61-Lycanlar & Anka Evreni

29 5 13
                                    

    

     "Peki başlayın o zaman."

     Tanrı Naixin Wei, Wangji ve koruyucuların kaçış ve diğer evrene geçip büyümelerini, güç alışlarını gösterdi. Elbette belli kısımları. Tanrı Zhushen'in, onlara kurt adamların planlarını anlattığı bölüme geldi. Hemen ardından, kendi yaptıkları kurtarma çalışmalarını da göstererek bitirdi.

     "Bu kadarı yeterli oldu mu bay Ying bilemiyorum? Ama biraz beklerseniz. Silinen hafızanızı da geri kazanacaksınız. Sizleri kim, hangi sebeple yarattı? Asıl düşmanlarınız kim? Hepsini göreceksiniz. Biz hem sizi hem kendimizi koruma amacı güdüyoruz. Çünkü bu evrenin tek hakimi olmaya çalışan kurt adamlar sizi de yaşatmayacaklar. İster onlara katılın, ister bize. İsterseniz de tarafsız kalın. Sonuç değişmeyecek. Sizin hafızanızı büyü ile silen Tanrı bozuntusu, kurt adamlara çoktan talimat verdi. Ahh onların hafızaları da silindi. Bu pislik adam onların büyüsünü bilerek bozmuyor. Çünkü sizin üstünüzdeki büyü de kalkacak. Sadece canavarları kışkırtıyor hepimize karşı."

     "Prens Wei, kim olduğunuzu anladık ve inandık. Ama bu savaş olayında hala çekimseriz. Bilerek kimseyi ölüme götürmek istemiyorum. Dediğiniz gibi üstümüzde ki büyü bozulursa çok daha emin olabiliriz. Her ne kadar burada ben onların reisi gibi görünsem de kararları hep birlikte veririz. Yani ben dışarıya karşı görüntü de kralım, reisim. Bizim ne taht da ne para da gözümüz yok. Nasıl geçindiğimizi biliyor musunuz? Tanrı Naixin bunu görebilir misiniz?"

     "Gördüm Ying Darren ve çok şaşırdım. Demek bahçeniz epey büyük. Satış ve takasla yiyeceğinizi sağlıyorsunuz. Tabi kendinize de yetiştirdiklerinizden ayırıyorsunuz. Hele at yetiştiriciliğiniz beni cidden şok etti. Keşke klanlarla yakınlaşsaydınız. Onlar her konuda size yardım ederdi."

     "Tanrı olduğunuzdan şimdi daha çok emin oldum. Klanlarla bilerek yakınlaşmadık. Çekiniyorduk önceden. Bizi aralarına alırlar mı diye? Sonra savaşmaya başladınız. Bu bizi kendi kabuğumuza çekti. Gücümüzü tam olarak bilmiyoruz. Hatırlamıyoruz. Kurt adamlar bize de saldıracak diye sessiz kaldık şimdiye kadar. Umarım anlamışsınızdır."

     "Bu konuda haklısınız. Bilgim doğrultusunda da kurt adamlar da sizden çekiniyor, güçlerinizi bilmedikleri için. O yüzden bu güne kadar saldırıya uğramadınız. Adının ne olduğunu henüz bilmediğimiz kötü Tanrı işleri değiştirdi. Sizin onlar için tehdit olduğunuzu biliyorlar artık. Bilmediği şey biziz, Tanrılar. Burayı boş zannettiği belli. Ya da zayıf bir Tanrı var düşüncesinde. Kehanetin çocuklarını da o nedenle yarattığını sanıyor. Yanıldığını birazdan anlayacak. Sanırım yakaladılar ve nihayet öğrenebileceksiniz. Kurt adamlar da öğrenecek bu arada ama sizin de bildiğinizden haberdar olamayacaklar. Şimdi sizden rica etsem kurt adama bir haber verdirseniz. Savaşta onlardan yana olacağınızı ama içeriden yıkmak için klanlardan yana gibi görüneceğinizi söylerseniz. Bu teklife hayır demiyecektir eminim."

     "Kendinizden bu kadar emin konuşmanız beni etkiledi Tanrı Naixin. Teklifinizi ben kabul ediyorum. Ailemizin geri kalanlarına soracağım. Onlar da onaylarsa hemen birini göndereceğiz kurt canavarına. Bu arada onları da tanıtmış olayım sizlere. Kız kardeşim, ikizim Reba Jiyan, Lee Jackson, Yang Shi, Lay Yixing, Chen Yinlou, Long Yang Dylan, Lin Xun'er ve Sun Leo. Bütün kararları biz sekiz kişi veririz. Evet çocuklar, itirazı olan var mı?"

     "Darren bizce sakınca yok, aksine artık hayatımıza bir yön verme zamanımız geldi diye düşünüyorduk zaten. Bunu biliyorsun. İki gün önce konuşmuştuk. Bu teklife hepimiz evet diyoruz."

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin