Jᴇᴏɴ Jᴇᴏɴɢɢᴜᴋ
Jiminnel egészen addig csatázunk, míg el nem kezd lemenni a nap, így a víz is egyre hidegebb. Olyan hideg, hogy még Jimin is elismeri, elkezdett fázni.
Fáradtan és csuromvizesen terülünk el a magunkkal hozott törölközőkön, jól megérdemelt pihenésünket azonban egy női hang szakítja félbe. Jimin nevét ismételgeti, míg ő fel nem ül. Tátott szájjal bámul oldalra, majd hirtelen felugrik mellőlem és szaladni kezd egy piros hajú lány felé, aki a homokban állva tárja szélesre karjait, Jimin pedig nem habozik közéjük ugrani.
Be se kell mutatkoznia, tudom, hogy ő Jane. Jane nem kereste Jimint amióta pofátlanul elhajtotta, miután a barátja nagylelkűen segített neki, most pedig csak úgy felbukkan és ahogy látom még bocsánatot se kér.
Jimin el se engedi, amíg beszél hozzá, majd rám mutat. A piros hajú, bőrcuccokba öltözött lány felvonja a szemöldökét, elmosolyodik és Jiminnel az oldalán elindul felém.
- Szóval te vagy Jiminie új pasija?- kérdezi leplezetlenül végig bámulva. Jiminre nézek, aki csak vigyorogva ingatja a fejét a barátnőjére.
- Jungkook a barátom. Különben sem meleg- teszi hozzá egy váll vonás kíséretében.
- Biztos?- faggat Jane továbbra is. Hangszínéből és mimikájából arra következetek, kételkedik Jimin szavaiban, amik valóban hamisak, viszont még nem jött el a coming out ideje, úgyhogy bólintok.
- Hála istennek! Jane vagyok- nyújtja felém vékony karját, nekem pedig akármennyire nem szimpatikus, felállok és kezet fogok vele.
- Jeon Jeongguk. Jimin már mesélt rólad- mondom, amit pozitívumként fog fel, és szélesen elmosolyodva a mellette álldogálóra néz.
- Komolyan?
A szőke csak szerényen bólint, ami barátnőjének elég is.
- Ez tök jó, de ha akarod, én is mesélhetek még magamról- búgja egy kacsintás kíséretében, amit látva felfordul a gyomrom. Ez a lány egyértelműen ki akar kezdeni velem, és még csak az sem érdekli, hogy mindezt a barátja mellett teszi. A barátja mellett, akitől még egy nyamvadt bocsánatot is sajnált. Undorító, sose jönnék össze ilyen emberrel, még abban az esetben sem, ha heteró lennék.
- Hát bocs Jane, de Jungkooknak nem vagy az esete. Igaz?
- Bocs, de nem jönnek be a sátánista rockerek- fogalmazok kissé nyersen, és visszavonulok a táskámhoz összepakolni. Nem hiszem, hogy jót tenne, ha tovább maradnék. Jimin biztosan négyszemközt akar Jane-el beszélgetni, és engem egyébként is taszít az egész lány.
- Kösz a bókot, nyuszika. Ne már, komolyan bevettétek, hogy kivetettem rád a hálómat? Ugyan már, én sem izgulok kis fiúkra- vihog harsányan hülye poénján, mire Jimin szemét forgatva félbeszakítja őt.
- Kis fiú? Komolyan?
Hangja szinte felháborodott, felpillantva rá, pedig látom, miként mér végig nagy pakolásom közepette. Mintha az a tányér palacsinta lennék, amit reggel készítettem neki. Lehetséges, hogy Pete-nek igaza volt, és komolyan bejövök neki? Még mindig? Őszintén abban a hitben voltam, hogyha majd megismeri a visszataszítónak mondható stréberségem és a hozzá tartozó tisztaság és rend mániám, a szemében kicsit a külsőm is visszataszítóbbnak hat, ezek szerint viszont tévedtem. Ennek még sosem örültem ennyire.Jane legyint egyet, mintha neki teljesen mindegy, lenne milyen szavakkal illet engem vagy másokat, Jimin kedvéért azonban mégis kijavítja magát.
- Csak poén. Egyébként jól teszed, hogy pakolsz, Süti, mert hivatalosak vagyunk egy jó kis bulira. Úgy látom, rátok fér.
Gondolom, én vagyok Süti. Nagyon remélem, hogy Jiminnek nem tetszik meg ez a név, mert nem viselném olyan jól, ha így hívna, a Bambit pedig már egészen megszoktam.
- Nem tudom, akarunk-e abba a buliba menni, ahová te. Szükségem van még a füleimre, nem akarom, hogy az üvöltő zene tönkre tegye- utasítja vissza Jimin, majd ő is elteszi cuccait, miközben bocsánatkérően pillant rám.
- Ez nem olyan buli! Az emberek ott ismerkednek, az egyik jó haverom tartja és szerintem annyival tartozol, ha már hetekig nem álltál velem szóba, hogy most eljössz velem.Azt hittem, Jane nem tud még ennél is jobban felhúzni, de ez már több a soknál. Ő hajtotta el érzéketlen szajhaként a barátomat, aki miatta itatta az egereket abban a gyors étteremben, ahol különben is én vigasztaltam és segítettem ki. Szerintem ezt illene a tudtára adni.
YOU ARE READING
ᒪ. ᗩ. /Jikook ff./ ✓
Fanfiction"- Amúgy jól vagy? - Kicsattanok- feleli, majd hirtelen feljebb tornázva magát változtat eddigi helyzetünkön, és most már ő néz le rám, ami hihetetlen zavarba ejtő még így is. Talán Jimin pirulása mégsem a fűnek volt köszönhető. - Fantasztikusan érz...