6-Büyük buluşma

135 18 31
                                    

    

     Lu Jin ve Juan Yibo'yu, Yue ve Liang da Zhan'ı koruyacaklardı. Onlara verilen görev buydu. Canları pahasına, prensleri korumak. Tabi bu evrene gelince isimleri de değişmişti. Kendi isimleri ile bu evrende saklanamazlardı. Kimlik almaları veya göstermeleri onlar için hiç sorun değildi. Yine büyü güçleri ile bunu ilk geldiklerinde halletmişlerdi.

     Evrenlerinden kaçarken, ruh izlerini, kahin büyücü gizledi. Evrenleri şu an çok tehlikeliydi. Yapılan saldırı bunu açıkça göstermişti. Bu yüzden bu evrene kaçıp, prenslerin büyümesi ve güçlerinin uyanmasını beklediler. Bu güne geldiler. Kapılarında tehditler vardı artık. Hiç ummadıkları anda prensler karşılaşmış ve düşmanları bu evrene gelmişti.

     Eminlerdi, Zhan onsekiz yaşını doldurduğunun ertesi, ilk güç açılmasını yaşamıştı. Yibo gibi ve onlar tarafından hissedilmemişlerdi. Demek ki onu iyi saklamışlardı. Kendileri de öyle yapmıştı zaten. Tabi bunda büyücü olmalarının payı büyüktü. O anda güç kalkanı ile onu koruma altına aldılar ve kimsenin hissetmemesini sağladılar. Yapamadıkları tek bir şey vardı. O da Yibo ve Zhan'ı büyü ile ayırmak.

     Lu Jin kararını vermişti. Zhan ve Yibo'nun haberi olmadan, yarın Juan ile onlara gidecekti. Tek çıkar yolları, Yue ve Liang'dı. Mutlaka Yibo'yu red etmeliydiler, bunu anlayacaklardı zaten. Prensler yirmi iki yaşını doldurmadan bir araya gelemezlerdi. Tam güçlerini aldıklarında, onları bir araya getirip, her şeyi anlatacaklardı ve en az bir dünya yılı boyunca onları eğiteceklerdi. Onun için de bu dört yıllık ayrılığı planlamışlardı. Bunda ne kadar başarılı olacakları meçhuldü. Kesin bildikleri, yirmi bir yaşlarına girdikleri ilk gün, bir arada olmamaları gerektiğiydi. Bunu başaramazlarsa, savaşı zaten kaybetmiş sayılırlardı. Evrenlerinde olsalar ve düşman olmasa, bu sorun değildi. Yaşlı büyücü onlara bunu oradan kaçmadan önce söylemişti. Çünkü yaşları dolup, güçleri uyandığın da, çok daha büyük bir güç açığa çıkacaktı. Bu bazı diğer evrenler de bile hissedilecekti.

     Şimdi, özellikle yeni bir tehdit daha vardı. Doktorun ofisinin yakınlarında. Belki doktor, belki başka çevreden birisi. Bu evreni nasıl bulmuşlardı acaba?

     Bu evrene gelmeden önce yine yaşlı büyücü, onlara bir yol göstermişti. Düşmanları onların öldüğünü düşünmeliydiler. Buna rağmen hala arıyorlar ise ya planları tutmamıştı ya da o yere ulaşmamışlardı henüz.

     Eski büyücüler dışında, bu evreni bilen sayısı da azdı. Tanrılar, kahin büyücü ve kendileri. Bu evrene herkes, kolayca geçmezdi. Geçiş kapısı kolayca açılmazdı. Yoksa, onların tarafında, güçlü başka bir büyücü mü vardı? Bu ihanet demekti, olabilir miydi? Durum sandıklarından daha kötüydü. Tesadüf olduğuna inanmak, aptallık olurdu ve onların, böyle bir aptallık lüksü yoktu. Her oluşumu, düşünmek zorundaydılar. Lu Jin giderek endişe seviyesinin yükseldiğini hissediyordu. O zaman ikisinin şu anda dışarıda olması da çok riskliydi.

     Neden anlatmıyorlardı her şeyi? Anlatamıyorlardı aslında. Prensler dinlemeyecekler, bu halde savaşmak isteyecekler, işte o zaman kaybedeceklerdi. Onların kanında vardı, sevdiklerini koruma ve savaşma duyguları çok yüksekti. Çünkü bunu daha önce yaşamışlardı. Prensler henüz onsekiz yaşını doldurmadan, ilk güçlerini almadan, savaşma yoluna gitmiş ve savaş ilan etmişlerdi. Bu da onları sona götürmüştü.

     Güçleri niye bu kadar geç uyanıyordu ve niye üç aşamalıydı bunu çözememişlerdi. Belki Tanrılar onları sınıyordu, belki de bu bir sırdı. Bir kişinin bildiği bir sır. Onlar doğmadan önce, haberci rüya gören kahin büyücü anlatmıştı onlara.

     *Yeni doğacak prensler özel olacaklar, güçlerinin uyanması için, üç yaş dönümü geçirecekler. Her uyanışta, büyük bir güç açığa çıkacak. Bu diğer bazı evrenlere de, prenslerin giderek güçlendiği haberini verecek. Son aşamada güç uyanışı, tamamen tüm evrenlerde hissedilecek. Bazı evrenlerde yer sarsıntıları meydana gelecek. Bazılarında anormal hava durumları oluşacak. Uyuyan volkanlar patlayacak, denizler taşacak. Sonrasında ruhen tamamen birleşecekler ve onlar yenilmez olacaklar. Akabinde eğitim evrenine gidecekler. Şimdilik bunu bilmeniz yeterli. Şu anda sizin fazlasını öğrenmeniz gerekmiyor, zaman içinde ben haberdar edeceğim sizi.*

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin