*Wei anladım sanırım. Onu buza hapsedelim. Uzun uğraşı olacak ama sonun da o zırh kırılacak. Ellerine dikkat edin. O enerjiyle buzu hemen eritebilir. Ellerini buz çemberine almalıyız. Çok dikkatli olun ellerinde ki buza sakın dokunmayın. Onu kırarsak elleri kopar, başımıza dert alırız. Bunu kesin fark edecektir bu kez. Hedefimiz kuyruk ve eller.**İyi söyledin Xing. Önce kuyruğu yakalamaya çalışın siz arkada. Bizde bu tarafta elleri alacağız. Başlayın.*
~~~~~~
Savaşın gidişi bir anda değişti. Anlıyorlardı ki ateş güçlerini çok sonraya bırakacaklardı. Öncelikleri zırhı yok etmekti ki bu çok kolay olmayacaktı.
Canavar onların kuyruğunu hedeflediğini anladığında onu daha hızla savurmaya başladı. Yakalamak mümkün olmuyordu neredeyse. Ama attıkları her su, anında buza çeviriliyordu. Canavarın bedenin de ince bir buz tabakası oluşturmaya başlamıştı. Bu zorlu mücadele başlayalı saatler geçmiş, neredeyse bir gün bitmek üzereydi. İki tarafında güçleri zirvedeydi. Daha çok canavara saldırı şeklindeydi mücadele. Canavar ise, onları yorma düşüncesinde, hep savunmadaydı. Asla yerinden kıpırdamıyor, sadece atakları savuşturarak bekliyordu. İkinci güne geçtiklerin de Bükücüler geri çekildi. Düşünüp plan yapmalıydılar. Ne ellerini ne de kuyruğunu donduramıyorlardı.
*Birleşme zamanı geldi. Tek bedenler olarak su ve havayı kullanmalıyız. Tüm bedeni donduralım buzu kırdığımız da zırh kırılacak düşüncesindeyim.*
*Wei bekleyin. Söyleyeceklerimiz var.*
*Dinliyoruz Qilong.*
*Canavarın bedenini buza çevirdiğiniz de kırmayın öylece. Artık beşinci elementi kullanmanız gerekiyor. Zırhı onunla yok edebilirsiniz.*
*Yani sıra ona geldi mi Qilong? Tamam o zaman buza hapsetmemiz bile saatler sürecek ellerinde ki ateş bizi zorlayacak. Hadi arkadaşlar Savaşa devam.*
Beşinci elementi çekimsiz oda da keşfetmişlerdi. Bunu sadece Zhushen, Tian, Ming ve onlar biliyordu. Eğitim de de gizlemişlerdi bu gücü. Aslında canavarı parçalamak için, sona saklamışlardı. Zırh olayı kullanmalarını gerektiriyordu artık.
Wei ve Wangji, Xue ve Xing tekrar ataklarına başladı. Canavar Rohan sinsi sinsi gülüyordu. Onların yorulmaya başladığını kısa bir mola verdiklerini düşündü. Biraz daha yerinde kalıp savunmaya devam ederse daha çok yorulacaklar, çekileceklerdi yeniden. İşte o an saldırıya geçecekti. Bükücüler onun planını çoktan çözdüler. Yine aynı şekilde saatler süren saldırıya devam ettiler. Wei çekilmelerini, yorulduklarını söyleyince canavar zamanın geldiğini düşündü. Bükücüler çekildiğinde biraz bekleyip saldırı için ayağa kalktı. Aniden parlayan ışık gözlerini kamaştırdı. Şimdi karşısında dört değil, iki bükücü vardı. Anlayamadı.
*Acaba diğer ikisi dinlenirken bunlar mı saldıracaklar bana. Bu çok iyi oldu. O ışık demek ki diğerlerinin ışınlanmasından kaynaklandı. İkisini bir hamlede yok ederim.*
Canavarın bilmediği bir şey daha vardı. Tüm düşünceleri Zhishen tarafından duyuluyordu. Ve zihnin bağlantısı bükücülere bağlıydı. Dolayısıyla hepsi onun düşüncelerini duyuyordu.
Ani bir atakla saldırıya geçtiğinde iki kişiden çıkan su ve hava bütün bedenini sarmış donmaya başlamıştı. Beklemediği bu saldırı, onun gaflete düşmesini sağladı. Sonunda canavarın bedeni tümüyle donmuştu. Yalnızca gözleri hareketliydi ve onları takip ediyordu. Nerede hata yaptığını düşündü. Ellerindeki enerji de işe yaramıyordu artık. O sırada ikililer ayrıldı. Yine dört kişiydiler. Canavar o zaman birleşme güçlerini anlayabildi. Sıradan birileri yoktu karşısında farkındaydı ama bu çok beklenmedikti. Birden tekrar ışık yayıldı bu kez tek kişi vardı karşısında. Artık çözmüştü. Hepsi birleşmişti. Şimdi ne yapacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universes~İki Evren~Wangxian~Yizhan
FanfictionYibo, Zhan'a doğru adımladı, bunları hiç bilmiyordu, her cümle de kalbine bir hançer inmişti. Zhan, kendinden daha fazla acı çekmişti. Ona sarılıp teselli etmek istedi. Onun sarılma niyetini anlayan Zhan ise geri geri gitti ve öfkeyle konuştu. ...