8- Aile ile tanışma

95 14 17
                                    


     Yibo, nihayet çok istediği kelimeleri duydu. Artık, sadece ailelerini bilgilendireceklerdi. Ama endişeleri de vardı.

     "Zhan, bunu hemen ailene söylemeyelim. Yeni tanışacağız, sonra söyleriz olur mu?"

     "Ben de, bunu söyleyecektim Yibo. Yaşadığımız ülkede de, bizim gibi çiftlere, olumlu bakmıyorlar. Bunu bir süre gizli tutalım istiyorum, yanlış anlamazsan beni. Sen de ailene söylemiyeceksin, değil mi?"

     "Zhan, bu konuda seni asla yanlış anlamam, ben de biliyorum ve seninle aynı fikirdeyim. Aileme gelince, özellikle annem en başından, seni sevdiğimi, aşık olduğumu biliyor.."

     "Ama Yibo, şimdi farklı düşünebilirler."

     "Zhan, sözlerimi bitireyim, ailem asla karşı değil, aksine bizim yanımızdalar. Anneme, ailen ile ilgili korkumu anlattığımda, gerekirse, biz de konuşuruz Zhan'ın ailesiyle sözü verdi. Birbirimizi sevdiğimizi biliyor ve bizi destekliyorlar. Hatta anneme, buradan gidersem Zhan beni unutup, başkasını severse, dayanamam dediğim de, Zhan seni çok seviyor ve önemsiyor, bunun farkındayız, senin için rahat olsun gibi sözleri ile beni teselli bile etti."

     "Annene, yani teyzeme teşekkür etmeliyim, beni çok iyi çözmüş, anlamış. Evet Yibo, aramıza yıllar bile girse, ben seni daima seveceğim ve seni bekleyeceğim. Bunu asla unutma. Ailem karşı çıksa bile, onları mutlaka ikna edeceğiz. Sen uzaklara da gitsen, ben ailemle savaşmaktan vazgeçmeyeceğim. Bunu mutlaka başaracağım. İnan bana ayrılık olmayacak aramızda. Ola ki dayanamadın gittin, yine de ben en kısa sürede ailemi ikna edeceğime inanıyorum. Ben sevgimize inanıyorum, sana inanıyorum ve güveniyorum. Yeter ki sabırlı ol. Şimdi kalkalım, olacak hiç bir şeyi erteleyemeyiz. Madem ailen bizi biliyor ve onaylıyor, ben de aileme bu akşam anlatacağım."

     "Zhan, henüz çok erken değil mi? Biraz zaman geçse aradan."

     "Yibo, zaman geçmesi bize bir şey kazandırmaz, olacak olanın önüne geçemeyiz. Bir an önce fikirlerini öğrenmeliyiz. Ona göre, ne yapacağımı bilmeliyim ben de. Ama madem çok erken diyorsun, ben de yarın akşam açarım konuyu."

     Hahaa, Zhan çok fazla bekleyeceksin, şaka mı bu? Ha bugün, ha yarın. Tamam dediğin gibi olsun. Senin yolundan gidelim bakalım. Sonuçta haklısın, olacağı erteleyemeyiz. Kıyamet de kopsa hazır olacağım."

     Yibo, bu sözünü unutacaktı ne yazık ki. Kıyamet kopmadan, kıyamet koparacağını bilmiyordu.

     "İşte budur. Hadi bakalım, gidip damat adayımı aileme tanıtayım."

     "Bu kadar mı? Sadece damat adayı mı?"

     "Yiboo, off, bak yine telaşlandım işte. Diyeceğim ki, yok onu sonra demeliyim. Hah, anne, baba, bugün tanıştırdı... Ahh yok söylemeyeceğim işte. Yarını beklemelisin, ben bunu söylerken, soğuk terler dökeceğim, o nedenleee, sen de yarına kadar bekle."

     "Zhan kötüsün işte, ya merak ve heyecandan kalbim durursa?"

     "Yibo, öyle bir şey olursa hemen telefon et. Yanına gelir, seni iyileştiririm."

     "Çok komiksin Zhan, kalbim durmuşken, telefonla seni mi arayacağım? Oldu anladım, duracağını anlarsam arayayım en iyisi. Hadi geç kalacağız. İlk günden notumu kırmasınlar."

                    ~~~~~~

    " Anne, biz geldiiik."

     "Canım oğlum, hoşgeldiniz, demek söz ettiğin arkadaşın Yibo bu. Aiyoo, çok yakışıklıymış. Hoşgeldin Yibo, kızlar peşini bırakmıyordur kesin."

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin