Jeśli bylibyście na miejscu Melanie która nigdy nie była kochana i wreszcie wszechświat dał jej szanse być szczęśliwą dziewczyną ale musiała za to zranić kogoś. Mogła również odrzucić propozycje wszechświata i dalej żyć swoim nudnym smutnym i ponurym światem.
Co ty byś zrobił/a na miejscu Melanie?Melanie White to dziewiętnastoletnia dziewczyna. Wygląda na miłą, wstydliwą i cichą. A to dlatego że się różni od innych. Różniła. Do czasu w którym poznała Veronice która wprowadzi ją w całkowicie inny świat. Imprezy, krótkie spódniczki, makijaż, alkohol.
Sean Mathews to człowiek z bogatej dzielnicy. Od dzieciństwa mu się powodziło w pieniądzach. Sean jest po rozwodzie i ma córkę Veronice. Pan Mathews jest znany, prowadzi swoją kancelarie prawniczą. Wszystko ma być perfekcyjnie poukładane i zaplanowane. Tak było do czasu gdy jego córka była dziewczynką. A nie osiemnastoletnią dziewczyną która pyskowała i się nie trzymała zasad.
Break The Rules porusza tematy, które dla niektórych mogą wydawać się zle, niepoprawne i niesmaczne.
Nie popierajmy przedstawionej w tej książce relacji, nie zamierzam również jej romantyzować i udawać że to jest okej.
Ale pamiętajcie, że to co zakazane kusi najbardziej.
Miłego czytania! <3
CZYTASZ
Break The Rules
RomanceOjciec jej przyjaciółki. Różnica wieku. Zakazany romans. „Nic więcej nie powinno nas łączyć" Ciekawi? Zapraszam do czytania mojego dzieła!❤️