Bu hikaye bir hayran kurgusudur. Karakterler, isimler, yerler ve olaylar tamamen kendi hayal ürünümdür. Benzerlikler tesadüftür.Hikayemi yazarken, etkilendiğim diziler, filmler, kitaplar, ve oyunlar mutlaka oldu. Etkilenme ile sınırlı kaldı.
Kullandığım resimler, Pinterest'den alıntıdır. Yükleyenlerin hakları saklıdır. Onları sadece hikaye kapağı ve içeriği oluşturmak için kullandım.
Keyifli okumalar diliyorum 💚❤️
11/Mart/2023
~~~~~~
2023 yılı Şubat'ı. Xiao Zhan bir yılı daha geride bırakırken, geçmişi düşündü. 2019 Sonbahar'ından, hatta İlkbahar'ından bu yana hayatında değişikler vardı. Nisan 15 ondokuz yaşına adım attığı gün. O gün büyük bir kriz geçirmiş, bir hafta bilinçsiz yatmıştı.
İkinci büyük krizi, 2021 yılının Nisan ayında, yine doğum gününden bir gün sonra gelmişti. En azından o zamanlar mutluydu. Doğum günün bir kaç gün sonrası, büyük bir olay yaşamışlardı, akabinde her şey daha da karıştı. Yirmi iki ay süren bu karmaşaya, son verme zamanıydı artık. Zhan neden böyle olduğunu açıklayacaktı.
Geçmiş aklına gelince hüzünlendi. Olaylar zinciri, 2019 Eylül'ünde Üniversite'ye girişi ile başladı. Ama Zhan, güzel günlerin çabuk biteceğini, acıların da geleceğini bilmiyordu o zaman. İyi başlayan Üniversite hayatı hatta tüm hayatı neden ters dönmüştü? Hala çoğunu çözememişti.
Anlatılanlar onu şok etti. Ama artık tüm gerçekleri öğrenmesine çok az kalmıştı.
Daha açıklayamadıkları bu gerçeklerin tamamı neydi acaba? Daha önce söylenenlerin, ne kadarı doğruydu? Tahminleri vardı. Düşündüklerinin hangisi gerçek çıkacaktı? Zaten karmaşaya da bu gerçekler sebep olmuştu.
~~~~~~
Xiao Zhan, orta halli, iyi bir ailenin tek çocuğu olarak büyüdü. Ailesinin maddi sıkıntısı yoktu ama kabuslar yüzünden huzursuz oluyorlardı. Ona doğal bir ilaç verip, sakinleştirmeye çalışırlardı her zaman. Bu bitkisel ilaç çoğunlukla işe yarıyordu küçükken. Büyüdükçe kabusları arttı, annesi yine de o ilacı almasını söylüyordu. Lise sonda, onsekiz yaşını doldurduğu gün o ilacı içmedi. Annesinden de bunu gizledi. Olabilecek en kötü acı onu eve geldiğinde buldu. Doğum gününü kutladıkları akşamın ertesi onun için kabusa döndü. Zhan bunun ilacı almadığından kaynaklandığını düşünecekti ilerleyen günlerde. Çünkü ailesi böyle söylemişti. Annesi ve babası da çok tuhaftı o gün, ısrarla okula gitmemesini istediler. O ise sınavı olduğunu belirterek, söylenmelerini dinlemedi. Neyse ki bu kriz eve geldiğinde ortaya çıktı. Ailesinin okulda onu gizlice izlediğini de bilmiyordu. Onlar herşeye hazırlıklıydı.
"Zhan oğlum sakin ol, iyi olacaksın. Liang çabuk gel Zhan kötüleşiyor, başladı."
Annesinin gözlerinde ki korku açıkça görülüyordu. Zhan, acı içinde kıvranıyordu. Bütün bedeni ateşler içinde yanıyor gibiydi. Zhan çaresizlik içinde anne ve babasına bakıyordu.
"Bana yardım edin."
Babası, ona bir şeyler söyledi ama Zhan anlamıyordu. Babasının kucağında, gerçek ateşte yanıyordu sanki. Birden dünya karardı. Zhan ondan sonrasını hatırlayamadı. Bir hafta sonra uyandığında, zaman kavramını yitirmişti. Herşey ona dün gibi gelmişti. İyiydi artık, iyi hissediyordu. Kabuslar da gitmişti. Bir kaç aydır çok rahattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universes~İki Evren~Wangxian~Yizhan
FanfictionYibo, Zhan'a doğru adımladı, bunları hiç bilmiyordu, her cümle de kalbine bir hançer inmişti. Zhan, kendinden daha fazla acı çekmişti. Ona sarılıp teselli etmek istedi. Onun sarılma niyetini anlayan Zhan ise geri geri gitti ve öfkeyle konuştu. ...