Tanrı Zhushen yine onlar için bir sürpriz hazırlıyordu. Bunu sadece ejderhalara söyleyecekti. Neden olduğu gerçeğini ise savaştan sonra açıklayacaktı. Ve bu gerçeği o güne kadar yine yalnızca Tanrılar bilecekti.
"Tanrı Zhushen sorum olacak size. Neden yeniden bu meclisi kurma kararı aldınız? Durduk yere olmamıştır bu sanırım."
"İyi tahmin Wei. Aslında sizin ilk doğumunuzda haberci rüya gördüm. O zamandan bu yana aklımdaydı. Sizin ölmeniz, bu konuyu erteletti bana. Çünkü bunun için düşündüğüm kişiler, ikinci doğumunuzla sizin yanınızda koruyucularınız olacaktı. Senin de gerçeği öğrenmen, eğitim süreciniz, her şey rayına oturmaya başlamıştı.
O nedenle bunu hayata geçirme kararımı uyguladım. Dediğim gibi benden yukarıda bir Tanrı olduğundan şüpheleniyorum. Büyücü kahin gibi haberci rüyalar görüyorum ben de. Onunla farkımız ben gördüğümü biraz farklı olarak büyücü kahine gösteriyorum. Bazen ise o farklı rüyalar görüyor, ben de bunları bilerek, bazen farklı bir yol çiziyorum. Bir nevi yorumlama yapıyorum ona. Kurt adamların yaratılışı da başka bir Tanrı tarafından yapıldı, neredeyse eminim. Sadece kim ve nedeni ne bilmiyorum...
"Benim bir düşüncem var ne derece doğru bilemiyorum. Şöyle ki kurt adam kendi evreninde kendinden daha kötü yaratıklarla savaşıyordu sanırım. O nedenle yaratıldı. Ama zaman içinde onlar da güç ve hırsa kapıldı. Değiştiler. O zaman onları yaratan ölmeleri için bir başkasını yarattı. Ama biri sağ kaldı. Onların yaratıcısının bunu bilmemesi imkansız. Neden onun ölmesine izin vermedi? Büyük bir soru işareti.
Ayrıca kurt ruhunu neden gardiyana hapsetti? O ne zamandır gardiyanın içinde? Sanki, yok sanki değil, kesin bekliyordu bizi. Bizim güçlenmemiz için oraya getirildi. Ming'in dediğine göre biz yenilirsek odalara baştan başlayacaktık. Bunu da bildiğinden eminim, giderek daha güçlenecektik. Bizi yenmek yerine öldürme yolunu seçti bu yüzden.
Ölseydik ne olurdu? Sanırım bunu kimse bilmiyor. Yenilmek de bir nevi ölüm değil mi? Hele ilk odayı düşünürsek, orada yenilmek, ölüm olmadan imkansızdı. Bunu kurt ruhu bilmiyordu. Belki bilse bize kolayca yenilir güç kazanmamızı engellerdi. Ruh ikizlerimiz anlatmasa onlarla birleşmeyi düşünemezdik. Onlar da rahat bir savaş diye bize söylemezlerdi.
Her şey bir plan dahilinde işliyor gibi geliyor. Çözemediğim sağ kalan bu canavar neden bizim evrenimize geldi. Size bir sorum daha olacak Tanrı Zhushen. Önce bunların vampir olduğunu nereden biliyordunuz, kendileri mi söylediler? Ve vampirler ne zaman geldi? Onlardan önce mi sonra mı? "
"Wei öyle mantıklı anlattın ki, hayır böyle değildir bile diyemiyorum. Soruna gelirsek bu önemli bir nokta sanırım. Çünkü sen bir şey düşünmesen bu soruyu sormazdın. Vampirler kurt adamlardan sonra geldi. Neredeyse ardı ardına diyebilirim. Ama onlar bir garipti. Sadece vampir olduklarını biliyorlardı, geçmişlerini hatırlamıyorlardı. Evrenimiz de böylece öğrenmiş oldu. Bir de kesinlikle kan içemezlerdi. İçerlerse yok olacaklardı. Bildiklerim bunlar."
"Her şey oturmaya başladı sanırım. Anne, baba hatırlıyor musunuz? Ben hep korku filmleri izlerdim. Bu kurt adamlar, vampirler hatta lycanlar."
"Nasıl hatırlamayız Wei, üstelik o kadar kabus görmene rağmen, onları izlemekten asla vazgeçmedin. Ne oldu, bunun da bir sebebi var değil mi?"
"Annem yine harika. Evet anne ben kabuslardan korktuğum halde, bunları izledim hep. Bir filmde vampirler tarafından ısırılan kurtlar ölüyordu. Özellikle lycan olanlar tarafından öldürülebiliyordu. Lycanlar insan formunda kalan vampirlerdi o filmde. Bilinen vampirlerden daha güçlü ve insani özellikleri fazla olan yaratıklar bunlar. Vampirler gün ışığına çıkamıyor. Tenleri normal insanlar gibi canlı lycanların. Bu ve daha başka yönlerden farklıydı lycanlar. Bir de gümüş kurşun var kurt adamları öldürmek için değil ama yavaşlatmaya yarar. Bunlar efsane olabilir. Bunu deneme şansımız var mı bilmiyorum. Gümüş var mı veya yaratabilir miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universes~İki Evren~Wangxian~Yizhan
FanfictionYibo, Zhan'a doğru adımladı, bunları hiç bilmiyordu, her cümle de kalbine bir hançer inmişti. Zhan, kendinden daha fazla acı çekmişti. Ona sarılıp teselli etmek istedi. Onun sarılma niyetini anlayan Zhan ise geri geri gitti ve öfkeyle konuştu. ...