28-Sürpriz kavuşma

69 10 14
                                    

     "Doktor burada beni siz koruyorsunuz, sonra eğiteceksiniz de. Ya Yibo? Ona kim yardım edecek, onu kim eğitecek? O tek başına şimdi. Ona da yardım etmeniz gerekmiyor mu?"

     "Zhan, onun da yanında birisi var. Tüm aile zaten gerçeği biliyor, dayısı da dahil. Ona da dayısı yardım ediyor ve o da korunuyor. Ve .... bunu sana ben mi söylemeliyim bilemiyorum? Yok onun kendisi söylesin, böylesi daha iyi olacak."

     "Doktor, merak ettim şimdi kötü bir haber mi yoksa?"

     "Ahh, hayır Zhan, kesinlikle iyi haber. Çok mutlu olacaksın, o yüzden Yibo söylemeli sana. Sürprizini bozmayalım şimdi."

     "Ben çok mutlu olacaksam, bu ikimizle ilgili bir haber demektir. Yibo perşembe gününden, önce mi geliyor yoksa?"

     "Zhan, o erken bile gelse, siz kararlaştırılan günden önce buluşamazsınız. Senin o güne kadar dinlenip, toparlanman gerekiyor. Gerçi, bu söylediklerim seni fazla şok etmedi ama yine de tedbirli olmalıyız."

     "O halde  Yibo... "

     "Hayır Zhan soramazsın, beni yakarsın. O geldiği zaman söyleyecek sana, belki yüzündeki mutluluğu görmek istiyordur. Ben aptallık edip ağzımdan kaçırdım. Lütfen bu aramızda kalsın. Sen sürpriz filan hiç bir şey bilmiyorsun anlaştık mı? Zaten bize kızgın, bu da onun öfkesini yükselecektir kesin."

     "Bu konuda çok haklısınız, size fena takmış durumda, neden, başta ona da böyle anlatmadınız ki?"

     "Zhan, anlatamayabiliriz diye çekindik biz de. Hatta ona, senin Şanghay'da olmadığını, başka bir sanatoryuma götürdüğümüzü bile söyledik. O nedenle bize epey kızgın."

     Minghao yani Naixin rahatladı. Zhan o zaten gerçeği öğrenmiş neden çekindiniz diye sormamıştı. Sürprize takıldığı belliydi.

     Peki doktor, anlaştık, benim hiç bir bilgim yok. Ama daha bugünle, üç gün var. Telefonla görüşebiliriz, değil mi?"

     "Kendini yormamak ve uzun konuşmalar yapmamak şartıyla konuşabilirsiniz."

     "Peki doktor, dediğinize uyacağım. Eğitimim ne zaman başlayacak?"

     "Söylemeyi unuttuğum, başka bir bilgi bu da. Güç uyanışından sonra bir hafta uykuda olacaksınız. Ondan sonra yavaş tempoda eğitimine başlayacağız."

     "Ve ondan sonra, iki yıl beklememiz gerekiyor değil mi? Sonra o canavarlar mı dövüşeceğiz?"

     "Onu zamanı gelince anlatacağız. Ondan sonra, yine eğitime devam edeceğiz tabi ki. Üçüncü güç kazanımı ile eğitiminiz devam etmeli. Bunun için daha çok zaman var. Şimdi bu anlara odaklanmalıyız. Açıklamalarım bu kadar. Sanırım şimdi Yibo'yu arayacaksın. Ben ayrılıyorum artık. Bu hafta iyice dinlen işe gelme. Haftaya başlarsın, eskisi kadar çok zaman ayıramayacaksın ama. Zamanın çoğu eğitimle geçecek. Gidiyorum, görüşürüz Zhan."

     "Teşekkürler doktor, görüşürüz."

                    ~~~~~~

     'Yibo, ne yapıyorsun? Müsait misin?'

     Zhan, Yibo'yu direk aramak istemedi, belki hala uyuyor olabilirdi. Mesaj çekmek en iyisiydi. Telefon elinde çalmaya başlayınca, gülümsedi. Her halde, ne konuştuklarını merak edip, hazır halde aramayı bekliyordu.

     "Zhan'ım canım, senin için her zaman müsaitim. Ne zaman istersen hemen ara, hiç tereddüt etme. Nasılsın? İyi misin? Doktor Minghao ile görüştünüz mü? Ne konuşmak istiyormuş?"

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin