9. Bölüm: Görücü Meselesi!

462 23 8
                                    

"Yumurtaları hala alamadı mı bu uzun oğlan?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yumurtaları hala alamadı mı bu uzun oğlan?"

Fisun ninenin Atlas'ı kümesten yumurta almaya yollamasının üzerinden epey bi zaman geçmişti ve yakışıklı playboy hala ortalarda yoktu. Artık sabrımızın son demlerindeydik. Feyza sadece çayla karnını doyurmuştu. Metehan ise fırından ekmek almaya gitmişti. Geri kalanlarımız ise masada kalmıştık. Artık dayanamadım.

"Ben bi şu uzun oğlana bakayım Fisun nine," dedim ve oturduğum yerden kalktım. Bu arada artık üzerimde Eflin'in güzel elbisesi yok. Onun yerine çiçekli babaanne donlarından birini giymiştim. Yani anlayacağınız özüme geri döndüm diyebilirim.

"Atlas!" diye seslendim kümese doğru ilerlerken. Kümese baktığımda onun tavukla bakıştığını gördüm. Onca zaman bunun için mi bekledik? Başımı umutsuzca sallayarak, "Ne yapıyorsun Atlas Serez?" diye sordum.

Tavuğun suratına o kadar ciddi bakıyordu ki bu görüntüye karşılık gülmeden edemedim. Atlas, "Onun bana yumurta vermesini bekliyorum bebeğim. Ama pek cömert çıkmadı," dedi umutsuzca. İşte şimdi izninizle ben kahkahayı patlatıyorum! Kendimi daha fazla tutamayacağım çünkü!

Katıla katıla gülmeye başladım. Hatta bi ara kahkahamın dozu o kadar uçtu ki karnıma ağrılar girdi. Atlas, "Çok mu komik bebeğim?" dedi tek kaşını kaldırıp bana hoşnutsuz bir ifadeyle bakarak. Dudaklarımı birbirine bastırdım. Sonra da yakışıklımızın moralini düzeltmek için ona doğru yaklaştım.

Bir insan yaşlı dede gömleğiyle bile nasıl bu kadar yakışıklı olabilir? Aklım almıyor. Parmaklarım gömleğinin yakasında gezindi. Nasıl olsa bizi kümeste kimse göremeyeceğinden kocamın dudaklarını tutkuyla öptüm ve hemen ardından ona bakıp, "Artık yumurtaları alıp dönsek mi kocacım," dedim. Sırıttı. Kollarını belime dolayıp beni kendine çekti.

"Eğer beni böyle öpmeye devam edeceksen ben bu kümeste seninle medeniyet bile kurarım karıcım."

Omzuna bi tane patlattım. Playboy hınzıra bağlamadan hemen önce yumurtaları tavuğun altından alıp küçük sepete yerleştirdim. Atlas, "Bu kadar kolay mıydı?" dedi hayretle.

Onu yaşadığı aydınlanmayla baş başa bıraktım. Elimde yumurta sepetimle beraber Fisun ninenin yanına gittim. Fisun nine bize yağda taze köy yumurtası kırdı. Buraları özlemişim. Özellikle de bu kahvaltıyı! Metehan'ın taze ekmek getirmesi ve Atlas'ın da aramıza dahil olmasıyla kahvaltımızı ettik.

Feyza ile beraber sofrayı kaldırırken, "Kızlar şimdi bunlar beceremezler. Siz iyisi mi çarşıya inip akşama yemeklik sebzeler alın," dedi Fisun nine. Basmalı kızlar olarak Feyza ile köylülüğümüzü daha da belli etmek için başımıza Fisun teyzenin zoruyla yazmalarımızı da takmış kol kola çarşının yolunu tutmuştuk.

Feyza, "Keşke bunun siyahı olsaydı. Çok rahat bir şey bu," dedi şalvarını göstererek. Dövmeli kolları ve üzerindeki kıyafetin tezatlığına gülmemek için kendimi oldukça zor tuttum. Atlas ona sabahtan beri gotik köylü diyip duruyordu ki ilk defa ona katılıyordum.

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin