Jᴇᴏɴ Jᴇᴏɴɢɢᴜᴋ
Nekem azt hiszem mindig is volt egy pontosan megtervezett napirendem. Alkalmakkor változtattam rajta egy kicsit, így évről évre alakulgatott, de igyekeztem tartani magam hozzá, ha pedig kicsúszok belőle az irritál.
Tegnap nem volt betervezve a buli, és az hogy azután csak éjfél után bújhatok ágyba, ezért ma is sokkal később kelek a tervezettnél. Bár nem tudom... A vakációm Jiminnek köszönhetően úgy sem fog pontosan úgy telni, ahogyan azt terveztem, nemde? Nem bújhatok egész nyáron könyveket, helyette viszont azt hiszem kicsit olvashatnék arról hogyan ne nyomuljak túlságosan a kiszemeltemre.Most ahelyett, hogy otthon épp semmittegyek egy széles napernyő alatt kémlelem a kristálytiszta vizet és azt hogyan csillannak meg rajta az élesen sütő nap sugarai. Gyönyörű látvány, annyi szent, viszont az hogy közben Jimin szipogva mesél a vele történt igazságtalanságokról megfoszt a nyugodtságomtól, amit éreznem kéne figyelése közben.
Képtelen vagyok elhinni, hogy ez a tiszta és vidám fiú ilyen bánásmódban részesül az ismerőseitől. Sírni hallani abban a mosdóban valami megmagyarázhatatlan fájdalommal töltött el engem is, ami egy kicsit ijesztő, de ezt most mellőzöm.
Jimin beszámolója után próbálok valami olyat reagálni, ami nem lenne túl nyers és sértő, de ez nehezebb, mint gondoltam. A barátnője egy hálátlan lotyó, a pasija pedig egy gusztustalan, kanos szemétláda. Hogyan fejezhetném ki ezeket szebben?
- Jimin...- mondom ki a nevét végre hangosan is, nemcsak a fejemben. Közben arra gondolok, hogy ez a név tökéletesen illik bámulatos szépségéhez.
- Hmm?- sürget, mikor megelégeli a hallgatásom. Szóval mit is kéne mondanom?
- Szerintem mindkettőjüket ignoráld kicsit. Igen, ha pár napig mellőzöd őket, ráébrednek majd mit tettek.Valójában az lenne a legokosabb, ha egyszerűen csak kidobná őket az életéből. Ez az angyali fiú nem érdemli meg, hogy így bánjanak vele. Akaratlanul is elképzelem én miként bánnék vele a barátja helyében, akinek a nevét mégcsak ki mondani sem méltatom.
Ahelyett, hogy kihasználnám karcsú testének ajándékait, szüntelenül csak mandula vágású szemében gyönyörködnék. Gyengéd lennék vele, mert ezt érdemli. Kizárólag csak akkor feküdnék le vele, amikor ő is akarja, azon csodás alkalmakkor pedig mindig szem előtt tartanám azt mit enged meg nekem. Határozott, mégis lassú mozdulatokkal szabadítanám meg a ruháitól, majd megcsókolnám azokat a vöröslő ajkait, amikre
minden harmadik másodpercben levándorol a tekintetem...- Jungkook?- formálják a nevem, mire magamhoz térek a kábulatból. Felnézek zavart szempárjába, de abban a pillanatban ő hirtelen fordítja el buksiját. - Öhm... köszönöm a tanácsot. Igyekszem megfogadni- motyogja az orra alatt, majd felnyomja magát a homokról.
- Nagyon szívesen- állok fel én is. - Máskor is segítek, ha gondolod.
Jimin látszólag nem ugrott a lehetőségre.
- Rendes vagy, tényleg- mosolyog rám futólag -, de biztosan vannak nálam fontosabb dolgaid is.
- Ezt honnan veszed?- vonom össze a szemöldökeim. Ezen a nyáron pont annyi szabadidőm van, hogy Jimin összes problémáját megtudjam hallgatni.
- Ne csináld! Tudom, hogy hív a kötelesség. Biztosan rengeteg helyre hívnak, hogy promózz mindenfélét.
- Mint egy influenszer?
- Pff! Hát persze.
Hangjából kihallom az iróniát, de így egyszerűen képtelenség kitalálnom pontosan mire gondolhat. Talán azt hiszi rólam, hogy valami reklámszínész vagyok?
- Nem csinálok semmi ilyesmit- felelem, amivel teljesen összezavarom.
- Akkor kifutókon vonulgatsz?Sok lány próbálkozott már be nálam abszurd szövegekkel a testemről, de még senki sem hasonlított egy modellhez. Fogalmam sincs Jimin vajon mennyit agyalhatott ezen a képtelen dolgon, hogy én kameráknak pózolok és több ezer dollárt keresek hetente.
Habár ez elég hízelgő. Ezek szerint helyesnek tart.
YOU ARE READING
ᒪ. ᗩ. /Jikook ff./ ✓
Fanfiction"- Amúgy jól vagy? - Kicsattanok- feleli, majd hirtelen feljebb tornázva magát változtat eddigi helyzetünkön, és most már ő néz le rám, ami hihetetlen zavarba ejtő még így is. Talán Jimin pirulása mégsem a fűnek volt köszönhető. - Fantasztikusan érz...