13-Tentai Evreni

91 13 20
                                    

    

     "Şimdi ne diyorsunuz sayın prensim? Sizlere bilerek ve isteyerek mi acı çektirdik sanıyorsun? Siz acı çekerken, biz buna mecbur olduğumuz için kahroluyorduk. En sonun da ne olacaksa olsun, açıklayalım artık kararını aldığımızda ne yazık ki Zhan böyle bir duruma düştü. Biz ikinizi de buradan götürmeyi planlıyorduk açıkladıktan sonra. O günü düşündükçe, dehşete kapılıyorduk. Ya bulurlarsa, ya yalnızken yakalanırlarsa. Sizi hissedemezler ama yüzlerinizi gördükleri an tanıyacaklar. Tıpkı o resimde göründüğünüz gibisiniz yine, sadece bu evrene uygun saç ve kıyafetler dışında. Biz hep bu korkuyla yaşadık. Sizi korumak görevimiz olsa da, artık olmayan ailelerimiz, çocuklarımız oldunuz. İçimiz kanarken sizinle avunduk. Acaba anlatabildim mi oğlum?"

     "Annee, kafam çok karıştı, anne demeye devam etmek istiyorum. Dediklerinde çok haklısın. Aile demek, birbirini korumak, sevmektir. Bizde bu fazlasıyla var. Belki diğer evren dediğiniz yerde, gerçek ailelerimiz var ama bu sizin bizim büyüklerimiz, anne, babamız olmadığınız anlamına gelmiyor. Seni dinledikçe, bunu daha iyi anladım. Ailelerimiz, sizin bize aile olacağınızı, koruyacağınızı biliyorlardı, koruyacağınızdan da eminlerdi. Onlar da bizim yaşamamız için fedakarlık etmişler. Siz de bu fedakarlığı isteyerek kabul etmişsiniz. Ben sizlerden özür diliyorum, lütfen affedin beni. Çok üzgünüm."

     "Canım oğlum, senin bizi anlayacağını biliyordum, ben de seni kırıp, üzdüysem özür dilerim, çok üzgünüm, hepimiz çok üzgünüz. Şimdi ki durum da, tek endişemiz Zhan. Umarız ki o da senin gibi bizi anlayabilir."

     "Sevgili ailem, hepinize söylüyorum bu sözümü, hepiniz ailemizsiniz, biz hepimiz, bir aileyiz. Siz Zhan'ı düşünmeyin, ona ben anlatacağım, onun da anlayacağından eminim. Evet şu özel durumun da biraz zor olabilir. İyileştiğinde ben, onun anlamasını sağlayacağım mutlaka. Siz endişelenmeyin. Şimdi bana evrenimizi anlatacaksınız değil mi? Sanırım bunu Liang babam anlatacak.Bir saniye ama anne, Zhan'ın fobisi gerçek değildi o halde, doğru mu?

     "Evet, o gün Zhan'la konuştuk, o da açıklayamazdı bize hislerini, kabuslarını. Onu rahatlatmak için ben de sana aynı bahaneyi öne sürdüm çünkü çok tehlikeliydi, sana açıklayamazdık."

     "Gerçekten, çok çabalamışsınız, bunu giderek daha iyi anlıyorum. Hepinize minnettarım, sizleri kırdıysam tekrar özür dilerim. Lütfen baba, bana evrenimizi anlat."

     Herkesin gözleri doluydu, ağlamamak için kendilerini zorluyorlardı. Bu çok büyük rahatlama sağladı, Yibo'nun sözleri, anlayışı, onlar için umudun kapısını açmaktı. Sonuna kadar açılması için Zhan bekleniyordu artık.

    "Bana baba demen, beni onurlandırdı oğlum, siz hem çocuklarımız, hem de prenslerimizsiniz. Evet oğlum sana evrenimizi anlatacağım. Nasıl bir yerde yaşıyorduk, nasıl bu hale geldik. Sanırım Tanrıların bize niye öfkeli olduğunu da, az çok çözmüş gibiyim, yanılıyor olabilirim, bu sadece benim fikrim olacak."

      "Merak ve heyecanla dinliyorum, baba."
 
            Tentai Evreni
             Göksel Evren

      "Bizler, yüzyıllardır Tentai Evreni denilen bir yerde yaşıyoruz. Evrenimiz daima, uyum ve barış içinde oldu. Evrenimiz de altı klan var. Bu klanlardan dördü, dört element güçlerini taşıyorlar. Büyücü ve cadı klanı hariç. Biz barış içinde olsak da, zaman zaman diğer evrenlerden saldırılara maruz kalıyoruz. Bunun için eğitimler görüyoruz.

     Asırlar boyunca, klanlara katılanlar da oluyordu. Bunlardan biri de bizdik. Biz büyücü topluluğu olarak asırlar önce, Tentai evreni'ne geldik. Yani, bizim büyük büyük baba ve annelerimiz gelmiş. Zaman içinde klanlar ve büyücüler arasında, evlilikler olmuş. Bu yine, Tanrılar tarafından kahinler yolu ile bildirilmiştir. Doğan her kişinin, mutlaka bir ruh eşi de oluyormuş. Özellikle şunu söylemeliyim, evrenimizde cinsiyet ayrımı yok, ruh eşi seçilen kişilerin cinsiyeti, önem arz etmiyor bizde. O çiftlerin de, çocukları oluyor, dünyadan çok farklı ama. Bunu sonra anlatırım, şimdilik konuya dönelim. Bu eşleşmeler, klan ve büyücüler arasında çoğaldıkça yeni doğanların da güçleri değişiyordu. Klanlar arası evlilik, zaten güçleri yükseltirken, bu evliliklere büyücüler katıldıkça, güçler farklılaştı. Örneğin ben, hava ve büyücü güçlerine sahibim. Yue su ve büyücü, Lu Jin Ateş ve büyücü, Juan ise toprak ve büyücü. Ama büyücü ve cadı topluluğu ki sonradan onlara da klan dedik, çoğunluğu, sadece büyü güçlerine sahipler.

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin