12- Gerçekler

99 14 16
                                    

    

     "Seçim yapmak hiç zor değil Doktor Minghao. Ben Zhan'ı gerçekten çok seviyorum, onun mutluluğu benim uzak olmamı gerektiriyorsa, hiç düşünmeden ikinci yolu seçerim."

     "Bravvo Yibo, işte gerçek sevgi budur. Bazen fedakarlık gerektirir. Bay Xiao, umarım bu güzel sevgiyi, seven iki insanı ne hale getirdiğinizi görebilirsiniz. Artık yapacak bir şey yok. Olan olmuş. Sizden isteklerim var, buna uyarsanız Zhan'ın bu acısını silmeye çalışarak, tekrar hatırlamasına yardımcı olabiliriz."

     "Doktor Minghao, siz ne derseniz harfiyen uyacağız. Zhan'ımız iyi ve mutlu olsun, bize yeter."

     "Anlaştık o zaman. Yibo, sen ve ailen isterseniz buradan gidebilirsiniz, bu seçimi size bırakacağım. Bay Xiao siz ise kesin buradan gitmelisiniz. Okulunda bu durumu bilen varsa, Yibo'nun gitmiş olması işe yaramaz. Zhan'ı, Yibo ve kötü olayları hatırlatacak herşeyden uzak tutmamız gerekiyor şimdilik. Bu tedavi için, gerekli olan önlem. Benim önerim bu, konuşun anlaşın ve asla birbirinize yakın olmayın. Bay Xiao, sizin özellikle Şanghay'a taşınmanızı önereceğim, orada benim çok güvendiğim profesör doktor hocam var, kendisi hem benim Üniversite'den hocam, hem de ünlü bir nörolog'dur. Ben gelene kadar, Zhan'ın tedavisini üstlenmesi için ona bir *Epikriz raporu göndereceğim. Ben zaten  hocamın önerisi ile Şanghay'da çalıştığı hastaneden bir teklif almıştım. Bir hafta için de Şanghay'da olacağım ben de. Oraya transfer işlemlerimi halletmek üzere hazırlanıyordum, siz ne zaman taşınabilirsiniz?"

     "Bizim de sürprizimiz buydu Doktor Minghao, hemen taşınabiliriz. Zhan hastaneden çıkar çıkmaz gidebiliriz yani. O hastanedeyken, biz bu işlemleri tamamlarız."

     "Çok güzel. Gözlemlerim dahilinde, o eve bile girmemesi gerekiyor. Yani gerçek anlamda hastaneden çıkar çıkmaz gidin. Ben de hemen arkanızdan geleceğim zaten. Bu arada hocam onunla ilgilenecek. Ben gelince de tedaviye Psikolog Doktor Riyun ile beraber devam edeceğiz. O da bir kaç gün içinde oraya transfer olacak. Aklınıza şu soru geldi kesin. Ne zamana kadar sürecek? İşte bu meçhul ama dileğim çabuk hatırlamaması. Çünkü ne kadar çabuk hatırlarsa, tedavimiz o kadar uzar. Belki de hiç başarılı olamayız. Sizden istediğim, sabırlı olmanız. Bu tedavi yıllarca da sürebilir. Bunun kontrolünü yapabilmek için hipnoz yolu da var ama riskli. Bazen hastalar çok derine gidip, uyanmakta güçlük çekebiliyor. Zhan için daha da riskli. Çünkü o öylesine yorgun ve öfkeli ki, ölmeyi, yok olmayı istiyor. Beyninin bir köşesin de bu var. Aklıma geldi, bayan Xiao ona telefon ile ilgili söyledikleriniz çok yerindeydi. Çünkü telefonu eline aldığı an tarihi görecekti. Tabi ki ben bunu engelleyecektim ama sizin bu şekilde konuşmanız bana çok yardımcı oldu, teşekkür ederim. Söyleyeceklerim bu kadar. Yibo yarın tekrar gelir misin? Hem vedalaşmış olursun. Tabi hala aynı fikirdeysen. Çünkü, yarından sonra onunla görüşmenize izin veremem."

     "Anlıyorum Doktor Minghao, fikrim asla değişmeyecek, onun iyi ve mutlu olması tek dileğim. Beni yine sevgiyle hatırlayacaksa, yıllarca onu bekleyebilirim. Hiç hatırlamasa da, onun mutlu olduğunu bilerek dayanabilirim."

     "Yibo, sana diyecek bir söz bulamıyorum. Bu devirde böylesine büyük bir sevgi, gözlerimi dolduruyor. Umarım Zhan'ı geri getirip, kavuşmanızı sağlayabilirim. Buna Zhan'ın ailesinin de karşı çıkacağını sanmıyorum artık."

     "Asla Doktor Minghao, yaşadıklarım bana çok büyük bir ders oldu, onları asla ayırmam. Onlar yeniden bir arada olsunlar diye Tanrıya hep dua edeceğim. Sizin için de dua edeceğim Doktor Minghao, bir mucize gibi çıktınız karşımıza."

     "Artık, yarını bekleyeceğiz, Zhan çok şaşıracak, sorular soracak, hepsine hazırlıklı olun. Yarın görüşmek üzere, çıkabilirsiniz."

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin