19. Bölüm: Direniş

441 21 1
                                    

(Atlas'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Atlas'tan...)

Gecem kabus gibi geçmişti. Bunu öylesine söylemiyorum. Gerçekten kabus gibi geçti. Bebeğime sarılıp onun kokusunu içime çekerek uyumaya alıştığımdan şu an lanet odada volta atmakla meşgulüm. Sabaha kadar uyumadığımı ve gözlerimin artık uykusuzluktan acıdığını söylemeden edemeyeceğim. Tam o sırada kapımın açılma sesiyle yatağa uçmuş uyuma numarası yapmaya başlamıştım. Daha önce sizlere oyuncu olmam gerekirken piyasayı bu yakışıklılıkla alt üst etmek istemediğimden dolayı yoldan döndüğümü söylemiş miydim?

"Kocacım," diyerek odaya giren kişi tabii ki de bebeğimdi. Gözlerimi sanki bütün gece uyumuşum gibi ağır ağır açıp ovuşturmama kaç puan veriyorsunuz? Hadi ama biraz insaflı olun! Böyle yetenek kimsede yok bir kere!

"Aşkım," dedi bu sefer. İşte bana bunu yapma zalimin kızı! Senin yüzünden yelkenleri hemen suya indirivericem o olacak! Yarı açık gözlerle kapıda dikilen bebeğe baktım. Gözlüklerini de takmış bana nasıl da tatlı tatlı bakıyor bir görseniz! Şimdi onu çekivericem yanıma o olacak! Tabii o an gözlerim yarı açık olduğundan giydiği pijama takımının şirinliğini fark edememişim.

Allah'ım bu ne tatlılık! Sen bu kızı yaratırken hamuruna şeker falan mı kattın? Şimdi kendimi bu tatlılık karşısında üzerimdeki çarşafla boğacağım. Aşırı tatlı!

"Gelebilir miyim kocacım?" diye sordu civciv pijamalı minnak bebek. Bir de dudaklarını sarkıtarak konuşması yok mu? Adamı kalpten götürür!

Yattığım yerden doğrulup yalandan esnemeye başladım. Uykusuzluktan ölecek olmam dışında hiçbir problemimiz yoktu. Bebeğim, "Seni çok özledim kocacım," dedi şirinlikler yaparak. Eyvah! Bana doğru yaklaşıyor! Acilen kaçmam lazım! Yoksa bu tatlılık karşısında ölebilirim! Tabii böylece attığımız trip de yalan olur! Ada'ya iyi bir ders vermeden gardımı indiremem! Olmaz!

Yattığım yerden kalkıp yatağa çıktım. Kazık kadar adam yatağa çıkmış resmen karısından kaçmak için an kolluyordu. Skandal! "Atlas ne yapıyorsun Allah aşkına?" diye sordu bebeğim. Ah bebeğim! Şu an aynı soruyu bende kendime soruyorum. Ama sen bunu bilmesen daha iyi olur!

"Hiç," dedim umursamaz bir tavırla omuz silkerken. Normal şartlarda bebeğimi çarşafa dürüp ona sıkıca sarılıyor olmam lazımken şu halime bi bakın! Resmen bebeksizlik hastalığına yakalandım! Üstelik tek tedavi yolu da karım! Karım karım ille de karım!

Ada, "Sen benden mi kaçıyorsun yoksa?" diye sordu bebeksi ses tonuyla. Şu dudakları saktıma be karıcım! Şimdi öpüvericem bak! Gözlerimi onun öpülesi dudaklarından zar zor alıp bu seferde beni benden eden gözlerine diktim. Ciddi olamıyorum! Resmen kendi nikahlı karıma kur yapasım var! Ama bunu yapamam! Daha doğrusu yapmamam lazım!

"Yok canım ne ilgisi var?"

"Sen benden kaçıyorsun Atlas. Biliyorum bana hala çok kızgınsın. Ama ne yapıp ne edip kendimi sana affettireceğim. Hadi gel kocacım! Sana kahvaltı hazırladım!"

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin