"Lan Qiren amca daha sırada çok çift var da ardı ardına sıralamada öncelikli olanlar saydıkların, doğru. İki kişi daha önceliğe girdi. Bunlar da yeni klandan iki kişi. Bizden ve yeni klandan bir çift. Yine yeni klandan ve cadı klanından bir çift daha var evlenecek. Ve çok önemli nokta da gelen nesil çok güçlü olacak. Çocuklar epey başımızı ağrıtabilirler. Çok meraklı ve heyecanlı bir nesil geliyor."
"Wei Tanrı olarak ilk görüsünü de söylemiş oldu. Bu çocuklar güçleriyle doğacaklar. Burada belli bir eğitim aldıktan sonra Tianming de özel eğitimleri de var sırada. Ama epey hareketli bir nesil olacağı doğru. Dört Tanrının çocukları da ele başları olacak orası da kesin."
"Zhenshen aklıma yine bir şey geldi. Şu kıskançlık olayını kaldırsak diyordum. Bir, iki değiller ki. Sekiz, dokuz hatta on, onbir çocuk ardı ardına doğacaklar. Hiç mi işimiz olmayacak da onların damarlarıyla uğraşacağız. Hem çok kötü bir huy bu. Kıskançlık dozu aşılınca zararını bizzat yaşadık biz. O nedenle lütfen onları nasıl yaratacaksanız ruhlarını şimdiden eğitin. Kıskanabilirler ama bizim kadar aşırı olmasınlar. Biz çok fenaymışız. O ne öyle gözlerine kimse bakamaz. Ayrı ayrı yatamayız. Ağlarız, bağırırız. Kesin çözüm bulun bu gidişe."
"Ahahaahaa bunları Wei'den duymak çok önemli. Kendisi neredeyse o evrende bile yasak koymak üzereydi. Ama Wei başka planlar yapmıyorsa ben de onu tanımamışım demektir. Kendileri olunca sorun yok ama daha doğmamış çocuklarına kıskançlık var. Ayrıca başka düşünceler de....
"Dayııı."
"Naixiin, sen fazla bizsiz kaldın sanırım. Canın mı sıkıldı uğraşamayınca? İyi ki yakın olmayacağız yoksa halin haraptı."
"Çocuklaar, birbirinizi epey özlemişsiniz demek ki. Burada bari rahat durun. Aww neyse ki hepsi çok meşgul olacaklar. Sevgili klanlar bu duruma alışın şimdiden, üçü bir araya gelince, takılmadan duramıyorlar. Aslın da bu Naixin için çok güzel bir değişim ve gelişim oldu. Eski hali olsaydı Reba çok beklerdi. O derdini anlatana kadar asırlar geçerdi kesin."
"Çok öncesini bilemezdim. Naixin'in eski hayatını öğrenmiştik biraz. Şimdi ise tüm geçmişini ben de görüyorum anne. O yüzden ona hep izin veriyoruz zaten. Onunla takışmayı da seviyoruz. Eee buradan sohbete devam edelim mi, yoksa herkes evine gitsin mi? Akşam parti yapalım ve düğünlerin zamanını belirleyelim artık."
"Bu kez daldan dala geçişin yerindeydi Wei. Daha sizler de Tian ve Alin'le sohbet edeceksiniz. Wei parti derken kutlamadan söz ediyor bu arada hemen belirteyim. Dağılabiliriz çocuklar. Akşama Wei'nin bir sürü sorusu olacak. Biz de biraz kafa dinleyelim."
Tanrılar Tianshang'a dönerken klanlar ve diğer yaşayanlar da evlerine kavuşmanın heyecanı ile dağıldılar. Klanlar kendi aralarında savaşın ve yeni hayatın kritiğini yaptılar.
Cadı ve büyücü klanlarında ayrı bir heyecan yaşanıyordu. Onlardan dört kişi Tianshang'a çıkacaktı bir süre sonra. Hatta önce üç kişi yükselecekti. Wan Ning sırasını beklemeliydi.
Lycanlar da bahar havası esiyordu. Üç aşık lycan hayallere dalmıştı çoktan. Darren ve Yixing ruh eşleri olmadığı için daha sakinlerdi Reba'ya göre. İlk görüşte aşk denemezdi hemen ama kalpleri sevgiyle hızlanmıştı. Doğru kişileri seçtiklerinden emindiler. Kalplerinde ki huzur onlara bunu fısıldıyordu. Bu hisler sayesinde düğünlerin olmasında da bir sakınca görmüyorlardı. Hem en son sıradaydı ikisi. O güne kadar mutlaka birbirlerini yakından tanıyacaklardı. Akşam yapılacak kutlama daha da önemliydi. Lycanlar ilk kez böyle bir kalabalığa, kutlamaya katılacaklardı. Bu onlara ayrı bir heyecan veriyordu. Bir yere ait olma duygusu, kabul görme sevinciyle karışıktı. Bu arada Darren kalbini hızlandıran kişinin adını öğrenmişti. Cadı klanından biri ona adıyla seslenince, adının tınısı bile hoş gelmişti Darren'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universes~İki Evren~Wangxian~Yizhan
FanfictionYibo, Zhan'a doğru adımladı, bunları hiç bilmiyordu, her cümle de kalbine bir hançer inmişti. Zhan, kendinden daha fazla acı çekmişti. Ona sarılıp teselli etmek istedi. Onun sarılma niyetini anlayan Zhan ise geri geri gitti ve öfkeyle konuştu. ...