*Su Tanrıçası, su perisi bu çiftin kavuşması için bir yol yok mu?*
Su perisi onu yanıtladı.
*Var güzel kalpli Xing. Onların bir arada olmasını sağlayacak bir yol var. İkisi de kabul ederse tabi?*
*İsterseniz sorun, ayrılmadıkları sürece kabul edeceklerine eminim.*
Jingling yani Mei mutluydu. Ama sonrasını düşününce yine umutsuzluğa düştü.
"Siz kimsiniz? Bize böyle bir iyiliği neden yaptınız? Sonu ayrılıkla bitiyor olsa bile artık ben huzurluyum. Canlarını aldığım kişilerin azabı var şimdi üstümde. Bundan sonra ne yapacağım, o bedeli nasıl ödeyeceğim bilmiyorum? Bu konuda da yardım ederseniz, ruhum huzura kavuşacaktır eminim."
"Kendimi tanıtayım. Tentai Evreni ateş klanından Xiao Xingchen ben. Bu da ruh ikizi ejderim Qilong. Ben sevenlerin kavuşması ile çok mutlu oluyorum o yüzden sizi bir araya getirdim. Diğer dileğinize gelince sanırım su perisi size bir yol gösterecek, onu dinleyip karar verin."
"Beni iyice dinleyin ikinizde. Yang Mei senin buradan şu anda ayrılmanın imkansız. Nedeni ise günahların. Bunu ödemenin bir yolu var. Sen iyi bir su ruhu olursan ve gideceğin yerde ne kadar çok insanı kurtarırsan o kadar günahların silinecek. Bu uzun zaman alacak, yani affedilmen. Günahlarını ödesen bile, affedilmeni ben sağlayamam Tanrı karar verecek buna. Lim Ying sen eğer istersen onunla kalabilir, burada sen de su ruhu olarak ona yardım edebilirsin. Bu kararı size bırakacağım. Mei'nin affedilmesi asırlarca sürebilir. Buna razıysan, bugünden itibaren ikinizi de eski kasabanızda bulunan göle götüreceğim. İyi düşünüp kararınızı bildirin. Ben bekleyebilirim. Xingchen, senin görevin bitti. Başarıyla geçtiniz. İsterseniz ayrılabilirsiniz."
"Sevgili su perisi, ben de kararlarını duymak istiyorum. Onların mutlu olduğunu görürsem içim rahat ayrılabilirim."
"Ben Lim Ying, Yang Mei ile bu görevi, bu bedeli ödemeye hazırım. Onunla beraber olduğum sürece, her yer cennet olacaktır bana. Ben kabul ediyorum."
"Ben Yang Mei, bu bedeli ödemeye hazırım, bundan sonra sadece iyilik için savaşan bir ruh olacağım. Şimdi yanımda sevdiğim kişinin de olması, beni fazlasıyla mutlu edecektir. Hazırım herşeye sevgili su perisi."
"Xingchen işte duydun. Şimdi ben onları eski yerlerine götüreceğim. Sen de ejderinle için rahat olarak ayrılabilirsin. Sorunu biliyorum, hepsi başardı. Onların savaşı sizden biraz farklıydı. Ama bitirdiler ve seni bekliyorlar. İyice dinlenin ve Jingwei'ye hazır olun. Orada çok zorlanacaksınız. Pes etmeyin, kazanacaksınız mutlaka. Benim sizlere inancım tam. Güle güle Xingchen, Qilong. Yolunuz aydınlık olsun."
"Teşekkür ederiz su perisi , Mei, Ying hep mutlu olun. Hoşça kalın."
~~~~~~
Xing ve Qilong kendilerini bir kulübenin önünde buldu aniden. Üç ejder dışarıda uykuya dalmış dinleniyorlardı. İçeriden de sesler yükseliyordu.
'Xing sen içeri geç bende diğerleri ile dinleneyim. Sabaha görüşürüz.'
Xingchen kapıyı çalıp içeri girdiğinde Xue neredeyse üstüne atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universes~İki Evren~Wangxian~Yizhan
FanficYibo, Zhan'a doğru adımladı, bunları hiç bilmiyordu, her cümle de kalbine bir hançer inmişti. Zhan, kendinden daha fazla acı çekmişti. Ona sarılıp teselli etmek istedi. Onun sarılma niyetini anlayan Zhan ise geri geri gitti ve öfkeyle konuştu. ...