20. Bölüm: Görevimiz Tehlike!

777 36 1
                                    

(Atlas'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Atlas'tan...)

Adamdaki özgüvene bak! Benim bebeğimi kollarımdan alacak kadar cesaretli ama karşısında benim olduğumu bilemeyecek kadar da aptal! Aptal! Benim bebeğimi kimse ama hiç kimse benden alamaz! Bunu o mercimek kadar olan aklına sokmasını da iyi bilirim! Çünkü ben kimim? Atlas Serez! Şimdi Atlas Serez olarak ona burada kimin patron olduğunu ve özellikle de benim bebeğime dokunmanın ne demek olduğunu şimdi göstereceğim ben ona!

Adamın elindeki silahın bebeğimin şakağında olduğunu gördükçe sinir kat sayım daha da çok artıyordu. Bunca yıllık eğitimimizi boşa çıkartmamak ve tabii ki de bebeğimizi kurtarmak adına adama yaklaştım ve ufak bir numarayla elindeki silahı almakla da kalmadım. Bebeğimi de o pis ellerinin arasından alıp kendi arkama sakladım. Artık diğer adamların silahları da bana döndüğüne göre parti ne tarafta acaba?

Elimdeki silahı az önce bebeğime dokunmaya tenezzül eden şeref yoksununa doğru tuttuğumda Ada korkudan koluma sarılmıştı. "Ada benimle geliyor. Aksi bir durumda parayı unutun!" dedim gayet kendimden emin bir şekilde. Mafyanın ele başına silah doğrultmam yetmezmiş gibi bir de tehdit etmem yok mu? Kabul edin nereden bakarsanız bakın kral hareket! Tabii ne yazık ki bebeğim benimle aynı fikirde değil. Kendileri minnak bir bebek olduğu için şu an korkuyor ve benim şefkatime ihtiyacı var. Merak etme bebeğim yemin olsun ki buradan bir çıkalım Atlas Serez'in güvenli kollarında huzur bulacaksın! Sana cenneti yaşatacağım benden söylemesi!

"Kız burada kalacak!" diye bağırdı yarım metrelik Hobbit mafya babası. Kaşlarımı çattım. Gerekirse hepsini gebertirim! Ama asla bebeğimi onlarla bırakmam! Asla!

"Kız benimle geliyor! Sana paranı getireceğim! Tek şartım onunda benimle birlikte gelmesi!"

Hobbit yanına gelen üç metrelik adamı Gandalf'a baktı ve "Bu işe polis karışmayacak! Eğer akşam saat sekize kadar söz verdiğin meblağı getirmezsen ve bu işe polisi karıştırmak gibi bir gaflete düşersen buradaki herkesi tek tek öldürürüm!" diye bağırdı. Aman bu da öldürmeye pek meraklı çıktı! Eline bıçak verseler Chucky kostümlü küçük köpekten farkı kalmayacak adamın beni tehdit etmesi oldukça gülünçtü. Başımı olumlu anlamda salladım. Ada'nın elinden tutup restorandan dışarı çıktım. Şimdi size bir şey söyleyeceğim arkadaşlar! Sıkı durun! Çünkü...

Görevimiz tehlike!

"Bebeğim," dedim onu kollarıma alıp sıkıca sarılırken. Nasıl da minik bir kuş gibi korkudan titriyor. Akşam bende o Hobbit'i hacıyatmaza çevirmezsem bana da Atlas Serez demesinler! Bebeğimi böyle korkutan kim varsa hepsini titreteceğim! Bu da böyle bilinsin!

"Geçti," diye fısıldadım onun ipeksi saçlarını okşarken. Burnumu saç diplerine bastırdığımda hayatımda aldığım en güzel kokuyla doldurdum ciğerlerimi. "Atlas şimdi ne yapacağız?" diye sordu bebeğim ağlamaklı bir sesle. Onun sesini titretenler zelzelelere karışsın inşallah! Ben onlara yapacağımı çok iyi bilirim! Bebeğimi bu işe karıştırmayacaklardı!

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin