak is mondanám, ha nem látszódna az a hatalmas nagy tetkója a selyem ruhája alatt.
- Ne aggódj, a vendéglistán rajta vagyunk és ez a lényeg. Simán bejutunk majd.

És így is lett. Bár a két cicababa furcsállta, hogy nem járművel érkeztünk, a nevünk a listán volt és a hamisított meghívóink is a kezünkben voltak, így nem tudtak mibe belekötni, ezért be is engedtek minket.

A hely csicsás. Ez a megfelelő szó rá. Az egész termet lila hangulatvilágítás uralja, amiben minden kiállított csecse becse extra drágának tűnve csillan meg. Elég szép látvány, az biztos, Jimin viszont még így is túlságosan is sokáig bámul maga elé.
Szegényemet még soha nem láttam ilyen idegesnek. Bűntudatom is van rendesen, hogy elrángattam ide. Ha a helyében lennék, én se szívesen tenném be az exem "házába" a lábam, pláne azután a csúnya szakítás után. Nem is értem, mit gondoltam.
- Ne stresszelj! Gyere, kajáljunk valamit!- mondom, miután kiszúrtam az egyik étellel teli asztalt, ami előtt épp Pete is áll. Talán ha Jimin eszik valamit, könnyebben feloldódik majd, és nem lesz hiába való a ma estére  való felkészülés. De ha evés után is ugyanúgy feszeng, nem fogom erőltetni a dolgot, és hazaviszem.
- Betolakodónak érzem magam- tudatja velem, mintha nem jöttem volna már rá a viselkedéséből.
- Végülis tényleg azok vagyunk. De ez senkinek sem fog feltűnni. Eszünk egyet, táncolunk és lelépünk. Ilyen egyszerű.
- Remélem, hogy igazad van. Jane amúgy felszívódott.
- Csak piáért ment- nyugtatom meg, de azért lecsekkolom, még a bárpultnál van-e. És igen. Úgy vedeli a piát, mint a vizet.
Én is terveztem ma estére pár koktélt, de nem célom lerészegedni. És nyilván nem vagyok olyan hülye, hogy éhgyomorra döntöm le őket.
Sőt, annyi ingyen kaját szedek magamnak, amennyit elbír a tányérom, majd Jiminnel együtt csatlakozok Pete-hez, aki már javában eszik.
Szabad kezemet az ő pici mancsába helyezem, amit egy apró mosoly kíséretében szorít meg az asztal alatt.
- Alexának tetszene ez a hely. Csupa lila és minden csillog- mondja Pete evés közben, ahogy jobban szemügyre veszi a környezetét. Gondolom ez neki az előbb kimaradt, hiszen mostanában elég jó étvágya van. Jimin azt mondta, még a tragédia előtt sem evett ennyit, mint most. Lehet a kis barátnőcskéje miatt tömi meg mostanság ennyiszer a gyomrát. Hozzá van szokva, hogy az étteremben, ahol a barátnője dolgozik, kedvezményes kaját kap. Ez nem értem, hogy lehetséges, hisz mégcsak nem is dolgozik ott, csak Alexát tartja fel, dehát mindegy. Legalább kicsit megerősödött.

ᒪ. ᗩ. /Jikook ff./ ✓Where stories live. Discover now