66-Yeni Hayat

30 5 16
                                    

    

     Diğer taraftan Reba ayrı bir heyecan yaşıyordu. Tanrı Zhishen lycanlara Anka Evreni'ne dönebileceklerini söylemişti. Reba gitmek istemiyordu. Naixin'den ayrılırsa mutsuz olacaktı. Darren dönelim derse çok canı yanacaktı. O kalsa diğerleri gitse, bu kez onları özleyeceği için üzülecekti. İkiz kardeşi Darren'in vereceği kararı, idam sehpasına giden mahkum gibi beklemeye başladı Reba.

     Huashen en güzel çiçek kokularını Tianshang'a salmış herkesin rahatlamasını sağlamıştı. Sabah olduğunda yine hararetli konuşmalar olacaktı. Dönüştürülenler de eski insan hallerine dönmüş olmanın sevincini yaşıyordu. Tentai insanlarını ayırıp diğerlerini kendi evrenlerine sabah göndereceklerdi.
Uyumayan yalnızca bir kaç Tanrıydı. Onlar Tentai'yi yeni baştan yaratacaklardı diğerleri uyurken. Zhenshen eşliğinde yer göksele indi 8 Tanrı. Yeni ve biraz daha modern bir Tentai olacaktı burası. Wei ve Wangji bunu çok istiyordu. Teknolojik cihazlara ihtiyaç yoktu ama onu da yapmaya karar verdi Tanrılar. Evrenler hakkında tüm bilgileri oradan öğreneceklerdi. Anka evrininde yaşananlar yüzünden bu karara vardılar.

     Yeni Tanrı adları ile Chunshen (Liang), Meyinshen (Yue), Yinanshen (Lu Jin) ve Muyunshen (Juan) onlara bu konuda yardımcı olacaktı. Büyük ve geniş bir kütüphane, lunapark ve sinema salonları da eklenecekler arasındaydı. Spor için hem salon hem de açık hava antrenman sahası da gerekliydi. Büyücü olan çoğunluk diğer işleri yapıyordu zaten. Meyve sebze yetiştirmek doğanın düzenine göreydi. Büyü ile yapılamazdı.

     Wei ve Wangji bunu oyuna çevirirse epey şamata olacaktı Tentai de. Ejderhalar için özellikle bir kaç güzel vadi hazırlandı. Daha sonra Wei, Wangji, Xue ve Xingchen'nin düşündüğü bir şeyler olursa kendileri ekleyebilirlerdi. Tentai'nin tüm klanlarına uyguladılar bu işlemleri. Yinanshen birden ufak bir nida çıkardı.

     "Ne oldu Yinan, aklına gelen nedir?"

     "Düğün için bir yer ayarlamalıyız. Yağmur mevsimi yaklaşıyor. Geniş bir salon ve üstü kapatılmış bahçe konseptini yapmalıyız. Her duruma karşı hazırlanmış olunur."

     "Yinan sen hepimizden daha heyecanlısın galiba?"

     "Haksız mıyım? Siz de heyecanlısınız, soğuk kanlı davranıyorsunuz. Bugünü çok bekledik hepimiz de. Hem ikinci hayatlarının ilk aşkına ben şahit oldum. Dün gibi Wangji'nin gelip Wei'yi anlatması. Anne kalbim çok hızlı atıyor onu görünce, aşık mı oldum acaba? Diye sorması hala kulaklarım da. Hele Wei'nin bize ilk gelişi o kibar, utangaç tavırları. Ahhh nerelere gittim böyle."

     "Geçmişteki ilk anılar beni hala çok üzüyor. O günler yerine affettiği ve birlikte bize doğum günü sürprizi yaptıkları anları düşünmek istiyorum."

     "Ahhhaaha ya bebekleri olacağını öğrendiklerinde ki halleri. Çok güzel günler yaşadık birlikte. Acı, keder, mutluluk. Güzel günlerdi evet."

     "Sevgili yeni Tanrılarım çok özlediyseniz o günleri, sizi geri gönderebilirim."

     Dört Tanrı telaşla karşı çıktılar. Elleri ile sakın, olmaz mesajını veriyorlardı.

     "Aman sakın haa Zhenshen. Bu kez çocuklar kesin bizi öldürürler."

     Kahkahalı tatlı sohbeti bitirerek etraflarına baktılar. Onlara göre her şey tamamdı. Gerisi onların işiydi. Herkes sabah çok şaşıracak ve mutlu olacaktı. Tanrı olmanın en güzel yanı buydu. Tianshang'a huzur içinde döndüler.

     Zhushen de ayrı heyecanlıydı. Cadı tarafından büyülenen eşi hainler ordusunun içindeydi ve ölmüştü. Gelişini merak ve heyecanla bekliyordu. Evet sevgili eşi bir erkek olarak Tentai de doğmuş, cadı tarafından bağlanmış bir hizmetkardı. Zhenshen ona bir ödül veriyordu. Tianshang'a alacaktı onu. Hiç ölmemiş gibi ilk hali ile geri getirecekti. Öldüğünü ve yaşadığı insan hayatını da bilecekti. Bunlar önemsiz detaylardı elbette. Eşi ile tatile çıkacağının hayalini kuran Zhushen bunu ertelemek zorunda kalacağını da biliyordu. Evlenmesi gereken çiftlerin düğünleri vardı. Naixin'e de izin vermek zorundaydı. Wei, Wangji ve Xue, Xingchen çiftinden sonra, Naixin ve Jiankang ardından Zewu Jun, Cheng, Zi Xuan düğünleri vardı. Sürpriz iki evlilik daha vardı. Onları en son açıklayacaktı. Hatta açıklamasına bile gerek kalmayacaktı. Huzurla içini çekti. Her şey eskisinden bile daha iyiydi.

Two Universes~İki Evren~Wangxian~YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin