Sean
- Dobrze dałaś sobie rady.- pochwaliłem blondynkę.
- Tak?- uśmiechnęła się z blaskiem w oczach.
- Mhm. A teraz wracaj do pracy.- odwróciłem się na pięcie.
Włożyłem ręce w kieszeni garniturowych spodni. Ruszyłem w stronę swojego biura. Po drodze wszedłem do biura swojej asystentki.
- Dużo ci zostało?- zerknąłem na uzupełnione papiery.
- Połowa.
- O siedemnastej ma być skończone.- przypomniałem.
- Bez obaw, szefie.- złapała długopis.
Wyszedłem z pomieszczenia i ruszyłem do windy. Minąłem Matteo i jego syna który przez ten miesiąc miał oglądać jak moja firma działa i się douczyć.
Usiadłem za swoim biurkiem i zauważyłem nieodebrane połączenie od swojej rodzicielski.
- Synu?- odebrała odrazu.
- Tak?- spytałem ochłoniętym głosem.
- Myślałam że ci się coś stało.- odetchnęła.
- Jak to?- zmarszczyłem brwi.
- A bo w Chicago był wypadek a ty od kilku dni nie dajesz znaku życia.- oddychała szybko i głośno.
- Spokojnie, mamo.- przeczesałem swoje włosy palcami.
- Dzięki Bogu. Co tam u ciebie?- zmieniła temat.
- Jest dobrze.- kiwnąłem lekko głową zastanawiając się czy tak na prawdę jest dobrze.
- Cieszę się. A Veronica?
- Polepszyła swoje oceny w szkole.- powiedziałem dumny.- A nasz kontakt się polepszył.- dodałem.
- Może wpadlibyście do starej babki?- wymamrotała.
- Mamo.- burknąłem.
- No co. O Edward wrócił! Muszę lecieć, kocham.- powiedziała pośpiesznie.
Rozłączyła się.
Drzwi do mojego biura się uchyliły a do środka wpadła Veronica. Razem z Melanie.
Nie widzieliśmy się przez dwa tygodnie. A dziwne uczucia po tamtym weekendzie nie zniknęły.
- Tato.- opadła na fotel.- Ta winda.- przyłożyła dłoń do czoła.
Uśmiechnąłem się lekko patrząc na jej reakcje.
- Schodami weszliście?- zdziwiłem się.
- Te wszystkie trzy windy się zepsuły.- wskazała na drzwi.
- Mogłaś wziąć moją prywatną windę.- wzruszyłem ramionami.
- Nie pamiętałam kodu.- westchnęła.
Zapadła cisza. Córka zdychała na kanapie w kącie biura. Melanie stała i wpatrywała się we mnie.
CZYTASZ
Break The Rules
RomanceOjciec jej przyjaciółki. Różnica wieku. Zakazany romans. „Nic więcej nie powinno nas łączyć" Ciekawi? Zapraszam do czytania mojego dzieła!❤️