Nie zapomnijcie o gwiazdeczce⭐️
Melanie
- Cześć.- podeszłam do samochodu Nicolasa. Stał o niego oparty i miał założone ręce na klatce piersiowej.
- Jedziemy?- spytał.
- Tak.- przytaknęłam.
Otworzył sobie drzwi i wsiadł za kierownica. Złapałam za klamkę i wsiadłam na miejsce pasażera.
Pan Mathews by mi otworzył drzwi.
Mam za duże wymagania przez niego.
Wyciągnęłam swoją komórkę ale nie było żadnego powiadomienia od niego.
- Jesteś głodna?- spytał zerkając na mnie.
- Tak, umieram z głodu.- parsknęłam.
- Lubisz sushi?- wymamrotał.
- Tak.- kiwnęłam głową.
- Znam zajebiste miejsce gdzie można dostać najlepsze sushi w mieście.- powiedział podekscytowany.
**
- I wtedy ja mu w pysk.- opowiadał.- On oczywiście próbował oddać ale mu się to nie udało.- włożył sushi do swojej buzi.- Cała szkoła zebrała się wokół nas.- dodał z pełną buzią.
- Mhm.- kiwnęłam głową.
- I Marlotte patrzyła jak się bijemy o nią.- wymamrotał patrząc prosto w moje oczy.
- Więc walczyliście o dziewczynę?- spytałam z niesmakiem wyrysowanym na twarzy.
Żałosne.
- Tak. Byłbym w stanie też zawalczyć o ciebie.- kącik jego ust powędrował ku górze.
- Super.- uśmiechnęłam się na ułamek sekundy.
- Masz wrogów w szkole?- spytał ciekawy.
- Nie.- pokręciłem przecząco głową i otworzyłam buzie by włożyć do niej sushi.
- No w sumie. Jesteś bardzo miłą dziewczyną trudno cię nie lubić.
Uśmiechnęłam się i pokiwałam powoli głową.
Było mi niezręcznie. Nie mogliśmy znaleźć temat na który byśmy mogli dobrze porozmawiać. Jedzenie było pyszne ale atmosfera nie dopisywała.
- Ty masz dużo wrogów?- spytałam.
- Jest ich kilka, ale tam.- machnął dłonią.
Co, już nie jest taki cwany?
- Miałaś już kiedyś chłopaka?- zapytał.
- Nie.- pokręciłam przecząco głową.
- Czyli dziewica?- uśmiechnął się lekko.
Przełknęłam ślinę i rozejrzałam się po pomieszczeniu.
- Tak.- skłamałam.
Mój telefon zawibrował. Zerknęłam na ekran.
Twarz mi zbladła. O Boże.
Pan M: Spójrz przez okno.
Oddech mi przyspieszył. Wyprostowałam plecy i spojrzałam na szybę obok nas.
Pan Mathews stał tak z dziesięć metrów od knajpki w której siedziałam.
Przed nim stała kobieta i do niego gadała. Tylko on jej nie słuchał. Stał wpatrzony we mnie.
CZYTASZ
Break The Rules
Roman d'amourOjciec jej przyjaciółki. Różnica wieku. Zakazany romans. „Nic więcej nie powinno nas łączyć" Ciekawi? Zapraszam do czytania mojego dzieła!❤️