47.rész +18

664 38 5
                                    

Park Jimin

Jungkook nem hagyja, hogy végigtáncoljam a számot, de annyira nem is bánom.
Követelőző és mégis gyengéd érintéseivel kényeztet el, míg én nem győzöm harapdálni az ajkaimat, hogy ne hangoskodjak. Hihetetlenül izgató, mint mindig és most végre meg is kapom tőle az előjátékot, de azért egy kicsit stresszel, hogy anyáék nagyon közel alszanak hozzánk.

Jungkook lehúzza rólam a szoknyát és a bodyt is, a tangát viszont rajtam hagyja. Pont ahogy sejtettem. Tudtam, mennyire bejött neki, mikor Japánban felvettem, azóta pedig nem volt alkalom, hogy rajtam lett volna. Pedig nagyon kényelmes, sokkal inkább, mintha egy sima alsó lenne rajtam. Kár, hogy csak most hordhatom, hogy Jungkookot elkápráztatsam. De ilyenkor legalább van értelme.

- Olyan szexi vagy- motyogja belső combomra, engem pedig azonnal elönt a forróság. Jungkook kiválóan ért hozzá, hogyan bánjon nem csak a kezeivel és a nyelvével, de a szavaival is. Tudja, hogy ha a fülembe suttogna pár mocskos mondatot, attól is képes lennék elmenni. Szexi hangszínével mintha hipnotizálna.
Pirulásom közben Jungkook felegyenesedik és megtámaszkodva fejem mellett, kiéhezetten ajkaimra veti magát. Fogalmam sincs, mi játszódott le a fejében alig egy másodperc alatt, de nagyon bevadult tőle.
Olyan átéléssel csókol, hogy beleborzongok és többre vágyva megtépázom selymes tincseit. Érti, mit akarok és elválva tőlem a nyakamra tapad. Tudja, hogy így mindig nagy sikere van és ezzel totál elcsavarja a fejem. Csókolgatja, szívja és harapja a bőröm, én pedig minden mozdulatát élvezem. Még a fogai által kiváltott fájón bizsergő sebhelyek is tovább fokozzák a vágyat bennem, de ezen már meg sem lepődök.
-  Nagyon finom vagy- susogja a fülembe, és ha már ott van, meg is harapdálja a fülcimpám, ezzel egy újabb nyögést előcsalva belőlem. Ha ezt tovább folytatja, azelőtt elélvezek, hogy egyáltalán tágítani kezdene és ezt nem akarom. Nagy nehezen erőt veszek magamon, hogy felé kerekedjek és így egy kicsit őt is a határaira sodorjam. Ő folyton ezt csinálja velem, ezért nem is marad energiám, hogy ugyanezt tegyem vele. Pedig igazán megérdemelné.

Mielőtt azonban eldönteném, melyik fincsi részével kezdjem, a fenekemre fog erős kezeivel és zavarba ejtően közel húz az arcához. Olyan közel, hogy ha nem térdelnék felette, a nyakára ülhetnék, ami nagyon bizarr.
- Ma ne is próbálj ledominálni! Vagy már el is felejtetted, mit ígértem az este elején?- kérdezi továbbra is a fenekem gyűrögetve. - Ma te vagy a középpontban- mondja, mielőtt egyáltalán eszembe jutna, mit ígért és a csípőmre fog, hogy irányítani tudjon.
- Fordulj meg!- utasít határozottan, mégis képtelen vagyok engedelmeskedni.
- Mi? Azt akarod, hogy az arcodra üljek?- kérdezem, de olyan abszurd az egész, hogy azt gondolom, csak viccel. Ez még tőle is nagyon beteg lenne.
- Igen, pontosan azt, úgyhogy fogadj szót!
Hiába szólt rám, csak tátogok rá és keresem az okokat, hogy ez miért nem jó ötlet. Ezt megelégelve a kezébe veszi az irányítást és addig csavarja a csípőm, míg nem kerül az a feje fölé.
- Ne görcsölj, Chim! Élvezni fogod- mormogja mély hangján egyik félgömbömre, amire egy hosszú csókot is nyom. És bár eszméletlenül zavarban vagyok emiatt, ezek után már egyáltalán nem félek. Ha Jungkook azt mondja, élvezni fogom, akkor az száz százalék, hogy úgy lesz.

Félrehúzva a tangám nyalja körbe rózsámat, mire úgy kezdek el remegni mint a nyárfa levél. Míg egyik kezemmel a takaróba markolva kapaszkodok, addig a másikat muszáj vagyok a számra szorítani, hogy ne kezdjek el sikoltozni a gyönyörtől, amit egyre nehezebb megállnom. De anya már egyszer hallott minket és ez nem akarom, hogy megismétlődjön. Viszont eszméletlenül kanos vagyok és igenis szükségem van arra, hogy Jungkook képszakadásig dugjon.

Úgy mozgatja bennem nyelvét, mintha csókolózna velem, de ez még annál is kellemesebb érzés. Már most pulzálok odalent, pedig mégcsak síkosít. Csípőm egyetlen másodpercig sem bír mozdulatlan maradni, mintha nem is én irányítanám, hanem Bambi, aki pedig pont azon van, hogy lefogja kéjelgő testem, hogy tökéletesen tudja végezni a dolgát. Nyelvcsapásaiba beleremegek és még levegőhöz jutnom is nehezemre esik, pedig nem vagyok asztmás. Ezt hallva még Jungkook is aggódni kezd és az én legnagyobb sajnálatomra abbahagyja izgató munkáját.
- Jól vagy, szívem?- kérdezi a combomra simítva, mire csak mélyeket lélegezve bólogatok. Ki kell használnom, hogy most semmi sem akadályoz meg benne.
- Nagyon jól- nyugtatom meg. Olyan jól, hogy már nem fogom sokáig húzni, akármennyire is szeretném. - De most már kezdj el tágítani!
- Ahogy akarod- egyezik bele és pár óvatos körözés után fel is dugja első ujját. Ez minden gond nélkül fel is megy és még fájdalmat sem okoz vele, szóval kérem a másodikat is. - Ne legyél ilyen türelmetlen!- parancsol rám és legnagyobb döbbenetemre szabad kezével megcsapja egyik félgömböm. Nem normális, de imádom, mikor ilyen tekintélyt parancsoló. Kibaszott szexi.

ᒪ. ᗩ. /Jikook ff./ ✓Where stories live. Discover now