Hastanede aynı sedyenin üzerinde oturmuş birbirimize bakarken tek düşündüğüm bu gözlerin bana olan bakışlarındaki anlamdı. Atlas sebebini anlayamadığım bir şekilde derin bakıyordu gözlerime. Sanki gözlerimde bir okyanus saklıymış da içine dalmayı düşlüyormuş gibi bakıyordu ve ben bunun sebebini bir türlü anlayamıyordum.
"Dizilere, romanlara ve hatta dedikoducu teyzelere malzeme olan çapkınlığını bir kenara bırakmış olabileceğine inanmıyorum. Özellikle de böyle bir şeyin bir gecede olacağına inanmamı bekleme benden," dedim gülerek. Atlas ona inanmamama bozulacağı yerde birden kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Bunun üzerine tek kaşımı kaldırmış ellerimi bilmiş bir tavırla belime koymuştum.
"Senle ben iki cihan bir araya gelse bile bir araya gelemeyiz."
"Senle ben bu yılın en iyi çifti olacağız bebeğim."
Sözleri beni dumura uğratmıştı. Üstüne üstlük haylaz gülümsemesiyle birlikte göz kırpması da bakışlarımı kaçırmama neden olmuştu. Bedenimin gerginlikten cayır cayır yandığını hissediyordum. Bu hastaneden Atlas için deli raporu kendim içinde ağrı kesici merhem almadan ayrılmak yoktu. Madem buraya kadar geldik istediğimi almadan da kolay kolay gidecek değildim.
"Atlas Bey sizi tomografi için alabilirim," dedi ateşli doktor kadın. İçeri salına salına girerken bir başka doktorda hemen peşinden girmişti. Yakışıklı doktora bir an göz ucuyla baktım ve tüm bu olanlara bir anlam vermeye çalıştım. Doktor Bey, Atlas'ın da dikkatinden kaçmamıştı. Radarına giren doktoru baştan aşağıya süzerken alevli doktor bu konuya bir açıklama getirmek için dolgun kırmızı dudaklarını araladı.
"Doktorumuz hanımefendiyle ilgilenecek."
Alev Hanımın söylediğiyle Atlas histerik bir kahkaha patlattı. Üstüne olayı daha da abartarak gülerken dizlerini de dövmeye başlamıştı. Bu haliyle aklıma anneannemin Hint dizisi izlerkenki hali gelmişti. O da heyecandan her ihtimale karşı yanından ayırmadığı tansiyon aletiyle dizisine bakarken şok geçirerek aynı bu şekilde dövünürdü. Atlas "Bebeğimle onu yalnız bırakacağımı falan düşünmüyorsunuz her halde," dedi alayla. Söylediği sözlere şaşırmayı geçmiş manken olabilecekken yoldan dönüp doktor olmuş adamı işaret ederkenki alaycı tavrı oldukça gülünçtü. Gözlerimi devirdim.
Keskin bakışlarımı ona çevirdim ve "Bana bebeğim diyip durma! Ayrıca beni buraya sen getirdin. Sonuçlarına da katlanacaksın Atlas Serez!" diye cırladım. Bu tepkim onun sinirlerini bozmuştu. Açıkçası benden böyle bir tepki beklememiş yakışıklı doktorla beni baş başa bırakmak istememişti. Sahiplenici erkek tutuşunu yapıp beni kendine çekmiş delici bakışlarını yakışıklı doktora dikmişti. Tabii başka çaresinin de olmadığının farkındaydı.
"Bebeğime iyi bakacaksınız," dedi ve güç bela da olsa sonunda beni bıraktı. Doktor Bey "O halde sizi röntgene götürelim," dedi. Atlas'ın yanından kalkıp erkek doktorla birlikte odadan çıktım. Kalça röntgeni çektirdiğime her ne kadar inanamasamda çektirmiş sonra gerisinin geri odaya dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senle Ben
ChickLitAda büyük bir organizasyon firmasında cinsiyet partilerinin aranan yüzüdür. Onun görevi bebek kostümü giyip cici anne ve baba adaylarının kollarına koşarak bebeklerinin kız olacağını göstermekti. Her zaman yaptığı bu işi kaderin çelmesinin bozacağın...